"Kidutuksesta" sittenkin hyötyä.

Tosimies.

Viherpiipittäjien ja homojen paljon kritisoima kidutukseksikin sanottu vesikuulustelu on sittenkin saanut toivottuja tuloksia, nimittäin juuri tälläiset kuulustelumekanismit ovat saaneet terroristit laulamaan Osamasta joka napattiin koko viime viikolla koko demokraattisen maailman eduksi ja päästettiin "taivaaseensa".
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Reuters Osama jäljitettiin vangeilta tietoja keränneen vangin avulla/1135266106950

Tovottavasti terroristien asianmukainen kuulustelu sallittaneen taas pian!!

16

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhtämielinen.

      Tottakait on hyötyä!
      Ja terroristeja pitää saada kiduttaa.

      • sssssss.

        Tottavistusssa.


    • War is Peace

      Höpöhöpö. USA valehtelee! 911 on USA:n false flag -operaatio! Koko Osama-valhekin on täyttä kusetusta.

      • Tosimies.

        Ja sieltä tuli eka salaliittohöpöttäjä,islamistinen höpöhöpömies.


      • War is Peace
        Tosimies. kirjoitti:

        Ja sieltä tuli eka salaliittohöpöttäjä,islamistinen höpöhöpömies.

        Höpöhöpö. USA:n virallinen "totuus" on salaliittoa!


      • Tosimies.
        War is Peace kirjoitti:

        Höpöhöpö. USA:n virallinen "totuus" on salaliittoa!

        Just niih!
        Seuraavaksi sanot ettei kuussakaan ole käyty, amerikanvihaaja kommunisti??


      • War is Peace
        Tosimies. kirjoitti:

        Just niih!
        Seuraavaksi sanot ettei kuussakaan ole käyty, amerikanvihaaja kommunisti??

        Aukottomia todisteita ei olekaan siitä, että kuussa olisi käyty!


      • Tosimies.
        War is Peace kirjoitti:

        Aukottomia todisteita ei olekaan siitä, että kuussa olisi käyty!

        Haha hha a ja seuraavaksi sanot ettemme olekkaan ihmisiä vaan henkiolentoja avaruudesta joilla ei ole ruumista vaan kaikki onkin kuvittelua?


      • War is Peace
        Tosimies. kirjoitti:

        Haha hha a ja seuraavaksi sanot ettemme olekkaan ihmisiä vaan henkiolentoja avaruudesta joilla ei ole ruumista vaan kaikki onkin kuvittelua?

        En sano!


    • Helppoahan se on saada kiduttamalla tiedot kun jo valmiiksi tietää vastaukset.

      • Tosimies.

        Daah?!?!
        Rättipääterroristeja olivat jokatapauksessa.


      • Tosimies. kirjoitti:

        Daah?!?!
        Rättipääterroristeja olivat jokatapauksessa.

        Toisen terroristi on toisen vapaustaistelija.


      • Tosimies.
        Hrosskell kirjoitti:

        Toisen terroristi on toisen vapaustaistelija.

        Näytät olevan viholliseni puolella?


      • Tosimies. kirjoitti:

        Näytät olevan viholliseni puolella?

        Mutta jos totuus onkin se, että taistelet todellisen vihollisesi riveissä?


      • Eeeheheheeee!
        Hrosskell kirjoitti:

        Mutta jos totuus onkin se, että taistelet todellisen vihollisesi riveissä?

        Kiduttamalla saadaan ihminen valehtelemaankin. Kiduttaja saa haluamansa vastauksen, olipa se totta tai valhetta.

        Tosimies näyttääpi olevan perseestä syntynyt mato.


    • WaterboardingToTheEnd

      Siinäpä nähtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe