Viherpiipittäjien ja homojen paljon kritisoima kidutukseksikin sanottu vesikuulustelu on sittenkin saanut toivottuja tuloksia, nimittäin juuri tälläiset kuulustelumekanismit ovat saaneet terroristit laulamaan Osamasta joka napattiin koko viime viikolla koko demokraattisen maailman eduksi ja päästettiin "taivaaseensa".
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Reuters Osama jäljitettiin vangeilta tietoja keränneen vangin avulla/1135266106950
Tovottavasti terroristien asianmukainen kuulustelu sallittaneen taas pian!!
"Kidutuksesta" sittenkin hyötyä.
16
100
Vastaukset
- Yhtämielinen.
Tottakait on hyötyä!
Ja terroristeja pitää saada kiduttaa.- sssssss.
Tottavistusssa.
- War is Peace
Höpöhöpö. USA valehtelee! 911 on USA:n false flag -operaatio! Koko Osama-valhekin on täyttä kusetusta.
- Tosimies.
Ja sieltä tuli eka salaliittohöpöttäjä,islamistinen höpöhöpömies.
- War is Peace
Tosimies. kirjoitti:
Ja sieltä tuli eka salaliittohöpöttäjä,islamistinen höpöhöpömies.
Höpöhöpö. USA:n virallinen "totuus" on salaliittoa!
- Tosimies.
War is Peace kirjoitti:
Höpöhöpö. USA:n virallinen "totuus" on salaliittoa!
Just niih!
Seuraavaksi sanot ettei kuussakaan ole käyty, amerikanvihaaja kommunisti?? - War is Peace
Tosimies. kirjoitti:
Just niih!
Seuraavaksi sanot ettei kuussakaan ole käyty, amerikanvihaaja kommunisti??Aukottomia todisteita ei olekaan siitä, että kuussa olisi käyty!
- Tosimies.
War is Peace kirjoitti:
Aukottomia todisteita ei olekaan siitä, että kuussa olisi käyty!
Haha hha a ja seuraavaksi sanot ettemme olekkaan ihmisiä vaan henkiolentoja avaruudesta joilla ei ole ruumista vaan kaikki onkin kuvittelua?
- War is Peace
Tosimies. kirjoitti:
Haha hha a ja seuraavaksi sanot ettemme olekkaan ihmisiä vaan henkiolentoja avaruudesta joilla ei ole ruumista vaan kaikki onkin kuvittelua?
En sano!
Helppoahan se on saada kiduttamalla tiedot kun jo valmiiksi tietää vastaukset.
- Tosimies.
Daah?!?!
Rättipääterroristeja olivat jokatapauksessa. Tosimies. kirjoitti:
Daah?!?!
Rättipääterroristeja olivat jokatapauksessa.Toisen terroristi on toisen vapaustaistelija.
- Tosimies.
Hrosskell kirjoitti:
Toisen terroristi on toisen vapaustaistelija.
Näytät olevan viholliseni puolella?
Tosimies. kirjoitti:
Näytät olevan viholliseni puolella?
Mutta jos totuus onkin se, että taistelet todellisen vihollisesi riveissä?
- Eeeheheheeee!
Hrosskell kirjoitti:
Mutta jos totuus onkin se, että taistelet todellisen vihollisesi riveissä?
Kiduttamalla saadaan ihminen valehtelemaankin. Kiduttaja saa haluamansa vastauksen, olipa se totta tai valhetta.
Tosimies näyttääpi olevan perseestä syntynyt mato.
- WaterboardingToTheEnd
Siinäpä nähtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427