Mitä mieltä olette "ylös hyppäävästä" teltasta. Olen katsellus Frostfire Moontent, telttaa jonka saa taidon opittuaan noin 1.20 sec ylös. Onko tilava, pitääkö vettä?
Pop Up tent- teltta
5
3805
Vastaukset
- Moontent
Ihan sopiva hyvän sään festariteltaksi (korkeintaan pientä sadetta eikä mainittavasti tuulta), mutta hiukankin vaativampaan käyttöön kannattaa hankkia parempi teltta. Kunnon teltan pystyttää pienen opettelun jälkeen parissa minuutissa, joten eipä siinä pop upissa paljoa aikaa säästä... Ja jos rahat ei riitä kunnon telttaan, kannattaa muistaa että pop up on myös sellainen ominaisuus josta joutuu maksamaan.
- Moontent
Tarkennan vielä, kun tuli hiukan epäselvästi ilmaistua, että Moontent kestää tosiaan vain pieniä sateita. Vesipilari on katossa vain 800 mm ja pohjassakin säälittävät 1500 mm, joten yöunet jää helposti vähiin, jos sadetta tulee hiukankin enemmän.
- <zgjgc
Itselläni on pop up -teltta kaapissa odottamassa käyttöä, maksoi Siwassa 20 € viisi vuotta sitten. Sopii mielestäni lähinnä takapihakäyttöön.
- Huono teltta
Ei kannata ostaa pop up telttaa. Pienikin tuuli voi huojuttaa telttaa ikävästi, ja yksikerrosteltat kerää kosteutta sisäänsä niin että nukkujat kastuu helposti. Sijoittaa ennemmin rahat tavalliseen kaksikerrostelttaan, jossa kosteus pysyy sisäteltan ulkopuolella. Illalla voi harmittaa kun pystytykseen menee 10 minuuttia, mutta aamulla on mukava herätä yönsä hyvin nukkuneena ja kuivana, kun pop up teltassa vesi on kastellut ja herättänyt nukkujat moneen kertaan.
- Anonyymi
Mielestäni kannattaa osta heti kunnon ammattilaisten pop up teltta: https://www.tuulihaukkateltat.com/category/18/pop-up-teltta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453