on varmasti hyvä kirppis, mutta ihmetyttää välillä sen aukioloajat. Monta kertaa se on sulkenut ovensa ennen ilmoitettua sulkemisaikaa.
Harmittaa vain niiden puolesta, jotka ovat vuokranneet sieltä myyntitilaa ja maksaneet kuukauden vuokran ja myyntiaika onkin sitten pienempi mitä kuukauteen muuteen kuuluisi.
Muut kirppikset Paimiossa auki niinkuin on ilmoitettu.
kirpputori kiertotähti
6
597
Vastaukset
- Asia kuntoon !
Onko asia näin ? En ole pitkään aikaan käynyt. Silloin ei saisi periä koko kuukauden vuokraa. Pitäisi laittaa oveen uudet aukioloajat! Kun ei tiedä koska voi tulla ostoksille.Jos asia on näin.niin minusta kirpputorin pitäjä tekee väärin , kun ottaa maksua sellaisesta ajasta,josta ei ole myyjälle mitään hyötyä!! Jos taas kirpparin-pitäjä on esim.sairastunut, tai muuten tilapäisesti pois,laittakoon oveen lapun.Mutta jatkuva on/off- aukiolo ajat ei käy laatuun,silloin ei kukaan koskaan osaa tulla ostoksille,ja se ei ole hyvä kummallekaan osapuolelle.Jos on totta, ja tilanne on jatkuvasti "epämääräinen", ja otetaan maksu vaikka tavaraa ei saa myytyä,niin kyllä se pitäjä syyllistyy johonkin?? Näin ei saa tehdä.
- johan nyt
Aivan totta, Salon kirpparillakin aina juhlapyhän sattuessa vuokra-aika pitenee päivällä, koska niin hullua ei ole, että tyhjästä maksaisi.
- Hannele12-09
Samoin Jousitiellä Kaarinassa, siellä ei lasketa kiini olevia päiviä vaan pelkästään niitä joina ovat auki eli myyvät tavaroitani. Näin se kuuluu mennä!
- ketjun aloittaja
Olen nähnyt kaksi kertaa että ovessa on ollut lappu, että on suljettu tänään aikaisemmin ja huomenna taas normaalisti auki. Ja kerran eräs toinen henkilö sanoi myös että oli kiinni ennen sulkemisaikaa, eli ainakin kolme kertaa on noin kuukauden aikana sulkenut aikaisemmin.
Sitä en tiedä onko sopinut niistä paikkatilaa varanneiden kanssa ja antanut enemmän myyntiaikaa. - kaikki myyty?
No nyt on tyhjää täynnä po. putiikki!
- Siinäkö se oli ?
Onko kirppari lopettanut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789