Kahvilan nimeä en muista, mutta nykyään sillä paikalla on Ullan unelmapuoti. Siitä kahvilasta sai ihanaa porkkanakakkua, joka oli edullista ja todella hyvää. Olis vaan kiva tietää, lopettiko kahvila kokonaan toimintansa vai löytyykö vielä jostain päin Poria. Tietäiskö joku?
Mihin hävisi se Herttuantorin kahvila?
4
388
Vastaukset
- Päättele tuosta:
Juttelin aikoinaan erään ravintoloitsijan kanssa joka piti ravintolaa Herttuan torilla, hän sanoi suoraan paikan sijaitsevan liian kaukana keskustasta ....
Myös kyseinen ravintola on jo vuosia sitten lopettanut toimintansa.- ?
Sehän tässä onkin hauskaa. Jos olet 100m sivussa kävelykadulta ja kadullakin välillä Sokos - Be-bop olet auttamattomasti ulkona....
- lisäää
Itäpuiston ja yrjönkadun kulmassa oli joskus joku E kauppa.
Mihinkä mahtaa olla hävinny. - Uudelleen auki
Tarkoitatkohan Cafe Royalia. Kahvila avannut ovensa Herttuantorilla eri paikassa. Ullan Unelmaa ei enää ole, paikalla lasten sisustus Amalia. Et ole tainnut hetkeen käydä Herttuantorilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036