"Noin kymmenhenkinen seurue pahoinpiteli miehen Espoon keskuksessa Alepan pihassa lyömällä ja potkimalla tätä tiistai-iltana."
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/kymmenen_ihmista_hakkasi_yhden_miehen/
Nyt kaikki etsimään tuntomerkkien perusteella kymmentä ihmistä Espoosta.
Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa?
Naurettavaksi menee tämä uutisointi, kun pitää pelätä ettei vaan syyllistyisi siihen r_____miin.
Kymmenen ihmistä hakkasi yhden miehen
4
90
Vastaukset
Näin juuri n 10 hengen seurueen paikallisella jalkapallokentällä (varmaan paenneet tänne tampereelle turvaan). Pitää ilmoittaa poliisille koska täyttävät tuntomerkit...
- eyewitness9
näin eräässä bussissa noin kymmenen henkilön seurueen Espoossa. Olivatkohan he se ryhmä?
Koska jutun tehnyt Hesari voimme olettaa kyseessä olevan ei valtaväestöön kuulunut ryhmä. Hesarihan hyysää kuten tiedämme.. - u9898y
ovatko somput jo valtaväestö ei kai....
- Duudah
Tiedän ketkä tämän tekivät. Espoon Omnian rakennuslinjalla on joukko virolaisia (n.6-7) työssäharjoittelemassa. Eilen heillä puollella oli oikea käsi paketissa ja eräs heitä pyysi minua kääntämään artikkelin englanniksi (eivät osaa suomea kunnolla). Halusivat tietää minne hakattu mies oli viety. Kysyin kääntämistä pyytäneeltä jätkältä, jolla oli käsi paketissa, olivatko he tämän takana. Vastaus oli, maybe we are, maybe we're not. Harmi vaan että lähtivät tänään takaisin viroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868