Jutta lähti!!!!!!!!!!!!!!!

corbahujats

8

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pidä nuolaista

      ennenkuin tipahtaa;DDDDD

      Alkaa vähitellen selvitä pelonsekainen katse tiedotustilanteessa. Tajusi poliittisen uran olevan ohi neljässä vuodessa.Kenties sitäkin nopeammin.

    • daa daa

      Alkoiko tästä kokoomuksen ulospeluu?? Jos yhtään on pelisilmää, niin katainen ulos ja jutasta seuraava hallitustunnustelija.

      Silloin toteutuisi demokratia ja tuleva hallitus olisi voittajien hallitus. Ja pitkä kestoinen...

    • Ans kattoo

      Niin se voi mennä. Kokoomus ja persut oppositioon. Muut hallitukseen. Vomasuhteet:muut 117 / kokoomus ja persut 83.

      • hävinneitten hallitu

        Niinpä. Keskustan on paras pyrkiä hallitukseen. Taistelu oppositiossa persujen kanssa on keskustalle tuhon tie.


      • Niinpä tietenkin
        hävinneitten hallitu kirjoitti:

        Niinpä. Keskustan on paras pyrkiä hallitukseen. Taistelu oppositiossa persujen kanssa on keskustalle tuhon tie.

        Juu - keskusta ainut hallituksessa, joka ajaa maaseudun asioita.


      • Juttan rohkeus
        Niinpä tietenkin kirjoitti:

        Juu - keskusta ainut hallituksessa, joka ajaa maaseudun asioita.

        Tässähän voi käydä niinkin, et keskustaväki osoittaa mieltään ja vaatii kepua hallitukseen. Kyllä kai Mari suostuu. Kukas muukaan siellä maaseudun asioita ajaisi. On se toista kuin oppositiosta huutelu. Niin syntyis punamulta pienpuolueilla täydennettynä.


    • Jutat Hyrrätakki

      Ei valehtelijan kunnostautunut Jutta mihinkään lähde. Kiristä vain Pojulta lisää ministerinsalkkuja.

    • erikoissopimuksia

      Jutta sooleoilee taas , kuin "SIJOITTAJILTA TAKUITA" HRH EHHEH HOJ HOH

      sense osaa , nähdään vielä ennen syksyä oikea poliittinen raiskaus , ja naaras huutaa lisäääää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe