Murskasit sydämeni. Jatkat nettileikkejäsi ihan kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunut. Arvaa miten paljon minuun sattuu. Flirttailet & leikit täällä ja osoitat etten ikinä merkinnyt sinulle mitään.
Oma vikani kun uskoin.
Nettileikit jatkuvat
10
148
Vastaukset
- ihan samat sanat
Tuleeko sulle koskaan mieleen miten paljon minuun sattuu ja on sattunut.
- Ei ollu
mun alotus.
- ..........
Minä en ole sinua satuttanut ikinä mitenkään. Eli kostat mulle toisten tekoja?
Sitä vähän arvelinkin. - ihan sivusta vaan
No nyt mä ymmärrän aivan kaiken.
- hyvä jos ymmärrät
ihan sivusta vaan kirjoitti:
No nyt mä ymmärrän aivan kaiken.
minkä kaiken?
- ihan sivusta vaan
hyvä jos ymmärrät kirjoitti:
minkä kaiken?
Ymmärrän sellaisia asioita joita minulle ei muuten kerrottaisi. Asioita, joita en olisi tullut ajatelleeksi. Ihan sivullinen tässä ketjussa.
- jooooopaaasssseipäss
palstaleikit on sentään vaan palstaleikkejä, jotkut osaa leikkiä oikeesti myös palstojen ulkopuolella, tänne palstoille tullaan sit nuolemaan haavoja ja vihaamaan eikun rakastamaan eikun vihaamaan eikun rakastamaan eikunvihaaeikunraeikunv
- rakastvihaarakastvih
hahhahhahahahaaaaaaa hahaa
- narsisti
Narsk narsk, kuka nyt jotain diivaa jaksaisi piirittää, etsi joku filmitähti-mies.
- näinhän
eipä ole nettiä lähellä ollut aikoihin kun ulkona mukavampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862