Hei sinä mies

1111&11111

Täällä nainen joka ikävöi sinua ja haaveilee josko me saisimme yhteistä aikaa vain toisillemme, miten olisi perjantaina? illalla tietty
olemme istuneet yhden kerran yhdessä vierekkäin vähän aikaa
hyvänen aika nyt en muista oliko se tällä viikolla? vai pe?

olen unohtanut sen sinun takiasi koska sinä saat minun ajatukseni täysin sekaisin, enkä muutenkaan muista juuri mitään täytyy miettiä ja tarkistaa kaikki asiat moneen kertaan, etten ole unohtanut mitään etteivät muut huomaisi mitään

minulla oli silloin istuessamme lähekkäin hirveä pelko ja jännitys mitä sanoisin sinulle ja kuitenkin minulla oli tarve puhua sinulle koska pidän sinusta niin paljon

oli todella ihanaa katsoa silmiisi ja minusta tuntui että sinäkin pidät minusta mutta kuvittelenko vain tämän itse? minun sydämmeni lyö tiuhaan tahtiin kun pelkästään ajattelen tuota hetkeä ja aina kun näen sinut jossain tai tunnen että olet tulossa jossain katselu etäisyydelle

toivoisin niin kovin etten ole erehtynyt tunteissani että ne olisivat molemminpuolisia?

muistat kyllä kellon ajan kun katsoit kelloasi ja minä katsoin.....sinä tiedät jos olet hän? ja vastasin sinulle jotakin sitten kerroit minulle jotakin jostakin

Jos et välitä minusta niin yritän tukahduttaa tunteeni sinuun vaikkakin se tuntuu mahdottomalta koska luulen ja ajattelen että sinulla on samanlaisia tunteita minua kohtaan. olet niin jotenkin yhteenkuuluvaisuuden tuntuinen etten osaa selittää sitä muuten. olen pahoillani jos aiheutan sinulle mielipahaa yrittämällä sinua ja sinä et välitäkkään minusta. j

Jos näin on vedän sydämeni kokoon enkä varmaankaan enää avaa sitä sitten kellekkään koska olen kokenut niin paljon surua ja murhetta sen takia
kerron kuitenkin vielä tämän...
olen katsonut ihaniin sinisiin silmiisi ainakin ne minun mielestäni näytti sinisiltä, siloin ja senkin jälkeen mutta nyt tiedän minkä väriset ne ovat vaikka joudunkin katsomaan niihin kauempaa
olen auttamattomasti rakastunut sinuun mies, olen pahoillani jälleen kerran
voitko vastata jotain sellaista mistä tunnistan sinut mikäli pidät minusta?
sitten yritän uskaltaa tehdä jonkun aloitteen jos sinä et uskalla
sitä ennen en uskalla tehdä aloitetta, sitten "roikun" täällä sinusta haaveillen
sydämeni riutuu täällä vain sinulle rakkaani kirjoittaessani

9

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1111&11111

Jatkoa

ehkä et ole täällä kun et vastaa

• kissoja pöydille

Ei se aina vastaa, ku paljastuu koukuttamiensa lukumäärä. Se vastaa sitten viikon päästä, että tyhmimmät ei muista enää.

• 1111&11111

kapsahda kuuseen kissoinesi

• pissa pöydälle

Kerro tarkemmin niin voit löytääkin. Nimikirjaimia?

• punaista valoa

Jotain tuttua tässä ja omat fiilikset oli niin samanlaiset silloin. Kellonkin muistan, mutta ajasta ei ole tietoakaan, sillä muisti pettää tunnekuiohujen vuoksi. ;)

Yhteinen aika sopii hyvin, vaikka perjantaina, jos olet se, jota ajattelen. Minä kerroin hänelle jotain vähän vaikeasti, kun en muutenkaan osannut. Luulen, että hän kuitenkin ymmärsi.

Silmien kanssa kävi erhe minullakin, olin niin uudessa ja oudossa tilanteessa, että kaikki tuntui vaikealta. Ja kaikkien kommellusten jälkeen yhteydenotto tuntuu mahdottomalta ajatukselta, joten jos olisit tuo mieleeni jäänyt ihastuttava nainen, niin ota rohkeasti yhteyttä. :)

• punaista valoa

Muistutus (hellä sellainen) vielä: "Ota ihastuttava nainen rohkeasti yhteyttä".;)

• 1111 & ?
        punaista valoa kirjoitti:

Muistutus (hellä sellainen) vielä: "Ota ihastuttava nainen rohkeasti yhteyttä".;)

tarkoitatko että sinulla samat fiilikset kuin minulla?
        mitähän minulle kerroit? anna Joku vinkki mihin liittyi?
        kaikkien kommellusten jälkeen?????
        minkä väriset silmät sinulla? minulla?

punaista valoa? mitä sekin tarkoittanee?

ps. lyhennän nimimerkkiäni

• minä t.j
        1111 & ? kirjoitti:

tarkoitatko että sinulla samat fiilikset kuin minulla?
        mitähän minulle kerroit? anna Joku vinkki mihin liittyi?
        kaikkien kommellusten jälkeen?????
        minkä väriset silmät sinulla? minulla?

punaista valoa? mitä sekin tarkoittanee?

ps. lyhennän nimimerkkiäni

olitko hämeestä nainen

• 1111&11111

ps. enpä lyhennäkkään nimimerkkiä

punaista valoa ????? :lle ko?

sis oliko liian paljon kysymyksiä yhdelle kertaa?

yhteinen aika siis perjantaina?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe