Stressistä pois helposti.Netistä työkalu.

Kesä Kolli

Moikkelis kaikille..kevät tulee ja pää suunnitelmia täynnä, olen stressitön kaveri.
Löysin hussin mielenterveystalon kautta netti ohjelman joka opettaa rentoutumaan.Pari kuukautta olen opiskellut sitä jaloa taitoa vaihtelevalla menestyksellä, lieveilmiönä on tapahtunut se että nukun paremmin,vatsa ei temppuile,herään aamulla virkeänä ja pitkästä aikaa olen iloinen ja suunnittelen uusia jutskia, siis se TOIMII..ei mitään tabuja naamaan.
Siis tee jotain ja ota apua www.mielenlataus.fi. Minun pitäisi saada jo
ilmaseksi käyttää sitä, koska koko työporukka käyttää sitä.

Nautitaan kesästä ilman stessiä toivoopi Kesä Kolli

4

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KesäMirriiiiiiii

      Miaauu..Miauu..Uskotaan..uskotaan ..kokeillaan..kokeillaan,, tv.Kesämirri

    • Sanbisan

      Taitaa olla Mielenlataus-kaverin itsetekemä mainos tuo......voi voi sentään.
      Jokaisen meidän sisällä on se oma mielikuvitus, se oma kyky rauhoittua ja löytää rento mieli ja kyky arjen luoviin ratkaisuihin. Stressinsietokyky vaihtelee elämäntilanteiden mukaan jatkuvasti, välillä voi olla niinkin huonoa, että flippaaminen on tosi lähellä ja monta kertaa se on lähellä ja siihen mennään ihan sisäänkin. Mutta, tavalla tai toisella sitä pärjää ilman MAKSULLISTA itsehoito-ohjelmaa hey c'mon! Hyvä Kesä Kolli, tee siitä ohjelmasta maksuton, koeta elää jollain muulla tavoin, keräämällä pulloja tms. Ei ihminen tarvitse paljon elääkseen tai siis ei ainakaan muiden hädällä kannata tienata noin pieniä rahoja kuitenkin.....ilmaisena tämä ohjelma olisi mitä mahtavin. Mä en maksa latin latia tuosta, mutta kuvittelen mitä siinä sanotaan ja koetan pärjätä sillä. Hyvältä näyttää esimerkiksi se kuva, jossa on laituri järven rannalla. Se on samanlainen laituri tismalleen millainen on jo vuosi kuulunut mun omaan mielikuvaharjoitukseen vaikeina iltoina ennen nukkumaanmenoa ja myös olen lapsille keksinyt ihanan iltasadun, jossa lähdetään tuollaiselta laiturilta soutelemaan Höyhensaarille. Ihania juttuja.
      Ja ihana kaunis kesä-kunpa meistä mahdollisimman moni jaksaisi taapertaa omassa arjessaan ja juhlassa myös. Iloisena.

      • Kesä Kolli

        Moi Sansiban

        Heh he ..enpä huomannutkaan mainostavani niin hyvin että luullaan tekijäksi,
        kiitos siitä..
        Mutta mainostan vielä..SE ON ILMAINEN..että silleen mainonnasta..

        Käytän itse päivittäin..suosittelen..

        tv Kesä Kolli


    • ahahhahahahahahahaha

      alkaa kyl naurattaa sen miehen puhe välil.............. xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      257
      2486
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1592
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe