Tänään radiossa eräs professori arvioi, että persuilla ryyditetty uusi hallitus lähtee ajamaan aktiivisesti kuntien pakkoliitoksia.
Tämähän tarkoittaa Haapaveden kohdalla pakkoliitosta Siika-Latvaan, Suur-Ylivieskaan tai Oulainen/Haapavesi kuntaliitosta.
Keskusta ei hyväksy kuntien pakkoliitoksia, mutta sillä on eduskunnassa ja oppositiossa vain 19% kannatus joten se ei pysty vaikuttamaan hallituspolitiikkaan.
SITÄ SAA MITÄ TILAA !!!
Persujen politiikka vie Haapaveden
13
67
Vastaukset
- ei ollenkaan hyvä
Persut tuhoo koko suomen ja suomen talouden!
- Kokomus avittaa
JO ON AIKAKIN. piste.
turha elättää suurta byrokratiaa joka nyppylällä 30 kilometrin välein.
muinaisjäänne 1800- luvulta tuo kuntarakenne . thyi. - puolue sekasi
Persut on lehtitietojen helsingin piirin kokouksessa tapelleet keskenään!
- ripaska tappelu
kuuluu purevaan puoluetyöhön.
- sama meno
ihan ko Haapaveen valtuusto
- Kuntalaki 54 §
Noudattaako Kepulaiset kuntalakia Haapavedellä?Tällainen kunta jonka johto ei tunne kuntalakia on syytä liittääkin jotta saadaan lakia noudattavat virkamiehet ja sitä ymmärtävät luottamushenkilöt.
- Ei elvistelyä änään
Oliko se kepun kannatus edes ilmoittamaasi luokkaa eikös se ollu alla 16% joka sekin lienee liikaa.
- suurkunta
Näin se tulee ollakin, häirikö kepulaiset riitelemään keskenään.
- SuurOulua odotellen
Muutoksia on kyllä tulossa jos vaalilupauksia aletaan toteuttaa. Persut ehdotti että 200 kuntaa on sopiva määrä ja demarit sekä kokkarit taisivat puhua että 100 on sopiva määrä.
- ei persu
Kyllä päätöksenteko karkaa kauaksi persupolitiikalla, pieni syrjäalueiden ihminen hylätään kokonaan!
- maalainenn
ei persu kirjoitti:
Kyllä päätöksenteko karkaa kauaksi persupolitiikalla, pieni syrjäalueiden ihminen hylätään kokonaan!
Näin on. Kohta on persut meitä maalaisia pakkosiirtämässä kasvukeskuksiin.
- uusi hallitus
maalainenn kirjoitti:
Näin on. Kohta on persut meitä maalaisia pakkosiirtämässä kasvukeskuksiin.
KOKOOMUS JA DEMARI pohjainen hallitus vahvennettuna pienpuolueilla, niin rupeaa kuntarajat siirtymään. Tullaan maakunnallisiin kokonaisuuksiin, jossa jo Ylivieska on määritetty keskuspaikaksi.
Osataan me Haapavetiset jotain, ollaan me niin pirun kateellisia.
- ykaan tie vie
ja haisevan omahyväsiä omasta jumittuneisuuesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181