Persujen politiikka vie Haapaveden

PAKKOLIITOKSEEN.

Tänään radiossa eräs professori arvioi, että persuilla ryyditetty uusi hallitus lähtee ajamaan aktiivisesti kuntien pakkoliitoksia.
Tämähän tarkoittaa Haapaveden kohdalla pakkoliitosta Siika-Latvaan, Suur-Ylivieskaan tai Oulainen/Haapavesi kuntaliitosta.
Keskusta ei hyväksy kuntien pakkoliitoksia, mutta sillä on eduskunnassa ja oppositiossa vain 19% kannatus joten se ei pysty vaikuttamaan hallituspolitiikkaan.

SITÄ SAA MITÄ TILAA !!!

13

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ollenkaan hyvä

Persut tuhoo koko suomen ja suomen talouden!

• Kokomus avittaa

JO ON AIKAKIN. piste.

turha elättää suurta byrokratiaa joka nyppylällä 30 kilometrin välein.

muinaisjäänne 1800- luvulta tuo kuntarakenne . thyi.

• puolue sekasi

Persut on lehtitietojen helsingin piirin kokouksessa tapelleet keskenään!

• ripaska tappelu

kuuluu purevaan puoluetyöhön.

• sama meno

ihan ko Haapaveen valtuusto

• Kuntalaki 54 §

Noudattaako Kepulaiset kuntalakia Haapavedellä?Tällainen kunta jonka johto ei tunne kuntalakia on syytä liittääkin jotta saadaan lakia noudattavat virkamiehet ja sitä ymmärtävät luottamushenkilöt.

• Ei elvistelyä änään

Oliko se kepun kannatus edes ilmoittamaasi luokkaa eikös se ollu alla 16% joka sekin lienee liikaa.

• suurkunta

Näin se tulee ollakin, häirikö kepulaiset riitelemään keskenään.

• SuurOulua odotellen

Muutoksia on kyllä tulossa jos vaalilupauksia aletaan toteuttaa. Persut ehdotti että 200 kuntaa on sopiva määrä ja demarit sekä kokkarit taisivat puhua että 100 on sopiva määrä.

• ei persu

Kyllä päätöksenteko karkaa kauaksi persupolitiikalla, pieni syrjäalueiden ihminen hylätään kokonaan!

• maalainenn
        ei persu kirjoitti:

Kyllä päätöksenteko karkaa kauaksi persupolitiikalla, pieni syrjäalueiden ihminen hylätään kokonaan!

Näin on. Kohta on persut meitä maalaisia pakkosiirtämässä kasvukeskuksiin.

• uusi hallitus
        maalainenn kirjoitti:

Näin on. Kohta on persut meitä maalaisia pakkosiirtämässä kasvukeskuksiin.

KOKOOMUS JA DEMARI pohjainen hallitus vahvennettuna pienpuolueilla, niin rupeaa kuntarajat siirtymään. Tullaan maakunnallisiin kokonaisuuksiin, jossa jo Ylivieska on määritetty keskuspaikaksi.
        Osataan me Haapavetiset jotain, ollaan me niin pirun kateellisia.

• ykaan tie vie

ja haisevan omahyväsiä omasta jumittuneisuuesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe