Kauankohan kestän tätä suloista järjettömyyttä,ja siitä johtuvaa tunteiden sekamelskaa...
Itse toimit tökerösti, silti vaadit minulta vaikka mitä asioita.
Että sitä voi olla tyhmä. Tarkoitan itseäni... Katkera tilitys päättyy tähän, päiväunille nyt.
Että pistää välillä vihaksi
11
269
Vastaukset
- mietihän vielä
Ja itsekö toimit sitten ihan vilpittömästi ja hyvin, et mitään vikaa itsestäsi löydä sitten?
- Kai meitä on
joka lähtöön, joku toimii vilpittömästi ja hyvin joku vähemmän hyvin jne, jne.
Ei kannata mielestäni syyllistää kuitenkaan aloittajaa koska eihän me tiedetä
mitään hänen toimistaan, ei pidä luulla että kaikki on itselle vaikka olisikin toiminut tökerösti niinkuin joku on tehnyt aloittajalle.
Jonkun ohimenneen ajatus. - en pahalla
Kai meitä on kirjoitti:
joka lähtöön, joku toimii vilpittömästi ja hyvin joku vähemmän hyvin jne, jne.
Ei kannata mielestäni syyllistää kuitenkaan aloittajaa koska eihän me tiedetä
mitään hänen toimistaan, ei pidä luulla että kaikki on itselle vaikka olisikin toiminut tökerösti niinkuin joku on tehnyt aloittajalle.
Jonkun ohimenneen ajatus.en ole syyllistänyt ketään,kunhan kysyin vaan.. en olettanut yhtään mitään.
- et ole ainut
Mä en ainakaan vaadi yhtään mitään, olen vain nätisti pyytänyt että tekisit jotain asialle jos mua kohtaan vielä tunnet jotain, koka minulle se on vaan ylitsepääsemätön juttu nyt.
- ??
No kai se sentään pitää kertoo sille oikeelle immeiselle ?!
- Saako tarkennusta ?
Olet tuon siis sanonut sille oikealle ihmiselle itselleen ? Et kenelle vaan tuntemattomalle ?
- Sanonut ..
kenelle ?
- pitäs mutta..
?? kirjoitti:
No kai se sentään pitää kertoo sille oikeelle immeiselle ?!
Niinkuin sanoin mahdoton juttu minun puolelta yrittää enää mitään. Menisin lopullisesti rikki jos taas...
- tarkennusta
Saako tarkennusta ? kirjoitti:
Olet tuon siis sanonut sille oikealle ihmiselle itselleen ? Et kenelle vaan tuntemattomalle ?
En mutta mulla on omat syyni miksi en tee niin.
- jeriogärepgj
Pihalla oon kuin
lumiukko
joka helteillä suli
kun ei jäykkänä jaksanut.. - Rajaava kysymys
Millä tavalla tökerösti hän on toiminut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646225Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813896Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851- 232400
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851332- 341291
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201266