niin hyvä tulee! KPS (Kontulan perussuomalaiset) osoitti jälleen mikä ongelmakasa se on. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011051113692990_uu.shtml
Taisi olla jokseenkin pieni ukko tuo piirisihteeri, kun Haapanenkin uskalsi ihan takaapäin käydä kimppuun.
Kyllä se tuo KPS osaa ja uskaltaa, mutta se on kyllä huomattu myös niin piirissä, puolöuehallituksessa, kuin myös puoluevaltuustossakin. Räkäposki osasto, ei mitään muuta. No Soini on kuitenkin onnellinen Haapasen kaltaisista lipojista, varsinkaaan kun noita örkkejä ei ole tarvis edes huomioida.
Hienoa Petri Haapanen
jatka samaan malliin
2
176
Vastaukset
- seuraava vs seuraaja
Haapanen, :) henkilö joka ei itse asetu mihinkään todelliseen, esittää kuitenkin jotain jota ei ole. Pelkkää lusmuilua ja erillaisia "erikoisia" vetoja joille ei ole rehellistä kannatusta.
- Kysyvä -63
Eikös sinne kontulaan ole asutettu näitä ulkomailta tulleita rikollisia elättejä niin maan perkeleesti?
Kontulassa kun myyt asuntosi niin kaupunki ostaa sen ja asuttaa sen esim. afriikasta tulleella paskaporukalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693