Stressistä pois helposti.Netistä työkalu.

Kesä Kolli

Moikkelis kaikille..kevät tulee ja pää suunnitelmia täynnä, olen stressitön kaveri.
Löysin hussin mielenterveystalon kautta netti ohjelman joka opettaa rentoutumaan.Pari kuukautta olen opiskellut sitä jaloa taitoa vaihtelevalla menestyksellä, lieveilmiönä on tapahtunut se että nukun paremmin,vatsa ei temppuile,herään aamulla virkeänä ja pitkästä aikaa olen iloinen ja suunnittelen uusia jutskia, siis se TOIMII..ei mitään tabuja naamaan.
Siis tee jotain ja ota apua www.mielenlataus.fi. Minun pitäisi saada jo
ilmaseksi käyttää sitä, koska koko työporukka käyttää sitä.

Nautitaan kesästä ilman stessiä toivoopi Kesä Kolli

4

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KesäMirriiiiiiii

Miaauu..Miauu..Uskotaan..uskotaan ..kokeillaan..kokeillaan,, tv.Kesämirri

• Sanbisan

Taitaa olla Mielenlataus-kaverin itsetekemä mainos tuo......voi voi sentään.
      Jokaisen meidän sisällä on se oma mielikuvitus, se oma kyky rauhoittua ja löytää rento mieli ja kyky arjen luoviin ratkaisuihin. Stressinsietokyky vaihtelee elämäntilanteiden mukaan jatkuvasti, välillä voi olla niinkin huonoa, että flippaaminen on tosi lähellä ja monta kertaa se on lähellä ja siihen mennään ihan sisäänkin. Mutta, tavalla tai toisella sitä pärjää ilman MAKSULLISTA itsehoito-ohjelmaa hey c'mon! Hyvä Kesä Kolli, tee siitä ohjelmasta maksuton, koeta elää jollain muulla tavoin, keräämällä pulloja tms. Ei ihminen tarvitse paljon elääkseen tai siis ei ainakaan muiden hädällä kannata tienata noin pieniä rahoja kuitenkin.....ilmaisena tämä ohjelma olisi mitä mahtavin. Mä en maksa latin latia tuosta, mutta kuvittelen mitä siinä sanotaan ja koetan pärjätä sillä. Hyvältä näyttää esimerkiksi se kuva, jossa on laituri järven rannalla. Se on samanlainen laituri tismalleen millainen on jo vuosi kuulunut mun omaan mielikuvaharjoitukseen vaikeina iltoina ennen nukkumaanmenoa ja myös olen lapsille keksinyt ihanan iltasadun, jossa lähdetään tuollaiselta laiturilta soutelemaan Höyhensaarille. Ihania juttuja.
      Ja ihana kaunis kesä-kunpa meistä mahdollisimman moni jaksaisi taapertaa omassa arjessaan ja juhlassa myös. Iloisena.

• Kesä Kolli

Moi Sansiban

Heh he ..enpä huomannutkaan mainostavani niin hyvin että luullaan tekijäksi,
        kiitos siitä..
        Mutta mainostan vielä..SE ON ILMAINEN..että silleen mainonnasta..

Käytän itse päivittäin..suosittelen..

tv Kesä Kolli

• ahahhahahahahahahaha

alkaa kyl naurattaa sen miehen puhe välil.............. xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe