,,mutta tuntuu niin pahalle, etä sinulta revitään paras ystäväsi..jäät yksin tunteittesi kanssa..ei oo enää ketään, kenelle sydämesi avaisit..kertoisit ilot ja surut..
Kanssasi olin kaikki, ilman Sinua, en mitään !!
Niin se sitten meni..
endless love
5
229
Vastaukset
- ropsun paikka
Jos ne kirioottaas mulle sieltä Guatemalassta nuan niin mottaasin sen leikkinä. Koita ny sääki jotaki muuta saara aikaaseksi.
- 69
Mää saaki ny jotaki muuta aikaaseks, ku mää tierän mitä sää ruukaat aatella.
- Nelijän tähen mies
Mitähän nää siittä Kuattelmalasta poriset alvariinsa? Onkulla joku akantekele sielä Prasiliasa?
- Höh.
Kyllä minulla ystäviä riittää ja mikä ihmeen ystävä se sellainen on joka selän käntää ,mun sydän surujen vuoksi.
- pieni vihreä mies
Someday perhaps...? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760