Aina kun vastaan tuut esitän, että ei kiinnosta ollenkaan. Valehtelen itselleni ja muille, että en tunne sinua kohtaan mitään, vaikka salaa joskus ajattelenkin sua. Olet mielestäni lapsellinen, ilkeä, söpö, ujo ja aina suosittu. Vihaan sua, mutta samalla odotan, että tulet ja suutelet minua kiihkeästi ja kerrot rakastavasi mua. Tunnet ehkä jotain minua kohtaan, mutta et näytä sitä, vaan katsot aina pois päin. Niin kuin minä. Tiedän, että sinussa on romanttinen ja rakastava puoli, koska ollaan oltu yhdessä. Vaikka jätin sut, sanoin, että tunne sinua kohtaan ei katoa milloinkaan. Luulin, että olisin jo päässyt yli sinusta, mutta sanon nyt :
'' Rakastan sinua ehkä aina, vaikka en itse sitä toivokkaan. ''
love and lies
4
199
Vastaukset
- OnSeKai
Miehelle vai naiselle. Ystävät, ettekö vois laittaa tuota pientä tiedonmurua heti alkuun ettei tuu väärinkäsityksiä...
Ja lisäkysymyksenä, miksi ihmeessä jätit "mut" jos vielä rakastat? - s....
Löytyikö muuta seksiseuraa?
- Se on susta kiinni
Kyllä mä sua rakastan ja tulisin heti sua suutelemaan ja ottaisin sut loppuelämäkseni jos sä vain sitä haluat. Ei mies pysty naista tulkitsemaan noissa asioissa oikein niin sen aloitteen on tultava naiselta. :)
Mukavaa iltaa sulle ja Suomi voittoon ;) - mahdottomuus
Olen pohtinut samaa. Miksi niin vain on ja on kykenemätön pääsemään eräästä lopullisesti yli. Onnea on löytynyt muualtakin, mutta toisaalta se on ollut vain kalpea aavistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760