Brommapojkarna - Hammarby

S-Kyösti

Hoi, Teppo, vieläkö olet Stockiksessa? Siellä pelataan tänään paikallispeli B-pojkarnan ja Hammarbyn välillä! Onko sisäpiirintietoa ottelusta? Kyösti tarkoittaa, että oletko asiakkaiden kenkiä lankatessasi sattunut kuulemaan mahdollisista tärkeistä kokoonpanomuutoksista tai muista seikoista, jotka voisivat olla tärkeitä betsausmielessä? Hammarby on perinteisesti ollut erittäin vaikea vastus B-pojille, ja Kyöstikin parhaillaan harkitsee, että uskaltaisiko kokeilla kakkosta. Kerroin olisi ihan hyvä, mutta vetopäätöstä ei ole vielä tehty.

5

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S-Kyösti

      Oikea Kyösti tässä epäilee, että tämän nuoren jättipottikundin lokausviestin kirjoitti eräs Taavetti..?

      • A-1 = priimatavaraa

        No, oikea Taavetti ei ole tämän viestin takana. Ja epäilen myös, ettei se aito oikea Kyösti ole tätäkään kirjoittanut...


      • hemmaboxarna
        A-1 = priimatavaraa kirjoitti:

        No, oikea Taavetti ei ole tämän viestin takana. Ja epäilen myös, ettei se aito oikea Kyösti ole tätäkään kirjoittanut...

        Mutta kaikki tyynni, tämä on selkeä kakkonen.


    • S-Kyösti

      Kyllä tämän ketjun avasi ihan alkuperäinen Lahden veikkausmestari! Kyöstiä on kritisoitu siitä, että hän muka nuoleskelee Teppoa, joten hän päätti välillä vähän harrastaa huumoria Tepon kustannuksella. Itse veikkaus näyttää menevän väärin, kun B-pojkar johtaa 1-0. Mutta nyt pitää ruveta valmistautumaan illan lätkäpeliin! Kyösti keskittää kaikki paranormaalit voimansa ja lähettää telepaattisia viestejä Slovakiaan yrittäen häiritä Saksan maalivahdin torjuntatöitä et sillei hei!

    • Betsari2

      Älä vihjaa salaa,luulin et siellä oli joku oikee betsari ja peesasin Hammarbyn Norrköpingin kaveriksi ja nyt veto kusee sun vihjeesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe