Kuinka aiheuttaa masennus?

Hätääntynyt puoliso

Siis tarkoitan oikeastaan kuinka tasoittaa mania? Kuinka tasoittaa ihastumisen tunnetta. Miten tasapainottaa elämää pipolta puolisolta joka pillaa koko perheen elämän ja oman työpaikkansa?

4

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tabletteja

Uskoisin että oikealla lääkehoidolla.

• Rosolli

Jos haluaisin elää bipoa sairastavaan -puolison kanssa, olisi järkevää asua kahdessa eri asunnossa. Eri asunnot vois olla samassa talossa. Omakotitalon vois jakaa kahtia ja rakentaa molempiin asuntoihin oman sisäänkäynnin.

Pesäeron vois tehdä siinä vaiheessa, kun sukset on pahasti ristissä. Jotta aviliitto jatkuisi, olisi ehto muuttaa eri asuntoon. Hyvinä aikoina oltais yhdessä. Kun menee huonosti, bipo saisi pysyä omassa boksissaan. Tämän reseptin olen kuullut tutuilta, joiden puolisoita vaivaa alkoholismi. Voisin kuvitella, että sama resepti sopisi myös bipoille. Kun kyseessä on perhe ja lapset, tarvittaisiin varmasti mukaan myös lastensuojelu- ja sosiaaliviranomaisia ratkaisemaan asiaa.

• ap.

Hän käyttää lähes päivittäin alkoholia, mutta nyt toiseen naiseen ihastuneena ilmoitti jättävänsä alkoholin ja on ollut pari päivää kuivumassa. Hänellä on paljon sellaisia ongelmia, joita olen peitellyt ja sormien välistä katsonut. Minulla olisi hyvä tilaisuus irtaantua hänestä, mutta kärsin samoista vaivoista itsekin ajoittain. Ymmärrän häntä tavallaan enkä haluaisi hylätä häntä tällä hetkellä. Ulkoisesti näyttävän elämän olemme pitäneet melko hyvin kunnossa. Vain meidän omat sisäiset maailmamme ovat olleet hyvin levottomia. Hän on osoittanut sen monin tavoin. Itse olen purkanut itseäni taiteeseen ja verkossa elämiseen. Samanveroista sekin. Pahaa riippuvuutta rakkauteen ja elämyksien hakemiseen kummallakin.

• mania kyllä voi ihan oikeasti tuhota teidän perheeltä kaiken. Lääkkeet auttaa ja joskus jos on onnea niin aika myös. Siis jos mania ehtii päättyä, ennen kuin kaikki on menetetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe