Mitä kautta voisi saada edullisimmat lennot Helsinki - Cape Town?
Kaikkea muutakin tietoa mielelläni otan vastaan. Kiitos!
Kap kaupunkiin
5
315
Vastaukset
- Lilli111
Amaduksen hakukoneella etsimällä ja itse varaamalla.
Omaa matkaani järjestellessä *halvin* vaihtoehto olisi ollut Istanbulin ja Johannesburgin kautta. Valitsin kuitenkin lennon Amsterdamin kautta, koska yhteys oli niin paljon nopeampi, matkalla oli vain yksi koneenvaihto ja hintaero oli noin 100 euroa - ihan jees
ööö Turkish airlines Istanbulissa vaihto ja johanneburghissa koneen tankkaus ei tarvinnut poistua koneesta siksi aikaa ja Istanbulissa oli vain vajaan 2 tunnin odotus...Hintaa tais olla jossain 800 euron nurkilla kaikkinensa ja kaikki meni oikein mukavasti tarjoilu oli hyvä ja kone viimestä huutoa ettei mikään vanhan pasha..
- kokemusta omaava
Turkkilaisella
- Virgin a
Ei varmaan halvin, mutta kätevästi mentiin viimeksi Virgin Atlanticilla, suora lento Lontoosta, maksettiin. n. 900 (sisälsi siis Finskin lennon Hki-Lontoo). Ollaan menty myös South Africa Airwaysilla ja hinta oli samaa luokkaa. Samaten suoraan Lontoosta Kapkaupunkiin.
- afrikkaa ympäri
Kyllähän noita eri lentoyhtiöitä ja reittejä löytyy, mutta meillä on ollut jo useammin Afrikan lennot BA:n lentoja. Ne ovat olleet edullisia ja nopeita.
Englantilaisilla on niin vahvat kolonialismin juuret afrikassa, että BA:lta löytyy lentoja vähän joka lähtöön afrikan mantereella.
Ja huomioksi vielä, että E-bookers.com on varattaessa hieman halvempi kuin .fi-sivut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882