Rahojen palautus Visalle?

Piiiiiaaa

Eräs ruotsalainen nettifirma veloitti ostokseni kaksi kertaa. Kyseessä on n. 500 euroa rahaa. Huomasin tuplaveloituksen ja vaadin toisen suorituksen palauttamista. Nyt väittävät tehneensä palautuksen jo huhtikuussa, mutta ei rahoja ole tullut. Kysyin asiasta uusiksi ja ovat kuulemma DIBS:n kautta saaneet tiedon, että rahat ovat minulle tulleet huhtikuun 30. pv. Näin ei kuitenkaan ole tapahtunut. Mitäs nyt tehdä? Ja mikä helvetti on DIBS?

6

9345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+3

      Reklamoi korttiyhtiöllesi (Luottokunta tai pankkisi kortista riippuen). He selvittävät asian.

    • Pikku_Neuvo_?

      Soita sinne Luottokuntaan / Pankkiin?

    • 2013

      DIBS on eräs pieni maksujen välityspalveluyritys. Tällaisia käyttävät monet pikkufirmat asiakkaan maksujen välittämiseen.

      http://www.dibspayment.com/frontpage/

      Maksaessasi olet varmaan saanut tiedon siitä, että maksu menee DIBS:n välityksellä. Voit ottaa tuonne yhteyttä asian selvittämiseksi. Kannattaa kertoa, että firma, jossa teit ostoksesi, väittää välittäneensä takaisinmaksumääräyksen DIBS:lle ja että hyvistystä luottotilillesi ei kuulu.

      Liian kauan ei kannata pyörittelyä jatkaa DIBSin suhteen. Jos ei nopeasti tapahdu maksun palautusta, ota yhteyttä korttisi myöntäjän asiakaspalveluun (Luottokunta tai pankkisi). Kaikki asiaan liittyvä dokumentti on syytä säilyttää. Voit tietysti ottaa yhteyttä suoraankin Luottokuntaan tai pankkiisi.

    • Piiiiiiaaaaaa

      Kiitos! Nyt mailasivat, että rahat on tilitetty pankille, mutta mun pitää pankilta pyytää ne. Aika outoa, koska aiemmin kyllä ulkomaankaupassakin on rahat tulleet takaisin Visalle suoraan ilman kommervenkkejä. Miten edes olisin voinut tietää, että ne rahat pitää pankista kysyä, kun asiasta ei ole ilmoitettu?!?

    • peluurimies

      Muistikuvani on, että kun/jos Luottokunnan Visa kortille tehdään "peruustusmaksu" eli rahaa palautetaan tulee kortin haltijan erikseen pyytää luottokunnalta tämä palauttamista pankkitilille.

      En ymmärrä miksi se jää "piiloon" ja vaatii kortin omistajan yhteydenottoa.

      Pokerinpelaajat ja nettipelaajat ovat oppineet tuon (kuten minäkin)

      Eli kun Visalla tallettaa, pelaa ja voittaa sekä tekee kotiutuksen niin rahan palautuu luottokuntaan ja kortin haltijan tulee erikseen pyytää rahojen siirtoa esimerkiksi pankkitilille.

      Ota siis yhteyttä luottokuntaan ja kerro, että tämänniminen yritys on tehnyt palautuksen kortillesi ja haluat rahat.
      Toivottavasti tästä oli apua.

    • Lololol

      DIBS ON PASKA! Se ei anna mun ostaa sitä mitä haluan -.-.-.--.-.-.-.-..-.- Mä teen siit valituksen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe