Miten toimii treffihaku netissä?

Yksin tai kaksin

Hei mitäs täällä yksin nyyhkytätte, ettekä yritäkään tehdä mitään asialle ? Eikö yksinäiselle löydy toista samanlaista sielua kaveriksi, vaikka elämänkumppaniksi, naista tai miestä ? Moni on löytänyt kivan kumppanin netistä. Kertokaas, mitä kokemuksia on treffipalstoilta ja toimiiko haku ? vai onko puutetta aloitteellisuudesta ?

Ainakin minä löysin netistä ystävän kaveriksi mukaan matkalle. Nyt matkaa suunnittelemme yhdessä. Kyse on vaan naisten kaveruudesta, ei mistään seksuaalisesta. Nuorena mm inter-rail porukkakin saatiin kasaan tyypeistä, jotka ei tunnettu ennestään toisiamme. Ystäviä olemme vieläkin yli 50-kymppisinä.

11

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksin_aina...

Hyvin sanottu. Olen ihan samaa mieltä, että on aina parempi tehdä yksinäisyydelle jotain, ennenmin kuin vain valittaa kovaa kohtaloaan. Jokainen on itse oman kohtalosi herra/rouva/mies/nainen mikä vaan.

Mä olen itse löytänyt todella hyvää seuraa täältä http://bit.ly/seoikea

Jos on vähän varttuneempi, niin vastaava paikka voisi olla vaikka tämä http://bit.ly/yli-40v jos ei tuolta ensimmäisestä linkistä tunnu löytyvän.

Anti mennä vaan!

• Hot in the city

Naisten onkin helppo löytää seuraa. Naiset etsivät seuraa naisista, miehet etsivat seuraa naisista. Tajuux?

• Lonely_Rider_81

Suomi24:n treffipalstaa on kokeiltu kyllä; omat kokemukset on, että vaatii aivan hirvittävän määrän työtä sen eteen että mitään kontakteja saisi (29v mies). Miehiä on luultavasti moninkertaisesti enemmän kuin naisia ja monet varmasti lähettävät samansisältöisiä viestejä useille. En ole niin sanaseppo saati aivan niin kiinnostava muussa mielessä, että viestit joukosta erottuisivat - jos siis sama nainen saa paljon viestejä muiltakin. Yritä siinä sitten, lannistavaa. Toki joillakin treffeillä on käyty, mutta mitään sen kummempaa niistä ei ole tullut, vaikka treffit sinällään ovatkin menneet ihan sujuvasti. Kokemukset lienevät kuitenkin yksilöllisiä, kai tuo monelle toimiikin.

Nyt joitakin uusia deittipalveluja tainnut tosin avautua markkinoille, en tiedä pitäisikö yrittää hakata päätään seinään taas...

• realistinen vastaus

Toimii näin:
      1) Miehet tekevät profiileita.
      2) Muutama nainenkin tekee profiilin.
      3) Miehet lähettelevät naisille viestejä.
      4) Naiset lukeva viestejä, jos ehtivät ja jaksavat.
      5) Naiset valittelevat miesten heikkoa tasoa ja sitä, että saavat liikaa viestejä.
      6) Naiset vastaavat, jos mies on täydelinen unelmien prinssi.
      7) Miehet turhautuvat, kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.
      8) Siirry kohtaan 1) uusien miesten kanssa.

Maksullisilla sivustoilla toimii näin:
      1) Mies maksaa jäsenyydestä.
      2) Mies saa viestejä feikkinaisilta ja huomaa, että kyseessä on huijaus.
      3) Mies eroaa jäsenyydestä.
      4) Mies maksaa edelleen jäsenyydestä, vaikka luulee jo eronneensa.
      5) Mies valittaa keskustelupalstoilla huijauksesta, muttei tee asialle mitään.
      6) Siirry kohtaan 1) uusien miesten kanssa.

• huihaileelailee
      • 25k/vuosi

No joo, se, että nainen halusi miehellä olevan yli 50k€ vuositulot on se tavallinen tarina. Aina sitä ei toki sanota ääneen tai kirjoiteta auki, mutta hillon puutetta on paha korvata millään muilla avuilla. Paitsi jos käy mieletön munkki.

• nniinn26

Kuten aijemmin jo todettua kysyntää on enemmin, kuin tarjontaa meille miehille.
      Itselläni oli kahteenkin otteeseen ja vielläpä kuvallinen ilmoitus tuolla treffipuolella. Enkä ole mielestäni edes susiruma.
      Yhtään yhteydenottoa en saanut ja omat yhteydenotot saivat varsin nuivan vastaanoton.

• psp ssosppsp

Noh, mä olen mielestäni aika susiruma. Loin profiilin tuonne e-kontaktiin. Yksi nainen laittoi minulle flirtin, ja voi miten kaunis nainen olikaan. Kuudelle naiselle laitoin itse viestiä, niistä neljä vastasi. Luulen siis että vaatii kirjoitustaitoa? Minulla siis myös kuvallinen profiili. Sääli vaan, että olen niin paskahousu etten uskalla noita naisia tavata. Vaikka tuo viimeisin olikin aivan ihana, siis myös kirjoituksiltaan..

• 12345 6789
        psp ssosppsp kirjoitti:

Noh, mä olen mielestäni aika susiruma. Loin profiilin tuonne e-kontaktiin. Yksi nainen laittoi minulle flirtin, ja voi miten kaunis nainen olikaan. Kuudelle naiselle laitoin itse viestiä, niistä neljä vastasi. Luulen siis että vaatii kirjoitustaitoa? Minulla siis myös kuvallinen profiili. Sääli vaan, että olen niin paskahousu etten uskalla noita naisia tavata. Vaikka tuo viimeisin olikin aivan ihana, siis myös kirjoituksiltaan..

Ei se kirjoitustaidostakaan ole kiinni. Olen saanut naisilta jopa kommentteja, joissa he kehuvat tekstiäni mutta eivät ole kovin kiinnostuneita minusta itsestäni.

• nniinn26
        psp ssosppsp kirjoitti:

Tjaa, no sekin tietty voi olla yksi syy. Voihan se toki olla, että noissa palveluissakin on eroja?
        Mikäs siinnä tapaamisessa? Ei kait siinnä muuta kun antaa mennä. Ei se ota jos ei se annakkaan.

• phososslslls

Niin no, en ole ikinä seurustellut ja ikää on 28v. Ei ole niin helppo tilanne kuin luulisi. On ollut profiili täälläkin, eikä kukaan ole käynyt sitä edes katsomassa, joten suosittelen noita maksullisia sivustoja. Tässä nyt kirjoitellut tuon kauniin&mukavan naisen kanssa. Saa nähdä, kyllä ainakin mieli tekisi mennä tapaamaan. Olen hiukan ujokin niin sitä kauttakin jännittää tapaaminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe