Pyöröhirsisauna

fkwropfëfwvnpp49+2

Tietääkö kukaan kuka myi uusia pyöröhirsisaunoja Pohjanmaan tai Pirkanmaan alueella?

6

827

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kuuklettamisesta

olis apua? Tiedän mutten kerro:)

• 55555555555555555

Jos olisin sillä konstilla saanut riittävästi tietoa, niin en sitä täällä kysyisi.

On se kumma jos jotain kysyy, niin aina löytyy joku, jonka pitää noin pöljästi vastata.

On myöskin olemassa sellaisia pieniä toimijoita, jotka eivät netissä mainosta.

Jos jokin ystävällisesti voisi kertoa onko pyöröhirsisaunoja myynnissä.

• a-Siallisesti

Niitähän on tarjolla pilvin pimein kaikilla valmistajilla. Pieni tarkennus siitä, minkälaista pyöröhirsisaunaa olet etsimässä, niin voisi antaa täsmällisempiä vastauksia.

Vähän sama kuin kysyisi, mistä saa ostaa autoja Tampereelta.

• 456464081

Ulkomitat saisi olla esim. 220 x 500 cm. Saunamökissä saisi olla veranta, pukuhuone ja löylyhuone.

Sorvattu pyöryhirsi 150 mm

Toimitukseen saisi sisältyä
        Lauteet, kiuas, vesisäiliö, eristetty savuhormi, palonsuojalevyt kiukaan takana

• Meiltä saa

Löytyy. Valmistamme Etelä-Pohjanmaalla. Pyöröhirret alkaen 145 mm:stä. Toimituksemme sisältää puuosat, ikkuna ja ovet. Meilaa skannattu luonnoksesi. Tarjoamme. [email protected]

• työn alla

Asiasta toiseen.. olen myös kiinnostunut pyöröhirsisaunasta/vierasmajasta. Koko vielä auki,mutta lienee 8x6m tai pienempi. Se mikä tekee hommasta vaikean,on että ne täytyisi saada tehtyä oman metsän tukeista. Kuka tekis salvokset tai miten ne tehdään?
      Onko kuusitukit kelvollisia vai tarviiko olla mäntyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1522
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1190
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      690
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe