Tässä viime aikoina hyvä ystäväni(mies) viihtynyt erään naisen seurassa.Ihmettelin joku aika sitten kun yhtäkkiä hävisin fb:sta.Selvisi että tämä nainen niin mustasukkainen että oli halunnut herran poistavan mut sieltä.Juttelimme aiheesta ja tuli selväksi ettei tämä nainen vaan voi sietää minua.Mutta herra pitää mua hyvänä ystävänä edelleenkin.Olemme viettäneet aikaa baarissa ystävinä ja yön olen nukkunut hänen kanssaan tänä aikana.Sanokaa mitä mieltä ootte,tuleeko tämä suhde kestämään missä nainen sairaan mustis ystävästäni joka ilmeisemmin haluaa kuitenki pitää tietyn vapautensa...Vai kaatuuko homma mustasukkaisuuteen?
Kestääkö suhde?
Just a friend or...
3
246
Vastaukset
- 11111111111
Saattaa kaatuakin. Riippuu siitä, kuinka mies jaksaa käsitellä naistensa mustasukkaisuutta ym ominaisuuksia.
- Terttu-mummo
sinun pitäisi puhua sille naiselle jos hän ei tottele niin vedä turpaa ja pussaa miestä!!
- raamaa
Ei tuollaiset kolmiodraamat koskaan ole kestäneet. Homma kaatuu ja se joka kärsii mustasukkaisuudesta vetäytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123