Niin sanoin itselleni, kun tulin kotiin. Keitin itselleni kahvit ja istuin valveilla vielä pitkään, vaikka minua väsyttikin. Kerta toisensa jälkeen sanoin itselleni, että tuota äskeistä ei tapahtunut oikeasti. Mehän oltiin toisillemme ihan vieraita ihmisiä, eikä sitten kuitenkaan ollenkaan vieraita.
En ollut etsimässä mitään enkä ketään, mutta sitten sinä löysit minut enkä minä enää halunnutkaan lähteä pois. Mutta lopulta oli pakko. En minä pelästynyt sinua, pelästyin sitä vaikutusta, joka sinulla oli minuun.
En ole vieläkään ihan varma siitä, oliko sinua ihan oikeasti olemassa. Oliko? Tunsitko sitä mitään samanlaista, vai olisitko halunnut minut ainoastaan pieneksi hetkeksi? Jos olisin herännyt aamulla vierestäsi, mitä olisit minulle sanonut?
Sen täytyi olla pelkkää unta
7
193
Vastaukset
- s.ö.s
Että hilaa se perse jo liikkeelle siitä.
- kiltti tyttö
Sitä arvelinkin. Kiitos, kun palautit maan pinnalle. :)
kiltti tyttö kirjoitti:
Sitä arvelinkin. Kiitos, kun palautit maan pinnalle. :)
Vai vielä kiittelet mokomaa moukkaa.
Olet todella aivan liian kiltti. Opi sanomaan takaisin tuollaisille ääliöille, niin että tuntuu. Muuten käy elämä vaikeaksi.
- s.ö.s
Okleppa hyvä.hyvä että tyydytti.
- herätys rinsessa
Sulla on vanhanaikaista tunnehorinaa. Nyt ollaan 2011-vuodessa ja nainen voi haluta rivosti ja viedä miestä riveleistä.
- turhaa turinaa.
Miksi et mene harrastamaan hänen kanssa sitä villiä sexiä ,sitähän sinä kaipaat
- hellyys ja herkkyys.
Sellaisia naisia pitäisi löytyä ja olla tarjolla sinulle varmaan ,tuskin löytyy täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760