Mitä kautta voisi saada edullisimmat lennot Helsinki - Cape Town?
Kaikkea muutakin tietoa mielelläni otan vastaan. Kiitos!
Kap kaupunkiin
5
400
Vastaukset 5
- Lilli111
Amaduksen hakukoneella etsimällä ja itse varaamalla.
Omaa matkaani järjestellessä *halvin* vaihtoehto olisi ollut Istanbulin ja Johannesburgin kautta. Valitsin kuitenkin lennon Amsterdamin kautta, koska yhteys oli niin paljon nopeampi, matkalla oli vain yksi koneenvaihto ja hintaero oli noin 100 euroa - ihan jees
ööö Turkish airlines Istanbulissa vaihto ja johanneburghissa koneen tankkaus ei tarvinnut poistua koneesta siksi aikaa ja Istanbulissa oli vain vajaan 2 tunnin odotus...Hintaa tais olla jossain 800 euron nurkilla kaikkinensa ja kaikki meni oikein mukavasti tarjoilu oli hyvä ja kone viimestä huutoa ettei mikään vanhan pasha..
- kokemusta omaava
Turkkilaisella
- Virgin a
Ei varmaan halvin, mutta kätevästi mentiin viimeksi Virgin Atlanticilla, suora lento Lontoosta, maksettiin. n. 900 (sisälsi siis Finskin lennon Hki-Lontoo). Ollaan menty myös South Africa Airwaysilla ja hinta oli samaa luokkaa. Samaten suoraan Lontoosta Kapkaupunkiin.
- afrikkaa ympäri
Kyllähän noita eri lentoyhtiöitä ja reittejä löytyy, mutta meillä on ollut jo useammin Afrikan lennot BA:n lentoja. Ne ovat olleet edullisia ja nopeita.
Englantilaisilla on niin vahvat kolonialismin juuret afrikassa, että BA:lta löytyy lentoja vähän joka lähtöön afrikan mantereella.
Ja huomioksi vielä, että E-bookers.com on varattaessa hieman halvempi kuin .fi-sivut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459