Hyvät entiset apurit auttakkee että saarahan Hallitus vaikka kesäajaksi
saamme pumpattua rahnaa eurooppaan.
Neuvokaa minua
3
<50
Vastaukset
- täs sul ehotus
palkkaa hyvä mies minkkimari rahankantoministeriksi!! sen se osaa!!
- Arhinmäki.
Tulhaan ..tulhaan..hättiin !
Mutta sillä lailla että raha annetaan välikädelle.
Sinne mem ei annettu mittään..heh..heh
Ovelaa..
Ei me mitään annettu...- en kommentoi
Arhinmäki kertoo käyneensä eilen torstaina ” keskusteluja” niin hallitustunnustelija Jyrki Kataisen, vihreiden puheenjohtajan Anni Sinnemäen kuin SDP:n puheenjohtajan Jutta Urpilaisenkin kanssa.
Mitä Urpilaisen kanssa keskusteltiin, siitä Arhinmäki si suostu sen enempää sanomaan. On esitetty, että SDP näkisi mieluusti vasemmistoliiton tulevassa hallituskokoonpanossa. Sitä, yrittikö Urpilainen taivutella Arhinmäkeä lieventämään kielteistä Portugali-kantaansa, Arhinmäki ei niin ikään kommentoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2141737- 821123
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm110940- 78895
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19596