Vartija hyvä!

Nainen28hkii

Olen kuule kiinnostunut vähän menestyneemmistä tyypeistä, kuin jostain vartijasta, jonka tehtäviin kuuluu mm. pullonpalautuskoneenhoito. Joten jospa jättäisit mut rauhaan, ja antaisit tehdä työtäni, kiitos! :)

24

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläpäs vähättele

Laittaahan vartijat kauppakärryjäkin siististi jonoon.

• ei_ruokita

nyt on taas vähän provoilun makua tässä.... :D

• voitsiisus...

Kyllä mulle vartija kelpaisi ja kelpaa muuten monelle muullekin. Vaikka en istukaan minkään tavaratalon kassalla vetämässä viivakoodia koneen läpi eli en oo sillein ihan niin menestynyt kuin sä. Joudun ihan korkeakoulututkintopohjalta ponnistella pikkupomona näissä vähäpätöisissä julkisen sektorin hommissani. Mut hei, kukin tavallaan.

• rfwty457y2

Niinhän se on, tiliote kannattaa kysyä heti tavatessa, näkyy oravanpyörämenestyksen taso.

• kirsikkainenNainen

et ole tosissas? :D sama se mitä työtä tekee vai tekeekö, ihminen se on mikä ratkaisee kaikki muu on vain pintaa, pelkkää pintaa....

• Vartijoita

ovat ne, jotka eivät muihin hommiin pääse. Yleensä päässä, taikka fysiikassa jotain feelua.. :)

• Mulla on

sit vissiin fysiikassa jotain feelua, ku se oli mun pääaine yliopistossa :D

t. vartijanakin ollut

• totuuden torvi

Tyypillinen suomalainen pikkuhutsu. Kauheat luulot itsestään, vaikkei rahkeet riitä kuin kaupan kassalle, jossa turhaan odottelee että milloin pääsisi kietomaan jonkun rahamiehen pikkusormensa ympäri.

• VartijaKundi

Näin on! Ihan turha luulla että pääsee mun 8.5e tuntipalkkaan käsiksi! :)

• no justiinsa

Voi vit*u!! Olen juuri ihastunut mieheen, joka kärrää kärryjä, kuskaa roskista ja järkkää ja kasaa IIIISOJAA hyllyjä ja hän tekee sen niin seksikkäästi!! Niin kuumaa miestä en ole nähnyt EVER.. Ja hänpä tsiigailee mua, jalat menee alta!!!!

Kaupan kassallehan pääsee muuten ihan yo tutkinnollakin, tai sitten kun menee suoraan peruskoulusta toisen asteen kaupalliseen koulutukseen!! hahaa..

Itse olen oa duunarityössä, mutta yliopisto-opinnot meneillään--

Jokaiselle jotain, hohhoijjaa!!!

• Heh hehe

eheh.

• MIESS VAAN

Vartijaa ei kiitos parempiakin ammatteja on:)

• Vartija ole

mikään ammatti edes, 40h kirjekurssi.

• Vartijaksi ei kyllä ihan pelkästään kirje kurssilla pääse, eikä 40 h riitä. 100 tuntia o vartijan peruskurssi. Ihan vaan näin faktat esille.. eikä kaikkia hyväksytä. Samoin JVt...

En mäkään hauku kassatyöntekijöitä tai jotain ällöttävää pikaruokalassa työtä tekevää...niihin ei koulutusta tarvitse. Ja olen itse vartijana,ja on kyllä koulut käyty. Ja tunti palkka on hieman enemmän kyllä kun sen 8,4. ( hälytytskorvaukset,ilt-yö-pyhä,lauantaikorvaukset...yms..)

Mun mielestä ei pikaruokalassa työskenteleminen ole kunnon työtä mutta en hauku niitä. Itse en sitä tekisi mutta hyvä että jotkut tekee...ehkä jonkun mielestä on parempiakin ammatteja kun vartija,mä tykkään ite siitä..ja onhan niitä parempiakin ammatteja kun toimistorottahommat tai muut tietokonehommat..

Ja mulle kelpaisi OIKEIN MIELELLÄÄN vartija,JV, tai jokin muu turvallisuusalalla oleva!!! Tänne vaan,turvallisuustyyppi!!!:)

• ChristopherMäkelä

• tyhmäStevariJV

• -Eeva-

Todellakin! Kaiken lisäksi he ovat erittäin tyhmiä, jutut pyörivät vapaapainin ja playstationin ympärillä.. ;D

• misslonellyheart

-Eeva-... juu,juurikin näin. Tyhmiä ollaan, ja mäkin juttelen vaan playstationista ja vapaapainista...

Mä oon ihan älykääpiö, enhän ole edes kouluja käynyt (siis teidä muiden mielestä)

Mitäs jos ihmiset ENSIN ottaisivat selvää faktoista ja oppisivat tuntemaan esim.vartioijoita ennen kun rupeavat haukkumaan..?? ei tosiaan ole noin helppo päästä kun monet luulee, ja menepä itse tekemään ensin 40 h ja sitten 60 h, kirjalliset kokeet JA käytännön nättökokeet.... ja ilmoittele sitten että miten helppoa on päästä läpi...mutta ehkä mä oon vaan sitten niin tyhmä että mun mielestä on vaikea( ja siis mä oon opiskellu jo yhden ammatin itselleni,tehnyt näyttöjä ja lopputyönkin...)

• -Eeva-

Minäpä työskentelin joskus securitas nimisessä yrityksessä, luoja miten hävettää vieläkin.. :)

Pari factaa tähän; palkka on kehno, todella huono, kassaneitinä ja siivojanakin tienaa enemmän.

Työkaverit olivat tyhmiä/miksi he muuten sitä hommaa tekisivät jos muuta työtä saisivat? ;)

Ja sitten siihen 40 60 kokeeseen, sen pääsee kuka tahansa läpi, kysymykset suurin piirtein tämmöisiä.

Miten painat Tomran nappia, jos hälytysääni vain jatkuu a) kerran b) kaksi c) koko ajan d) mikä on Tomra?

Saako ostoskärryletkalla ohittaa oikealta? a) ei b) kyllä c)tieliikennelaki kieltää aina ohittamisen oikealta d) mikä on ostoskärryletka?

Kuuluuko automaattiase vartijan voimankäyttövälineistöön? a) ei b) kyllä c) jos se on tarpeeksi iso niin kyllä d) mikä on automaattiase?

Saako vartija kuitata paloilmaisinkeskuksen hälytyksen? a) ei b) kyllä c) jollei se muuten hiljene niin kyllä d) mikä on paloilmaisinkeskus?

Saako vartija pukeutua samanlaiseen asuun kuin poliisi? a)ei b) kyllä c) jos ei ole muita vaatteita niin kyllä d) Mikä on poliisi?

• vaiettänäin.
        -Eeva- kirjoitti:

Minäpä työskentelin joskus securitas nimisessä yrityksessä, luoja miten hävettää vieläkin.. :)

Pari factaa tähän; palkka on kehno, todella huono, kassaneitinä ja siivojanakin tienaa enemmän.

Työkaverit olivat tyhmiä/miksi he muuten sitä hommaa tekisivät jos muuta työtä saisivat? ;)

Ja sitten siihen 40 60 kokeeseen, sen pääsee kuka tahansa läpi, kysymykset suurin piirtein tämmöisiä.

Miten painat Tomran nappia, jos hälytysääni vain jatkuu a) kerran b) kaksi c) koko ajan d) mikä on Tomra?

Saako ostoskärryletkalla ohittaa oikealta? a) ei b) kyllä c)tieliikennelaki kieltää aina ohittamisen oikealta d) mikä on ostoskärryletka?

Kuuluuko automaattiase vartijan voimankäyttövälineistöön? a) ei b) kyllä c) jos se on tarpeeksi iso niin kyllä d) mikä on automaattiase?

Saako vartija kuitata paloilmaisinkeskuksen hälytyksen? a) ei b) kyllä c) jollei se muuten hiljene niin kyllä d) mikä on paloilmaisinkeskus?

Saako vartija pukeutua samanlaiseen asuun kuin poliisi? a)ei b) kyllä c) jos ei ole muita vaatteita niin kyllä d) Mikä on poliisi?

Onkohan Eeva nyt siis eduskunnassa töissä, kun kerran voi haukkua vanhan ammatin edustajat ihan maanrakoon?
        Kirjoitusvirheistä päätellen on varmaankin päässyt jopa tuonne kaupan kassalle, kun siellä kerran tulee rahaa kuin ovista ja ikkunoista konsanaan verrattuna vartijan liksaan.
        Mielestäni nämä keskustelut toisten ammateista ovat täysin turhia, koska jos kerran nuo duunit ovat ihan paskoja, niin pitääkö niiden tekijöitä mollata vielä siihen päälle? Ehkä se sitten on vain parempi että ne muut tekee nuo 'kärryhommat', kun kerran itseään ei nappaa.

Että mene Eeva vaan niiden faCtojesi kanssa vaikka jonnekin pimeään nurkkaan yksinäsi häpeilemään.

• Vartijaksi?
        -Eeva- kirjoitti:

Hyvä,teen testin;

Vastaan C

Vastaaan C

Vastaan C

Vastaan C,ja voimaa saa käyttää.Vasaraa tarvittaessa

Vastaan tähänkin C,ei se niin nöpönuukkaa ole.

No tuliko musta vartija.Ainakin tehtävät tuntu "todella"haastavilta.

• Aivan...Eeva ei taida olla ihan päiväntasalla nyt..tuossahan tuli nyt voimaan 1.4.11 uusia vaatimuksia noihin vartijan koulutuksiin.
      Esim.se että pitää käydä voimankäyttökoulutus ja tehdä siinä näyttö.ja se täytyy läpäistä..ja siinä on aika kovat nuo vaatimukset. ja en minä kassalla saanu enempää palkkaa ainakaa, melkein 1,5 euroa huonompaa palkkaa...

eikä se kyllä ihan tuollainen ollut se meidän koe, aika paljon lakiasiaa oli....

mutta samapa tuo.teet varmaan itse niin huisin tärkeää työtä..ehkä olet ihan jossain tomistossa kukkienkastelijana..

Ja ehkä se on myös itsestään kiinni millaisia työkaverit on...

• s....

monesta vartijasta tulee poliisi...

• Tuntipalkka 31,78_N

Kuopiossa on vartija, joka saisi mielellään "häiritä" minua! Ihan milloin vaan! Harmi, että hän on varattu. On niin hurmaava tapaus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7512
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      853
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe