Niin sanoin itselleni, kun tulin kotiin. Keitin itselleni kahvit ja istuin valveilla vielä pitkään, vaikka minua väsyttikin. Kerta toisensa jälkeen sanoin itselleni, että tuota äskeistä ei tapahtunut oikeasti. Mehän oltiin toisillemme ihan vieraita ihmisiä, eikä sitten kuitenkaan ollenkaan vieraita.
En ollut etsimässä mitään enkä ketään, mutta sitten sinä löysit minut enkä minä enää halunnutkaan lähteä pois. Mutta lopulta oli pakko. En minä pelästynyt sinua, pelästyin sitä vaikutusta, joka sinulla oli minuun.
En ole vieläkään ihan varma siitä, oliko sinua ihan oikeasti olemassa. Oliko? Tunsitko sitä mitään samanlaista, vai olisitko halunnut minut ainoastaan pieneksi hetkeksi? Jos olisin herännyt aamulla vierestäsi, mitä olisit minulle sanonut?
Sen täytyi olla pelkkää unta
7
197
Vastaukset
- s.ö.s
Että hilaa se perse jo liikkeelle siitä.
- kiltti tyttö
Sitä arvelinkin. Kiitos, kun palautit maan pinnalle. :)
kiltti tyttö kirjoitti:
Sitä arvelinkin. Kiitos, kun palautit maan pinnalle. :)
Vai vielä kiittelet mokomaa moukkaa.
Olet todella aivan liian kiltti. Opi sanomaan takaisin tuollaisille ääliöille, niin että tuntuu. Muuten käy elämä vaikeaksi.
- s.ö.s
Okleppa hyvä.hyvä että tyydytti.
- herätys rinsessa
Sulla on vanhanaikaista tunnehorinaa. Nyt ollaan 2011-vuodessa ja nainen voi haluta rivosti ja viedä miestä riveleistä.
- turhaa turinaa.
Miksi et mene harrastamaan hänen kanssa sitä villiä sexiä ,sitähän sinä kaipaat
- hellyys ja herkkyys.
Sellaisia naisia pitäisi löytyä ja olla tarjolla sinulle varmaan ,tuskin löytyy täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648