Thai-hieroja vai prostituoitu

tuurijuoppo*

Osaako kukaan keroa minulle, mikä ero on lehdessä palveluitaan ilmoittavalla prostituidulla ja kiinteässä osoitteessa toimivalla Thai-hierojalla.

Olen käyttänyt molempien ammattiryhmien palveluita muutamia kertoja menneiden vuosien varrella ja todennut, että kumpaisessakin on pääasiallisena kauppatavarana seksi.

palvelun tarjoajat ovat toki yksilöitä ja kumpaisessakin on sekä ystävällisyyttä että tylyyttä, mutta hinnoittelu vie plussan Thai-tytöille.

Jos tilaan ajan kotimaiselta palveluntarjoajalta on hintataso 150 - 200/ tunti, mutta kun menen hierontaan ja maksan 30 euroa puolen tunnin hieronnasta.
Jos haluan seksiä on Lahdessa hinta Thai-tytöllä 150,00 mutta kun sanon, että on vain 50 - 70 euroa rahaa jäljellä.... saan mitä haluan.
Näin ainakin eilen Lahdessa Rautatienkadulla kun tyttö tuskaili asiakkaiden vähyyttä.
Onko muilla kokemuksia Lahden Thai- hinnoista, vai kävikö minulle vain tuuri?

3

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 12

      "mikä ero on lehdessä palveluitaan ilmoittavalla prostituidulla ja kiinteässä osoitteessa toimivalla Thai-hierojalla."

      Ero on siinä, että lehdessä palveluitaan ilmoittava prostituoitu yleensä kertoo etukäteen, millaisia palveluita on tarjolla ja mitä ne maksavat. Joillakin on vebbisivuja, jotka ovat hyvinkin yksityiskohtaisia.

      Thaihieronnassa palvelut ovat lakipykälien vuoksi epävirallisia eli niistä ei välttämättä ole sovittu etukäteen ennen hierontaan liittyvän perusmaksun suorittamista. Tuo perusmaksu liittyy thaihieromon pyörittämiseen ja mahdolliset seksipalveluun liittyvät maksut taasen ovat sinun ja hierojan välinen yksityisasia. Jos siis olit etsimässä yhdyntää ja kohdallesi sattui yhdyntään haluton hieroja niin se on sinun ongelmasi ja voit lähinnä vain todeta tilanteen.

      Jos seksipalveluiden myyminen Suomessa olisi nykyisen siedetyn sijaan säänneltyä niin tilanne olisi toinen ja paveluiden hinnat vastaavasti alempana.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      140
      2321
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      395
      1949
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      30
      1840
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      102
      1133
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1017
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe