mitenhän sulla nyt menee..?

ei voi mittää

En enää uskalla ottaa kontaktia suhun, ja ymmärrettävistä syistä kyllä, mut silti mua vähän säälittää kun nään että joudut oleen yksinäsi.. päästäisitpä mut viä lähellesi tai ottaisit ees kontaktia, olis kiva jos kaikki olis niinkuin ennenkin :)

14

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????????????????

miksi et uskalla ottaa kontaktia muhun? syitä on monia, mutta missä on se todellinen syy?

• Millasessas ..

kontaktissa me ennen oltiin.?

• 15+11

Aloitus oli varatulta mieheltä?

Millaista kontaktia sitä nyt kaivattais?

• ....

No NII'IN! En mä voi sulle mitään viestiä laittaa kun oot varattu. Sen vanhan rimpulan kanssa. Vaikka minut voisit saada, ni.

• no jopsa..

Hän siis on varattuna yksin vanhan kanssa..?

• ....

No senkin näsäviisas.

• Jii.

Eihän tämä mulle ole, mutta huonosti menee -kaikin puolin. En minä kuitenkaan niin pelottava ja paha ole, ettei minuun eräs tietty mies voisi kontaktia ottaa... Sanoinhan hänelle kerran, että en suutu helposti, mutta sitten kun suutun niin kans kerralla suutun. Lepyn kyllä myös, ja olen leppynyt jo ajat sitten, mutta hän ei ilmeisesti minulle. Tuskin leppyykään... Minustakin olis tosi kiva, jos kaikki voisi olla vielä niin kuin oli. Mutta, mutta... Eihän tämä minulle ollut, sillä minä en voi häneen kontaktia ottaa, ja ei hän sitä toivo.

• n -> M

Niinpä, en uskalla minäkään häneen ottaa yhteyttä. En halua tietää, onko hän nyt suhteessa. En halua nähdä häntä toisen kanssa, ja sen hän tietää jos muistaa jutusteluistamme enää mitään. Silti näen häntä yksinään, siitä tulee samanlaisia tuntemuksia kuin aina ennenkin.

• Huolitko..?

No ethän sä mies pääse mun lähelle, jos et uskalla ottaa kontaktia? Mä kyllä kaipailen sua edelleen ja niitä vanhoja hyviä aikoja ja oon yrittäny saada susta jotain reaktiota aikaan - kaikkeni sulle kannoin, mutta kun ei... Ilmeisesti oot niin vanhanaikainen, ettet voi olla kaveri vastakkaisen sukupuolen kanssa, jos oot varattu? Joudun kyllä olemaan paljon yksin, mutta oon jo näiden vuosien aikana tottunu siihen. Kyllä mä haluaisin tekemisissä olla, mutta se vaan vaatis sulta nyt vastaantulemista, sekä konkreettisesti, että kuvaannollisesti. :)

• pyh.

Pyh.

• vee5

"Imeisesti oot niin vanhanaikainen, ettet voi olla kaveri vastakkaisen sukupuolen kanssa, jos oot varattu".

Mitä toi nyt oli? Et vastannut viesteihin etkä soittoihin ja vielä kehtaat vaatia vastaantulemista. Mä en hengaile varattujen kanssa, kun vapaitakin on tarjolla tiedät sen.

• Huolitko..?

Mulle ei ole tullu viestejä eikä soittoja häneltä, joten sori, en ole sinun "hän". Varmasti olisin vastannu, jos olis...

• T

Laita vaan viestiä.

• **!♥♥♥♥**

Pakko repästä teille muutamat ♥♥♥♥♥♥♥♥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5775
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      2983
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2238
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1985
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1848
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1569
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      75
      1026
    Aihe