Antaa olla ... peruutan kutsun

ReturnToNorm

en viitse/jaksa enää yrittää. Nyt on tullut kolmea eri kanavaa myöten muodostaa yhteys tätä suomi24jää en laske mukaan, koska täällä ei voi yhteyksiä luoda. Kaikissa kolmessa häN on ollut jonkinlainen aloitteentekijä. Mutta kun sitten lähetän kutsun tai annan yhteystiedot, niin ei tapahdukaan mitään vaan pelkkää hiljaisuutta, ei niin mitään vastausta perke... Kohta peruutan sen viimeisenkin, joka on vielä voimassa... taisi ollakin stalkkerityttö, muuta ei voi päätellä.

tänne en taida enää mitään kirjoitella, turhaa ajanhukkaa.

Ikävä vaan, kun oli monenlaisia suunnitelmia

Pitää keksiä muita vaihtoehtoja :|

13

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä semmonen on?

      minkä kutsun?

      • ReturnToNorm

        jos et ole saanut, niin ei ollut sulle, mutta kiitos kuitenkin mielenkiinnosta :)


    • huudatko tyhjään sä?

      Kenestä on kysymys, mitä tänne huudat, jos pystyt muuallekin!!! Täällä vaan hämäät tunteillasi täysin ulkopuolisia. Ei sitte millään pahalla, mutta ajattele hiukkasen muitakin.

      • ReturnToNorm

        onha näit kanavia ja tää on ainoa anonyymi, jota käytän. kaikissa muissa viestin lähettäjä ja vastottaja on tiedossa.
        Ei kai tähän nyt mitään nimiä voi laittaa, se oikea kyllä tietää mistä on kyse muttei tietty voi olla satavarma.


      • Miksi huudat tyhjään
        ReturnToNorm kirjoitti:

        onha näit kanavia ja tää on ainoa anonyymi, jota käytän. kaikissa muissa viestin lähettäjä ja vastottaja on tiedossa.
        Ei kai tähän nyt mitään nimiä voi laittaa, se oikea kyllä tietää mistä on kyse muttei tietty voi olla satavarma.

        Niin, jos ei tiedä satavarma, niin eks se ole just kiusaamista? Jää kuitenkin sellanen epävarma olo? Nautitko siitä?


      • ReturnToNorm
        Miksi huudat tyhjään kirjoitti:

        Niin, jos ei tiedä satavarma, niin eks se ole just kiusaamista? Jää kuitenkin sellanen epävarma olo? Nautitko siitä?

        No voi helvata, kuka täällä voi olla edes 10% varma kenestäkään, eiks se ole ihan selvä asia, vai pitääkö vääntää rautalangasta? En nauti, vaan pidän yksityisyydesta edes sen verran huolta! Epävarmaa oloa täällä on varmaan kaikilla tai sit täällä on jotain palkattuja keseskustelijoita..


      • ei pidä suuttua
        ReturnToNorm kirjoitti:

        No voi helvata, kuka täällä voi olla edes 10% varma kenestäkään, eiks se ole ihan selvä asia, vai pitääkö vääntää rautalangasta? En nauti, vaan pidän yksityisyydesta edes sen verran huolta! Epävarmaa oloa täällä on varmaan kaikilla tai sit täällä on jotain palkattuja keseskustelijoita..

        Joo onhan täällä näitä palkattuja.... Jonkin aikaa (öbaut 3 vuotta) kun on ollut niin voi päästä palkatuks keskustelijaksi. Siinä on sen verran kokemusta että pääsee juttuun kuin juttuun nopeasti sisälle ja pystyy ohjaamaan keskustelua haluamaansa suuntaan. Aloitukset ovat juuri niitä parhaimpia, mihin kirjoitellaan eniten.

        Älä nyt hermostu kun kysyin sulta ihan tavallista asiaa. Kyllä täällä oppii huomaamaan kuka kirjoittaa ja milloin :D


      • ReturnToNorm
        ei pidä suuttua kirjoitti:

        Joo onhan täällä näitä palkattuja.... Jonkin aikaa (öbaut 3 vuotta) kun on ollut niin voi päästä palkatuks keskustelijaksi. Siinä on sen verran kokemusta että pääsee juttuun kuin juttuun nopeasti sisälle ja pystyy ohjaamaan keskustelua haluamaansa suuntaan. Aloitukset ovat juuri niitä parhaimpia, mihin kirjoitellaan eniten.

        Älä nyt hermostu kun kysyin sulta ihan tavallista asiaa. Kyllä täällä oppii huomaamaan kuka kirjoittaa ja milloin :D

        Taisin kirjoittaa turhan kiukkuisenoloisesti, vaikka en ollut yhtään vaan pilke oli silmäkulmassa. En siis suuttunut/hermostunut yhtään, päinvastoin, hyviä kysymyksiä vaikka ne ei itse asiaan liittyneetkään.

        Se mitä olen aloituksia tehnyt, niin on niihinkin aika pitkä ketju tullut.


      • ammattilainen?
        ReturnToNorm kirjoitti:

        Taisin kirjoittaa turhan kiukkuisenoloisesti, vaikka en ollut yhtään vaan pilke oli silmäkulmassa. En siis suuttunut/hermostunut yhtään, päinvastoin, hyviä kysymyksiä vaikka ne ei itse asiaan liittyneetkään.

        Se mitä olen aloituksia tehnyt, niin on niihinkin aika pitkä ketju tullut.

        Ok. Siis sä taidat olla yks niistä monista palkatuista? Paljon on muute tuntiliksa? Kauan olit palstalainen ennen kuin pääsit listoille?

        No, voisitko kertoa niistä sun pitkistä ketjuista, jos ne on niitä cv:ssä olevia?


    • RtoN(lyh)

      joo ammattilainen kyllä, mutta ei tällä alalla. EIkä kai tästä kenellekään mitään makseta.

      Pitkiä ketjuja vaan muodostuu, kun kirjoittaa todellisista asioista eikä pelkkää vit...lua. Löytyyhän ne ketjut tuolta, sieltä ne on luettavissa, voit aloittaa joskus kesäkuulta 2008 tai 2009, en muista.

      Öitää

      • ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

        Okka, öitä :D ZZZZZZZZ


    • Et sitten ole

      harkinnut puhumista? Tai omaa sähköpostia? Tai kirjettä? Korttia? Sanomalehti-ilmoitusta? Lentolehtistä? Kukkakimppua? HENKILÖKOHTAISESTI!

      Mulle ei ainakaan tule mieleen kuunnella, jos joku puhuu sivu tai jotain, mikä ei ole mulle osoitettu. Informaatiotulva! Onhan sitä jotenkin rajoitettava, suut ja silmät täyteen kaikenmaailman no... löpinää!

      • Return...jne

        no joo toisilla voi ollakin syytä rajoittaa, kun kysyntää on kuten kai sinullakin

        sähköpostia, tekstiviestejä, no kukista ei kannata mainita, puhuttu on mutta ei itse asiasta vaan yleisellä tasolla, lisäks fb ja skype ja joku muukin kanava. Mutta antaa asian nyt olla ei sitä täällä ratkaista, kunhan vaan luen teidän viisaiden neuvoja,kiitos
        No nyt huomaan, että taidan ollakin melekonen häirikkö, pitää lopettaa ja rauhoittaa tilanne ja tyytyä osaansa yksin

        ja sit jääkiekkoharrastuksen pariin sohvalle :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe