Siis tarkoitan oikeastaan kuinka tasoittaa mania? Kuinka tasoittaa ihastumisen tunnetta. Miten tasapainottaa elämää pipolta puolisolta joka pillaa koko perheen elämän ja oman työpaikkansa?
Kuinka aiheuttaa masennus?
4
147
Vastaukset
- Tabletteja
Uskoisin että oikealla lääkehoidolla.
- Rosolli
Jos haluaisin elää bipoa sairastavaan -puolison kanssa, olisi järkevää asua kahdessa eri asunnossa. Eri asunnot vois olla samassa talossa. Omakotitalon vois jakaa kahtia ja rakentaa molempiin asuntoihin oman sisäänkäynnin.
Pesäeron vois tehdä siinä vaiheessa, kun sukset on pahasti ristissä. Jotta aviliitto jatkuisi, olisi ehto muuttaa eri asuntoon. Hyvinä aikoina oltais yhdessä. Kun menee huonosti, bipo saisi pysyä omassa boksissaan. Tämän reseptin olen kuullut tutuilta, joiden puolisoita vaivaa alkoholismi. Voisin kuvitella, että sama resepti sopisi myös bipoille. Kun kyseessä on perhe ja lapset, tarvittaisiin varmasti mukaan myös lastensuojelu- ja sosiaaliviranomaisia ratkaisemaan asiaa.- ap.
Hän käyttää lähes päivittäin alkoholia, mutta nyt toiseen naiseen ihastuneena ilmoitti jättävänsä alkoholin ja on ollut pari päivää kuivumassa. Hänellä on paljon sellaisia ongelmia, joita olen peitellyt ja sormien välistä katsonut. Minulla olisi hyvä tilaisuus irtaantua hänestä, mutta kärsin samoista vaivoista itsekin ajoittain. Ymmärrän häntä tavallaan enkä haluaisi hylätä häntä tällä hetkellä. Ulkoisesti näyttävän elämän olemme pitäneet melko hyvin kunnossa. Vain meidän omat sisäiset maailmamme ovat olleet hyvin levottomia. Hän on osoittanut sen monin tavoin. Itse olen purkanut itseäni taiteeseen ja verkossa elämiseen. Samanveroista sekin. Pahaa riippuvuutta rakkauteen ja elämyksien hakemiseen kummallakin.
mania kyllä voi ihan oikeasti tuhota teidän perheeltä kaiken. Lääkkeet auttaa ja joskus jos on onnea niin aika myös. Siis jos mania ehtii päättyä, ennen kuin kaikki on menetetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770