Olin vaatekaupassa ostoksilla jossa oli useitakin myyjiä ja palvelu oli hyvää ja kappas vaan, löysin tuotteen jota halusin tutustuman hiukan lähemmin. Nämä kaksi ehta Suomalaista myyjää, heillä tuntui olevan paljon asiaa keskenään, eikä mitään kiirettä, mutta sitten tempaisin lennosta myyjättären jolla oli todella kiire, näin että hän palveli jo ainaskin kahta asiakasta, mutta häneltä liikeni minullekin aikaa ja myös tarmolla puuttui haluamaani tuotteen valintaan, etsi kokoa ja jne. Silmääni pisti se, että hän kommentoi välittömästi, että hiukan on suuri, vaikka se oli minun normaali kokomerkintä vaatteissa, todella suuri se oli. Tämä myyjä otti kaikki asiakkaat haltuunsa niin täydellä sydämellä, että se näkyi asiakkaiden tyytyväisyytenä! Tästä myyjästä vielä se, että hän puhui murtaen Suomea, mutta muuten selvääkin selvemmin toi asiat julki, en ole varma, oliko hän Virolainen, vai Venäläinen, mutta miellyttävä naismyyjätär hän kuitenkin oli.
Kauppa ja palvelut!?
mitä se on?
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760