Seuraavasta kolumnista oli satojen viestien pituinen keskustelu, jossa tuli hyvin esille se, miten rasistisesti suomenruotsalaiset ajattelevat, joten HS poisti koko keskustelun.
Mikä ruotsissa ärsyttää?
http://www.hs.fi/juttusarja/merilainen/artikkeli/Mikä ruotsissa ärsyttää/1135266083605
HS SENSUROI
7
116
Vastaukset
- Kyllä se näinNÄHdään
Aion mennä hömötiaispuolustukseen heti, ellei vihapuheet Afganistanin
sotilaallisesta auttamisen lopettamisesta lopu
ja ellei naisii pakolla panna ja sotimaan Afganistaniin
sotiaallisen avun antamiseksi koska kerran on autettava.
Tämän tasoista on Meriläväisen teksti. Eli kun
- Katainen on luvannut ruotsalaisia palveluksia, suomalaisia on pakkoruotsitetettava
- Katainen on luvannut sotilasapua Afganistaniin, Roosa Meriläläinen on lähetettävä sinne
Muuten tästä ei tule mitään vaan
minun on mentävä hömötiaispuolustukseen tämän puolesta. - vaikutuskanavat
Hesarin vastaavan päälomittajan Mikael Pentikäisen porukat
ovat kovin ottein alkamassa indoktriaantion Suomessa.
kannattaa välttää Hesarin tilaamista, useissa perheissä on niin,
että vain vaimo lukee Hesaria, yrittäkää olla tilaamatta,
tilatkaa yhteisesti useammalle perheelle ja kierrättäkää
lehden voi lukea 1-2 päivää myöhässä mitään menettämättä
Petikäisen Hesari-porukka on saman tyyppistä sensuuria
kuin tämän palstan 0808 - sensuroijan
puuhastelu.- de va taksomykky
Mitään ei menetä, vaikka ei lukisi Hesaria ollenkaan. Itse olin tilaajana kymmeniä vuosia, mutta sitten Hesari haukkui minut pääkirjoituksessaan "asennevammaiseksi", koska vastustan pakkoruotsia. Lopetin tilauksen siihen paikkaan, eikä kertaakaan ole sen jälkeen tullut Hesaria ikävä.
Miksi ihmeessä tukisin kalliisti ansaituilla rahoilla pakkoruotsittajien pää-äänenkannattajaa? - No comments
de va taksomykky kirjoitti:
Mitään ei menetä, vaikka ei lukisi Hesaria ollenkaan. Itse olin tilaajana kymmeniä vuosia, mutta sitten Hesari haukkui minut pääkirjoituksessaan "asennevammaiseksi", koska vastustan pakkoruotsia. Lopetin tilauksen siihen paikkaan, eikä kertaakaan ole sen jälkeen tullut Hesaria ikävä.
Miksi ihmeessä tukisin kalliisti ansaituilla rahoilla pakkoruotsittajien pää-äänenkannattajaa?Hey no.. näinhän se menee
Höblä = Hesaridagbladet
Taitaa olla yhteiset toimijat/toimittajat ja kuvaajat.
Eilinen Persujen kannattajista tehty juttu oli sama höblässä ja hesarissa. Jopa kuvat samoista henkilöistä. Grattis!
Samat mielipidevaikuttajat ja sensuroijat.
Paskoruotsin kannattajia.
HS moderoi ei sensuroi.
- kysyn vain?
Onko kukaan tallentanut aikaisempaa Rosan kirjoitusta, jossa hän vastusti pakkoruotsia?
- kielirasimi
Siellähän tuo on ja harvinaisen pitkänä. Minua siinä häritsee vain ja ainoastaan kielirasimi eli sen pakko-opiskelu toisena kotimaisena ja liiallinen taloudellinen pakkotukeminen eri muodoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992