Uskotko sen oikean olevan olemassa? Oletko joskus tavannut ihmisen, joka tuntui sinulle oikealta? Jos ette ole enää yhdessä, mikä meni pieleen? Entä uskotko tällä hetkellä olevasi sen oikean kanssa?
Onko se oikea olemassa?
7
321
Vastaukset
- Usean tavannut
Niitä oikeampia on elämässä useampikin.
Se mikä niissä menee pieleen on usein että aika on väärä tai paikka tai elämäntilanne.
Lopulta "se oikea" on niin suhteellinen käsite. - J.(n)
Ei ole olemassa ainakaan mulle.
- s....
jokaiselle on kuulema 400 oikeaa....olen sanonut ennenkin
mutta missä? - ....................
En usko, olen tavannut ja en usko.. Tuossa hän äsken tylysti toivotti hyvää yötä.
- se siitä
En usko. Luulin kerran, mutta se oli ykspuolista. Yksikseni olen ja tulen aina olemaankin. Mulle ei vain ollutkaan ketään olemassa, ei siinä sen kummempaa.
- jotain sellasta
Minäkin uskon että me kohdataan monta ihmistä, joiden kanssa olisi hyvä olla. Heidän joukostaan sitten joku valikoituu rinnalle olosuhteista riippuen.
Eräs oli oikea ja tärkeä ihan siihen hetkeen, muttei todellakaan koko loppuelämäksi.
Tämänhetkisen (5 yhteistä vuotta takana) kanssa olisi mukava olla lopun elämää. On tuntunut alusta asti hyvältä ja oikealta. - splqr
Kyllä tapasin sellaisen, joka tuntui niin oikealta kuin oikea vain voi tuntua. Vieläkin. Ikävä kyllä minä en ollut hänelle samaa.
Kauankohan kestää, että seuraava löytyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760