Onnea ja iloa tänään! ja jokaisena loppuelämäsi päivänä:)
http://www.youtube.com/watch?v=RE6aW-gh0BE
Ruuneperille Aurinkoista syntymäpäivää!
10
140
Vastaukset
- he
ONNEA! Ruuneperille, Mitä tahansa sinulle sattuukin,niin muista nauraa,juuri silloin olet aidon rehellinen .heta
- r. kirjautumatta
Kiitos, kiitos. Ei vanhaksi tulemisesta nyt kannattaisi onnitella, mutta muistamisesta on syytä kiittää.
Kyllä minä yritän aina olla rehellinen. Älä suotta huolehdi,heta! - Tulenlieskat***
Koko päiväksi tilattu kaunis ja iloinen syntymäpäivä. Onnittelut ja onnentoivotus mahtavan suuret. Hyvää päivän jatkoa!
- 123456-123456
http://www.youtube.com/watch?v=bDx_fdm3Zeo&feature=related
Onnea.- ....
Paulan kanssa lauloin Sinulle onnitteluni!
Palstaystäväsi*.
Onnenjyvänen itäköön sydämmessäsi ja muista joskus Ama rukkaa,
en ruusuja hukkaa,
enkä niitä hopeamaljoihin lykkää,
kyllä tyykkään,sun kirjoitemistasi,
olkoon vaikka sasi
teemanasi.
Siis kannat katoon sanoi Lyyli,
kauaneläköön tämä tyyliOnnea vaan Ruuneperi, en kehu, en kiitä, mutta olen paljolti samaa mieltä.
Ystävä joukko on suuri, siihen liityin minä juuri.
Hyvää jatkoa, Late Vaan.- Puskasuleima
LateVaan kirjoitti:
Onnea vaan Ruuneperi, en kehu, en kiitä, mutta olen paljolti samaa mieltä.
Ystävä joukko on suuri, siihen liityin minä juuri.
Hyvää jatkoa, Late Vaan.Onnee sinul, Ruune, oikeem paljo nyj ja vastasuureski.
Ku meitil kukkii tuamet, niin toim muutaman kukkivan oksan. Pas se parvekkeelle, jos tuaksu on liika huumaava. Puskasuleima kirjoitti:
Onnee sinul, Ruune, oikeem paljo nyj ja vastasuureski.
Ku meitil kukkii tuamet, niin toim muutaman kukkivan oksan. Pas se parvekkeelle, jos tuaksu on liika huumaava.Kiitös vaan kaikjast!
eipåhån sitä tyhjästä voi kehua keksiäkään.
- he
Olethan sinä ollut meidän joukossamme, yksi väri pilkku.. Positiivisuus on paras vakuutus vanhuudessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878