Asiattomuutta riittää...

Bayern4Life

Mistä johtuu että täällä palloilee hirveästi idiootteja jotka laittavat tälle palstalle niin paljon paskaa. Kuka saa mielihyvää siitä että postaa milloin mitäkin asiatonta teksiä? Miksi täytyy alkaa haukkua jotain merkkiä?!?!? Itse kunnioitan kaikkia merkkejä, ja se on jokaisen oma asia ja päätös millä kukin ajaa! On monia merkkejä mitä itse en ikinä ostaisi, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa haukkumaan sen perusteella ketään. Naurettavaa ja lapsellista touhua. Kaipaan tänne enemmän asiallista tekstiä. Ja sellaiset joilla ei ole muuta tekemistä kuin paskan jauhaminen, Painukaa Helvettiin. Meitä ei kiinnosta teidän turhat tekstit sitten yhtään

Kiitos

18

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateus on

      kuolemansynti.

      Tällä palstalla syntisiä riittää...

    • Tero linea luna

      tojoterot purkaa ahdistusta. Viimeisin ADAc kertoo kuinka Toyota jättää tielle ja Tuulilasi kuinka Toyota ruostuu autoista herkimmin. Kyllä muakin ahdistaisi tuollainen paskakippo.

    • surullista se on

      jep... päivästä toiseen ne täällä häiriköi... kateus on kyllä aika pahaa täällä meilläpäin... :|

    • Ketä kiinnostaa

      mikä sinun mieleen voi tulla ja ja mikä sua kiinnostaa.
      Mä haukun automerkkejä.

    • Bayern4Life

      Ahaa siis sua ei kiinnosta? Saatko jotain suurempaakin mielihyvää ja kiksejä siitä että haukut ja mollaat? Sääliks käy :( voi pientä, Pura nyt sitten pahaa mieltäs

    • Köyhillä paha olo...

      Kyllä se on ihan kateus, köyhyys, rumuus mitkä noita asiattomia viestejä synnyttävät. kai sen tajuaa jo nuorena että "noin hienoa autoa mä en koskaan saa hankittua, koska oon köyhä ja ruma. sen takia musta tulee kateellinen". se on varmasti monelle kova paikka. sitten mollataan kun mitään muuta ei osata tehdä.

      samaistua voisi kenties jos ostaisi perjantain juhlimisbudjetilla jonkun paskalaatikon millä köyhät ja kipeet ajelee. kai siinä se itseluottamus kummallisesti karisee kun joutuu IHMISTEN KESKUUDESSA liikkumaan jollain paskalla mikä oikeasti pitäisi lähettää hätäapuna afrikkaan. muut kanssaliikkujat ei ole huomaavinaankaan ja saa tympeitä katseita. silloin varmasti köyhää harmittaa.

      ei kai se elämä siitä hirveästi muutu jos on syntynyt muovilusikka suussa. kun ei ole koskaan varaa ostaa mitään laadukasta vaan pitää aina lukea ne tarjoustalon mainokset ja ostaa vain halpaa ja sekundaa. on helppo syyttää muita omasta ankeasta elämästään. vierivä kivi ei sammaloidu.

      bemareista ei ole kokemustakaan mutta pakko se on haukkua kun bmw on menestyjän merkki. ei muuten haukuttaisi jos voisi ostaa edes ostaa jonkun teinibemarin ja huomata että se on kiva ajaa. mutta kun ei ole valuutta niin ei voi. pankista ei saa enää lainaa kun ei sitä viidensadan opintolainaakaan saanut ajoissa maksettua ja puhtaat luottotiedot ovat kaukainen haave kuin venäjä ilman vodkaa.

      annetaan vaan köyhien ja kateellisten maata siellä omissa pohjamudissaan. siellä saavat valittaa. turha välittää, nautitaan me jotka voimme mukavasta elämästä ja hienoista autoista. aivan turhaa välittää siitä mitä mieltä jotkut keskenkasvuiset ovat. ei kai siinä elämässä ole ollut paljon vertailukohtia jos nautinnon kohteet ovat sininen lenkki, lidlin halvin saksalainen olut ja joku kolmen euron tupakka-aski. jos se jokapäiväinen arki pyörii em. kolmen asian ympärillä, on turha odottaa verbaalista lahjakkuutta tai edes jonkinlaista normaalia käytöstä. yritetään kuitenkin ymmärtää vähäosaisia, se on inhimillistä.

      • älä höpötä

        Bemarit on yleises myynnis. Mitä noita kadehtii Nettiautosta hinnat alkaen 200€ Jokaiselle löytyy Bemari joka sellaisen haluaa..Kerää kuukauden pulloja niin jo on jonkinlainen Bemarinresu alla.


      • pekka-
        älä höpötä kirjoitti:

        Bemarit on yleises myynnis. Mitä noita kadehtii Nettiautosta hinnat alkaen 200€ Jokaiselle löytyy Bemari joka sellaisen haluaa..Kerää kuukauden pulloja niin jo on jonkinlainen Bemarinresu alla.

        Eiköhän asia ole niin, että tänne provoja kirjoittava haluaisi uuden bemarin, ei vaan paukut riitä ja pitää sitten kirjoitella niitä provoviestejä.

        Hengen köyhyys on vakava ongelma, paljon vakavampi kuin taloudelliset ongelmat. Tämä provoilija on henkisesti köyhä.


      • jhikolpåö
        pekka- kirjoitti:

        Eiköhän asia ole niin, että tänne provoja kirjoittava haluaisi uuden bemarin, ei vaan paukut riitä ja pitää sitten kirjoitella niitä provoviestejä.

        Hengen köyhyys on vakava ongelma, paljon vakavampi kuin taloudelliset ongelmat. Tämä provoilija on henkisesti köyhä.

        Kyllä kuule sen uudenkin saa jos vain tahtoo. Ja saa pidettyäkin ainakin vähän aikaa. Itse en halua uutta enkä vanhaa Bemaria , enkä myöskään kadehdi ajan yhtä kalliilla ja laadukkaalla autolla kuin Bemarikin. Niin ja lopuksi en myöskään provoa tällä palstalla . Se joka ajaa Bemarilla ajakoon minun puolesta, ei se ole minulta pois..


      • Jaahas jaahas
        jhikolpåö kirjoitti:

        Kyllä kuule sen uudenkin saa jos vain tahtoo. Ja saa pidettyäkin ainakin vähän aikaa. Itse en halua uutta enkä vanhaa Bemaria , enkä myöskään kadehdi ajan yhtä kalliilla ja laadukkaalla autolla kuin Bemarikin. Niin ja lopuksi en myöskään provoa tällä palstalla . Se joka ajaa Bemarilla ajakoon minun puolesta, ei se ole minulta pois..

        Miksi olet tällä palstalla?


      • vastaus.
        Jaahas jaahas kirjoitti:

        Miksi olet tällä palstalla?

        Siksi koska vaimollani on Bmw vuosimallia 2002..Ei varmasti kellään muulla ole noin vanhaa mutta meillä on ...


      • suapikas
        jhikolpåö kirjoitti:

        Kyllä kuule sen uudenkin saa jos vain tahtoo. Ja saa pidettyäkin ainakin vähän aikaa. Itse en halua uutta enkä vanhaa Bemaria , enkä myöskään kadehdi ajan yhtä kalliilla ja laadukkaalla autolla kuin Bemarikin. Niin ja lopuksi en myöskään provoa tällä palstalla . Se joka ajaa Bemarilla ajakoon minun puolesta, ei se ole minulta pois..

        Saa kyllä, jos tahtoo, mutta sitäpä nämä provoavat elämäntapaluuserit tällä palstalla eivät pysty sisäistämään, heille on helpompaa syyttää omasta surkeudestaan ihmisiä, jotka ovat omalla toiminnallaan menestyneet ja haluavat hiukan nauttia varallisuuden suomista maallisista eduista, kuin saamattomuuttaan ja laiskuuttaan. Jo Henry Ford totesi aikoinaan: Jos ihminen ajattelee,pystyn tähän tai minä en pysty tähän, on hän molemmissa tapauksissa täysin oikeassa.


    • Muistututs

      Oikein

    • la casada

      Voisiko arvon adminit siivota tätä palstaa vihdoin... tämä alkaa mennä yli pikkuhiljaa

    • Pekka poijes

      Riittää että admin poistaa pekan häiriköimästä - palsta rauhoittuu sillon kummasti

    • ikibanniin

      tuollaiset tojoterot.

    • aivan,

      kaikenlaiset penaripekat ikibanniin vaan

    • :( :( :(

      palsta on tärvelty...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe