Ryhmäseksi olikin kivaa !!

Ei pöllömpää

Me on luettu mieheni kanssa noita tämän palstan juttuja ja kokemuksia pidemmän aikaa. Ja ajateltiin kokeilla edes kerran 2 M 1N juttua, meni sitten sytteen tai saveen. Listattiin noista jutuista sellaisia, jotka tuntuivat parhailta, tai miten tuon nyt sanoisi, kiihottavimmilta. Ja karsittiin sellaiset, mitkä tuntuivat jommasta kummasta vastemieliseltä.

Paikka omalla mökillä, kolmanneksi mukava nuori mies, ei koko rajoituksia. Ensin tavattaisiin jossakin kahvilassa ja katsottaisiin miten kemiat sopisivat ja jos kummankin mielestä olisi ok. lähdettäisi.

Ensimmäinen tavattu kaveri oli epäsiisti ja tökero, ei käytöstapoja. Joten se jäi pelkäksi kahvinjuonniksi. Toinen tapaamamme oli hiljainen ja vähän ujokin, ainakin se jännitti tilannetta. Mutta muuten ok. joten lähdimme kolmistaan kesämökillemme.

Ja siinähän se ilta meni, ei erityisesti tuntunut miltään, kaveri kyllä nai minua, ja tilanne oli jännittävä. Ei hyvä pano, mutta erilainen. Jälkeenpäin asia alkoi kuitenkin kiihottaa minua ja halusin kokeilla uudelleen, niinpä soitimme kaverille ja sovimme toisen tapaamisen.

Tällä kertaa tuntui ihan hyvältä ja sain myös. Mieheni ja vieras kaveri naivat minua vuorotellen ja tuntui kiihottavalta olla huomion keskipisteenä. Sitten näitä juttuja oli ensin harvakseen, nyt ehkä muutaman viikon välein.

Ja kannatti kokeilla...

47

12262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M 46

Jos mun ukko suostuis, niin kokeilisin heti, mutta salaa en halua sitä tehdä.

• Kannatti...

Ajatus - Tosi kiihottava
      Eka kerta - Pelkäsin ja jännitin, kauhea morkkis, mitä olin tehnyt.
      Toka kerta - Morkkis, onks` tää syntiä.
      Kolmas kerta - No joo, kun mieskin sen hyväksyi.
      Neljäs kerta - Koska tehtäis se uudestaan ?
      Viides kerta - Voisko tätä tehdä aina joskus ?
      Kuudes kerta - kerran kahdessa kuukaudessa, ihan ok.

Olis kiva tietää miltä aviomiehistä ihan oikeasto tuntuu, kun omaa vaimoa rakastellaan ? Tottuuko siihenkin vai kyllästyykö kokonaan.

• Miesvinkkeli

Ensin vitutti ihan sikana, kun muija ehdotti kolmatta pyörää.
        Viikonpäästä olin unohtanut koko asian.
        Kuukauden päästä sama kysymys, ei käy, sanoin.
        Sitten kuitenkin ajattelin, että jos en suostu, muija menee omia aikojaan.
        Siis mies kolmanneksi, ja kun on nainut, minä heitän sen pihalle.
        Eipä löytynyt heti sopivaa, alkoi kyrsiä koko etsiskely ja ilmoitusten selailu.
        Lopulta kuitenkin tärppäsi, mieluinen kaveri, tuli, pani ja lähti, eikä paljon juteltu.
        Vähän ajan päästä tapasin saman tyypin autoa tankkaamassa, tervehti kuitenkin.
        Laitoin auton rekkarin numeron ylös, kaiken varalta.
        Olihan se kuitenkinollut kokemus, katsella kun kundi nussi vaimoani.
        Soitin ja kysäisin kaverilta kuulumisia ja onko panoja riittänyt ?
        Ei kuulema, sen viimeisen jälkeen.
        Kysäisin piruuttani, tulisitko toisenkin kerran ?
        No joo, oli vastaus.
        Seuraava kerta oli ihan ok. kävimme saunassa ja sitten naimassa vaimoani.
        Ja siitä se alkoi, ja sitä on kestänyt yli kymmenen vuotta. Kolmaspyörä on vaihdettu useaan kertaan. Siis kyllä sitä vain kaikkeen tottuu, vaikka ei alkuun uskoisi.

• siemensyöksyvirtaus

Kannatti ja kannattaa edelleen

Muutaman kerran tapahtunut.
        Joskus pikkusievässä lupasin vaimolle että kokeilehan joskus vierasta miestä,ja niinhän tämä oli mennyt lipsauttamaan pimpsaa vieraalle miehelle.
        Kiihotti valtavasti ja pyysin tätä herkkua lisää,ja olen saanut. Sitä tunnetta ei voi tässä sanoin kuvailla miltä tuntuu panna omaa vaimoa jolla on vieraan miehen spermat sisällä.
        Kiihkeitä panoja samoin ajatteliville.

• Haaveilija 45
        siemensyöksyvirtaus kirjoitti:

Joskus pikkusievässä lupasin vaimolle että kokeilehan joskus vierasta miestä,ja niinhän tämä oli mennyt lipsauttamaan pimpsaa vieraalle miehelle.
        Kiihotti valtavasti ja pyysin tätä herkkua lisää,ja olen saanut. Sitä tunnetta ei voi tässä sanoin kuvailla miltä tuntuu panna omaa vaimoa jolla on vieraan miehen spermat sisällä.

Olis tosi kiihottavaa katella kun vieras panee rehevää vaimoani, mut haaveksi jää.Olemme keskusteleet asiasta, mut hän sanoo et ei kinnosta. Vaikka olen hänen ainut mies,vienyt neitsyyden.En tiedä tuleeko jonkinlainen ikä kriisi kunhan ikää tulee lähemmäks 50.

• himo

hei ollaan 40n 50m pari pitkään naimisissa sex tylsistyi vaimoni ehdotuksesta alettiin harrastaa 3 pyörää vaimolla on ollu 3v ajan noin 2viikon välein mies itseni lisäksi on kaunista katseltavaa kun vaino taas nauttii orkuista olen vähän mustis kun on joku oikein komee kalu ja mies osaa sitä käyttää ja siitä vielä vaimo erityisesti nauttii ei olla kyllästytty vaan nykyään useammin etitään miehiä on yks tuttu mies alannu käymään melko usein vaimoani panemassa vähän se minua häiriytsee kun on tuttu vielä hyvä kaluki melko kookas toistaisexsi on kivaa ja suosittelen muillekki

• Anonyymi
        siemensyöksyvirtaus kirjoitti:

Juurikin näin

• Anonyymi

Jospa minä aviomiehenä vastaisin tuohon kysymykseesi. Eka kerran jälkeen sovimme vaimon kanssa pelisäännöt tuolle sessiolle. Käytännössä minä sain päättää, koska, miten ja kenen tai keiden kanssa vaimo tuota harrasti. Vaimolle tuo oli ihan ok. Vaimolle Jotkut partnerit olivat mieluisimpia, kuin toiset. Sovimme yhdessä millaiset olivat out, ja millaiset in. Eka vuosi oli hyvin aktiivista toimintaa. Myöhemmin sessiot vakiintuivat 7-8 kertaan vuodessa. Ja tottuuko siihen ? Turha jännitys ja hermoilu jää vuosien mittaan pois. On opittu tuosta väistämään karikot. Vaimo ei puhu rakastelusta, vaan panosta. Ja kuulema pano se on huononpikin.

• markus34esp

Kun puhut synnistä niin oletko sinäkin uskovainen? Olen itse uskovainen ja mietin että haluaisin kokea ryhmäseksiä 2m ja 1n mutta tuo synti-kysymys huolettaa...

• uskovamyös

Ehkä saan vanhan liiton uskovien vihat niskaani, mutta en kyllä näe syntiä siinä, jos vaikka kaksi ystäväpariskuntaa keskenään nauttii ryhmäseksin iloista.

Ehkä jopa päinvastoin, sillä Hyvä Sanoma pyyhkii pois monia niin vaivaavan itsekkyyden ja egoisimin, joka on este kaikinpuolin ihmisten väliselle syvemmälle ystävyydelle.

Synniksi olen aina ajatellut rakkaudettomuuden, ja rakkaus tarkoittaa tässä tapauksessa nimenomaan Raamatullista rakkauskäsitystä.

• Kivakivaa
        uskovamyös kirjoitti:

Ehkä saan vanhan liiton uskovien vihat niskaani, mutta en kyllä näe syntiä siinä, jos vaikka kaksi ystäväpariskuntaa keskenään nauttii ryhmäseksin iloista.

Ehkä jopa päinvastoin, sillä Hyvä Sanoma pyyhkii pois monia niin vaivaavan itsekkyyden ja egoisimin, joka on este kaikinpuolin ihmisten väliselle syvemmälle ystävyydelle.

Synniksi olen aina ajatellut rakkaudettomuuden, ja rakkaus tarkoittaa tässä tapauksessa nimenomaan Raamatullista rakkauskäsitystä.

Kaikki mikä on kivaa, on myös syntiä, niinkö ajattelet ?

• Papinpoika
        uskovamyös kirjoitti:

Raamattu on aikasidonnainen, pakanan kirjoittama kokoelma yli kuudestakymmenestä kirjasta. Raamatun kirjoittamisen aikaan oli varmasti syytä pysytellä yksiavioisena, jotta jälkeläiset tulisivat hoidettua. Ei ollut ehkäisyvälineitä ja lapsia syntyi paljon. Vastasyntyneitä myös tapettiin, jos ne olivat tulleet ulkopuolisista suhteista. Tätä taustaa vasten voisi kuvitella, että Raamatun ohjeistus olisi tuolloin ollut paikallaan. Sisältäähän Raamattu paljon hyvin käytännön läheisiä neuvoja.
        Minä ajattelisin, niin kuin Raamatussa sanotaan " Tutkiskelkaa mielessänne mikä on oikein ja hyvää ja tehkää niin ". Tosin ei siellä missään ryhmäseksiin yllytetä ja homouteenkin suhtaudutaan hyvin kielteisesti... mutta...mutta...olen varma , että maailma on täynnä paljon pahempia asioita, kuin ihmisten keskenään sopima ja hyväksymä seksi tai rakkaus , sellaisissa muodoissa, joissa se ei loukkaa ketään asianosaista. Ulkopuolisia loukkaantujia varmaan löytyy.

• Entinen hihuli
        Papinpoika kirjoitti:

Raamattu on aikasidonnainen, pakanan kirjoittama kokoelma yli kuudestakymmenestä kirjasta. Raamatun kirjoittamisen aikaan oli varmasti syytä pysytellä yksiavioisena, jotta jälkeläiset tulisivat hoidettua. Ei ollut ehkäisyvälineitä ja lapsia syntyi paljon. Vastasyntyneitä myös tapettiin, jos ne olivat tulleet ulkopuolisista suhteista. Tätä taustaa vasten voisi kuvitella, että Raamatun ohjeistus olisi tuolloin ollut paikallaan. Sisältäähän Raamattu paljon hyvin käytännön läheisiä neuvoja.
        Minä ajattelisin, niin kuin Raamatussa sanotaan " Tutkiskelkaa mielessänne mikä on oikein ja hyvää ja tehkää niin ". Tosin ei siellä missään ryhmäseksiin yllytetä ja homouteenkin suhtaudutaan hyvin kielteisesti... mutta...mutta...olen varma , että maailma on täynnä paljon pahempia asioita, kuin ihmisten keskenään sopima ja hyväksymä seksi tai rakkaus , sellaisissa muodoissa, joissa se ei loukkaa ketään asianosaista. Ulkopuolisia loukkaantujia varmaan löytyy.

Viisaasti ajateltu, ja jos kuulut Luterilaiseen kirkkoon, tai johonkin lahkoon, erittäin viisaasti pohdittu. Siellä nämä asiat ovat ei julkisesti arvioitavia ja lähtö tulee justiinsa jo pelkästä ajattelusta. Asetat tuossa kirjoituksessasi ihmisten moraalin varaan paljon. Luottaisitko siihen ?

• Papinpoika
        Entinen hihuli kirjoitti:

Viisaasti ajateltu, ja jos kuulut Luterilaiseen kirkkoon, tai johonkin lahkoon, erittäin viisaasti pohdittu. Siellä nämä asiat ovat ei julkisesti arvioitavia ja lähtö tulee justiinsa jo pelkästä ajattelusta. Asetat tuossa kirjoituksessasi ihmisten moraalin varaan paljon. Luottaisitko siihen ?

Eikös meille ihmisille ole omatunto luotu. Ja mitä tuohon järkeen tulee, niin sekin lienee saman työn tulosta. Siis, jos uskoo Raamattuun. Lopulta oikean ja väärän erottaminen ei liene mahdoton tehtävä. Vai oletko sitä mieltä, että jokaista tekoamme tulee ohjata lailla tai direktiivillä ?

• Lukenut myös
        Papinpoika kirjoitti:

Eikös meille ihmisille ole omatunto luotu. Ja mitä tuohon järkeen tulee, niin sekin lienee saman työn tulosta. Siis, jos uskoo Raamattuun. Lopulta oikean ja väärän erottaminen ei liene mahdoton tehtävä. Vai oletko sitä mieltä, että jokaista tekoamme tulee ohjata lailla tai direktiivillä ?

Sellainen tarkennus tuohon kirjoitukseesi. Raamatun kirjoittanut "pakana" kääntyi myöhemmin kristinuskoon.

• Papinpoika
        Lukenut myös kirjoitti:

Sellainen tarkennus tuohon kirjoitukseesi. Raamatun kirjoittanut "pakana" kääntyi myöhemmin kristinuskoon.

Niinhän siinä tapahtui.

• jfhgvl
        Papinpoika kirjoitti:

On tainnut mennä kotikasvatus pahasti pieleen. Papinpoika ja harrastat ryhmäseksiä. Häpeä saatana. Helvettiin joudut !!!!

• Papinpoika
        jfhgvl kirjoitti:

On tainnut mennä kotikasvatus pahasti pieleen. Papinpoika ja harrastat ryhmäseksiä. Häpeä saatana. Helvettiin joudut !!!!

Niin... en sanonut, että harrastaisin ryhmäseksiä, enkä myöskään harrasta. Mutta en myöskään ole heittämässä ensimmäistä kiveä. Raamatun pääasia, rakkaus on myös suvaitsevaisuutta siinä laajuudessa, kuin olen kertonut mielipiteenäni. Toki toisinkin voi tai saa ajatella. Ja mitä tulee Helvettiin joutumisesta, niin saattaa olla kuten sanoit.

• 20nä uskoon tullut
        Papinpoika kirjoitti:

On mennyt isältäsi opiskelut kauas pieleen, jos papinpoika luulee Raamattua pakanan kirjoittamaksi. Raamatun kirjoittajia oli 40, joista yksi pakana.
        Raamatun kirjoittamisen aikaan eli reilun 2 tuhannen vuoden jaksona, ja myös sen jälkeen, Jumalaa uskovat ihmiset ovat pyrkineet yksiavioisuuteen.

"Ei siellä ryhmäseksiin yllytetä" - kovin on lievä ilmaus. Huorintekemisestä joutuu helvettiin, joten siellä ei ainoastaan jätetä yllyttämättä vaan käsketään parannuksen tekoon.
        Mikä tahansa synti on, niin ainoa oikea tapa suhtautua siihen joko välttää ennalta tai tehdä parannus.
        Luehan vaikka Uusi Testamentti läpi, ja kirjoita paperille ylös ne kohdat, joissa luetellaan mitkä synnit ovat kuolemaksi (Raamattu itse kertoo, että synnin palkkana oleva kuolema tarkoittaa "ikuista kuolemaa" eli ikuisesti kuolemista, helvettiä.
        Ihana sarja löytyy Kuva ja Sana-kustantamon kautta Davis Wilkersonin kirjoittamana. Hanki ainakin kirjoittamansa "Jumalan varoitus" ja "Jumala huolehtii" ja "Et sinä vaan Jeesus".
        Avartavaa ja rohkaisevaa kirjallisuutta, sanoo

• Päin helvettiä
        20nä uskoon tullut kirjoitti:

On mennyt isältäsi opiskelut kauas pieleen, jos papinpoika luulee Raamattua pakanan kirjoittamaksi. Raamatun kirjoittajia oli 40, joista yksi pakana.
        Raamatun kirjoittamisen aikaan eli reilun 2 tuhannen vuoden jaksona, ja myös sen jälkeen, Jumalaa uskovat ihmiset ovat pyrkineet yksiavioisuuteen.

"Ei siellä ryhmäseksiin yllytetä" - kovin on lievä ilmaus. Huorintekemisestä joutuu helvettiin, joten siellä ei ainoastaan jätetä yllyttämättä vaan käsketään parannuksen tekoon.
        Mikä tahansa synti on, niin ainoa oikea tapa suhtautua siihen joko välttää ennalta tai tehdä parannus.
        Luehan vaikka Uusi Testamentti läpi, ja kirjoita paperille ylös ne kohdat, joissa luetellaan mitkä synnit ovat kuolemaksi (Raamattu itse kertoo, että synnin palkkana oleva kuolema tarkoittaa "ikuista kuolemaa" eli ikuisesti kuolemista, helvettiä.
        Ihana sarja löytyy Kuva ja Sana-kustantamon kautta Davis Wilkersonin kirjoittamana. Hanki ainakin kirjoittamansa "Jumalan varoitus" ja "Jumala huolehtii" ja "Et sinä vaan Jeesus".
        Avartavaa ja rohkaisevaa kirjallisuutta, sanoo

Helluntailainen, pakanausko pahimmasta päästä. Afrikasta orjien tuoma ei kristillinen uskonto, joka muovattiin amerikassa kristinuskoa muistuttavaksi, taloudellista valtaa, tavoittelevaksi aatteeksi, ja rantautui sieltä eurooppaan takaisin. Uskontona itse perkeleestä kotoisin, mutta mihinkä se pahuus paremmin piiloutuisi kuin hyvyyden kaapuun. Missäs ne sun seurakuntas alaikäisiin sekaantuneet pastorit on. Ne on virassa, edelleen. Ja niitä raamatun alkuperäisiä kirjoituksia oli juuri tarkaan 63 kpl.

• Vastuullinenpanomies
        uskovamyös kirjoitti:

Minullakin on uskonnollinen tausta, joka aiheutti seksuaalisuudessa ahdistusta, mutta nykyisin olen löytänyt itseni myös uskonnollisesti. Olen joutunut toteamaan, että juuri ryhmäseksipartnerini ovat usein olleet hyviä ja hyväsydämisiä ihmisiä, epäitsekkäitä ja reiluja ja osaavat ottaa ihmisen ihmisenä. Synti on tosiaankin jotain aivan muuta.

• Markus34esp

Oletko ev. lut vai kuulutko vapaisiin suuntiin? Itse olen mukana vapaissa suunnissa.

Ei tällaisista asioisa voi puhua meidän kuvioissa, sillä asia on tabu. Olisi tosiaan kiva jos täällä olisi joku pariskunta joka pohtii näitä asioita uskovaisen näkökulmasta...

• Muita syntejä kyllä

Uskovaisten tavara on yhteistä. Jos sinulla on ja niin edelleen...

• minä vaan

Kylläpä moni ristitty lukee tätä palstaa :D Itsekin kuulun heihin.

• hyh...hyh

Voi Teitä epäuskoiset ja syntiset, täällä saastan ja synnin keskellä kaiket päivät keräilemässä irstaita ajatuksia.

• tekopyhää
        hyh...hyh kirjoitti:

Voi Teitä epäuskoiset ja syntiset, täällä saastan ja synnin keskellä kaiket päivät keräilemässä irstaita ajatuksia.

hyh hyh mitäs itse täällä teet??? lueskelet?

• sfdfdf

Onhan se kivaa. Jännää... harmikseni viimeisestä on jo 4 vuotta ja vaimo hannaa...

Minä ehdotin vaimolleni asiaa aikanaan. Vaimo on kaunis ja katseet seuraa häntä edelleen. Aluksi olin mustasukkainen, mutta salaa kiihotti ajatella, että joku saisikin käydä pokaamassa kauniin varatun naisen. Sitten sängyssä vihjasin, että harmi että et voi esitellä taitojasi kenellekään toiselle. Huomasin hänessä reaktioita... sitten ajan kanssa enemmän vihjailua ja häntä asia tuntui kiihottavan, vaikka uskovaisena hänkin koki asian synniksi. Lopulta hän kerran sanoi, että en saa puhua asiasta, ellen tarkoita asiaa todeksi. Mulla oli ajatuksena, että antaisin vieraiden polkea sydämen kyllyydestä, mutta vaimo arkana sanoi, että hän haluaa mieluummin tutun kanssa. Sitä piti sulatella, mutta lopulta suostuin. Pari työkaveria (hyviä tuttuja muutenkin) kävivät vuorotellen. Eka kerta meni siten, että vaimo vietteli kaverin. Kaikkia tilanne jännitti ja panoon päätyminen kesti tunteja. Eipä se kummoinen pano ollut vaikka jännä olikin. Itsekin taisin tull kuin varkain ja kaverikin laukesi aika pian. Kipinä siitä jäi ja koitettiin saman kaverin kanssa seuraava kerta uudelleen. Tällöin vaimo oli jo miettinyt asioita uudelleen ja oli aika estoton. Häntä kuulemma kiihotti ajatus siitä, että kaveri saa tehdä hänelle ihan mitä haluaa. No, ei mua haitannut. Jälkeenpäin on ollut mukava muistella, kuinka vaimoa porattiin takapuoleen pienen ininän täyttäessä huoneen. Vauhtiin päästiin niin vaimo ilmoitti, että haluaa panna yhden tyäökaverini kanssa, jolla on häntäheikin maine. No, olihan hän käynyt meillä aiemminkin muuten, mutta nyt mentiin yhdessä saunaan. Vaimo saikin sitten isoa meisseliä aamuun asti. Ja eka dp tehtiin ja lopulta saatiiin kaverinkin parru mahtumaan peppuun. Anteeksi jos irtastelen yksityiskohdilla, mutta miehenä ne yksittäiset "jutut" ovat ne kiihottavimmat. Tapaus toistettiin myöhemmin ja nämä kaksi viimeistä kertaa olivat siis hyviä ja luottavaisia tapahtumia. Tästä tuli taukoa sitten, kunnes pidettiin meillä hänen kolmekymppiset. Väkeä oli ja meni, osa isostikin humalassa. Aamulla kuudelta pystyssä oli enää korttiporukka... minä, vaimo ja kolme muuta kaveria. Yksi oli tämä viimeisin... vaimo väsyi ja vein hänet nukkumaan. Panetuksessa riisuin hänet alasti sänkyyn. Palasin korttirinkiin ja korttiringissä joku heitti, että pelataan vaimostani korttia. Sanoin, että saa panna jos ei herätetä eikä jäädä kiinni. Ei me oikeastaan korttia sitten pelattu, vaan mentiin katsomaan alastonta vaimoani. Katseltiin, käänneltiin häntä ja pojat kehui hänen vartaloaan. Kokeilin hänen paljaaksi ajeltua alapäätään, eikä reaktiota. Hän oli joskus sanonut, että saan panna häntä unissaan ja jos hän ei herää niin ei siitä haittaa ole. No siinä lusikka-asennossa varovasti sisään ja hidasta nussintaa... kaverit katsoi vierestä. Tunnin sisään kaikki yhtä lukuunottamatta oli kokeillut vaimoani ja hän nukkui vain. Yksi kaveri sanoi, että hän menee jos muut ei katso. Humalassa sanoin, että senkus. Me muut oltiin pihalla ja hetken päästä kaveri tuli ulos hymyilleen. Menin katsomaan ja vaimoni oli samassa asennossa edelleen. Pyyhin viiden kaverin jälkiä ja päätin kertoa asiasta aamulla. Aamulla tosin jostain syystä en kertonut ja meni muutama päivä, että mietin kertoako ollenkaan. Lopulta kerroin, että mitä me neljä tehtiin. Hän esitti yllättynyttä ja totesi, että ei oikein tykkää. Mulle tuli morkkis ja aikani siinä kieriskelin syyllisenä. Lopulta vaimo kertoi, että oli ollut hereillä ja tiesi mitä oli tapahtunut. Sanoin, että yksi kaveri ei uskaltanut olla muiden kanssa yhtä aikaa... vaimo totesi, että eipä se samaan reikäänkään tullut teidän muiden kanssa. Ovela kettu vaimoksi.

Nyt haluaisin jatkaa asiassa, mutta hän lyö jarruja vastaan... vuosia on mennyt siis jo tuosta juhlaillasta.

• döks

Kiva kun palasit kertomaan kokemuksistasi. Olen ne aikaisemmat juttusi lukenut ja ne olivat kyllä paremmin kirjoitettu. Se juhannus, mistä niissä puhuit taisi sitten mennä mönkään..

• dfsfss
        döks kirjoitti:

Kiva kun palasit kertomaan kokemuksistasi. Olen ne aikaisemmat juttusi lukenut ja ne olivat kyllä paremmin kirjoitettu. Se juhannus, mistä niissä puhuit taisi sitten mennä mönkään..

Moi, en ole aiemmin kertonut täällä kokemuksistani...

• döks
        dfsfss kirjoitti:

Tässähän tämä on:

Koukkuun siihen jää
        Kirjoittanut: ---------------------------- 5.6.2008 klo 15.18

6 vuotta sitten ekan kerran koitimme vierasta, tai tuttua pikemminkin.
        Vaimon oli tuolloin 24 ja kaverini naimisissa sekä vaimo matkoilla.
        Iltaa meillä. Mun ja vaimon puheet puhuttiin ekan kerran ääneen ja
        vieteltiin kaveri. Kaikki sitä jännitti, mutta olipa vaimo märkä.
        Lapsemme heräsi, mutta tultuani takaisin näin kaverin takovan vaaleaa,
        nuorta ja kaunista vaimoani perseeseen. Kiihtymys oli sanoin
        kuvaamaton!

Mustasukkaisuus ja kiihotus vaihtelivat rajusti jatkossakin. Tilasimme
        saman kaverin toisenkin kerran, mutta se meni pieleen. En ollut koskaan
        vaimoni imevän kalua niin hartaasti ja pitkään. Jälkeenpäin sekin
        kiihotti niin hemmetisti.

Pari vuotta meni taukoa ja toinen kaverimme sai tietää asiasta ja
        tarjoutui mukaan. Aika ei ollut vain sopiva.

Vuosi myöhemmin hän tuli sitten viettää iltaa meille. Viini virtasi ja
        pelattiin räsypokkaa. Räsypokka päätyi vaimoni häviöön. Lopputulokseksi
        hänet väännettiin selälleen keittiön pöydälle ja nuoltiin. Kovasti
        tuntui kaverin 25cm kulli kelpaavan... tämä kerta meni hyvin ja panimme
        yhdessä kaunista vaimoani parin tunnin ajan. Kiihottavinta oli se, että
        naimme häntä ekaa kertaa molempiin reikiin yhtä aikaa. Ihanan tuhmaa
        ajatellen, että hän on seurakunta-aktiivi :) Vaimoni oli ihan orgasmin
        partaalla, kun iso kalu upposi takapuoleen.

Viimeisin kerta on tapahtunut vajaa vuosi sitten. Sovittiin
        nussimisesta suoraan... saunassa ja pihalla parvekkeella esileikit ja
        sitten sisälle naimaan. Ja kaikki otettiin videolle... kieltämättä se
        on kiihottavaa nähdä vaimoni saavan isoa vierasta.

Sitä vaimoni ei tiedä, että olen sopinut seuraavasta kerrasta
        juhannukselle... :)

• Döks
        dfsfss kirjoitti:

Tässä toinen:

Linkki:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8463259

Kaveri pani vaimoani

Tilaa palstan RSS-syöte

aviomies.....
        10.9.2009 19:03
        1
        Lapsemme oli pieniä ja riennot siksi vähässä. Seksikin oli laimeaa, joten siksi kai kehitin ajatuksen siitä, että vieras panisi sydämensä kyllydestä kaunista vaimoani. Kaunis hän oikeasti on, vaaleat pitkät hiukset ja hoikka hoidettu vartalo. Sellainen jota miehet katsoo kadulla ja baarissa katsotaan himoiten... minun kiltti kaunis vaimoni.

Olin hänelle harvan seksin yhteydessä vihjannut siitä, kuinka moni mies häntä panisi varmasti mielellään. Kai hänellä oli huono itsetunto oli, mutta ei uskonut. Jatkoin kiusaamista... selvästi asia häntä kiihotti, kun aina seksi kääntyi siihen. Mistään vieraasta ei oltu sovittu mitään...

Kuukausien päästä tuli ilta, jolloin työkaverini tuli meille itaa viettämään aikomuksena jäädä yöksi. Viiniä kului ja olin huomaavina hiukan mustasukkaisena, kuinka vaimoni istui liian lähellä työkaveriani koko illan. Katselin sitä kyöhnäämistä illan mittaan ja pistin selvästi merkille kuinka kaverini katsoi vaimoni persettä ja tissejä tämän kulkiessa ohi. Olin liian humalassa, mutta ajattelin, että annetaan tytölle sitä mitä ajattelee.

Jossain vaiheessa tuli hetki, että olin kaverini kanssa kaksin ja yllätin hänet kysymällä, että haluaisiko nussia vaimoani. Ei tämä saanut sanaa suustaan, mutta tulkitsin tämän positiiviseksi epäröinniksi. En puhunut vaimollenikaan mitään, mutta siitä se lähti harkitsematon suunnitelma astuttaa vaimoni vieraalla.

Viiniä kului ja vaimoni tuli vielä vapaammaksi. Jossain vaiheessa rupesin hivelemään häntä ja kummakseni sain vapaat kädet. Vaimoni katsoi vain, että miten kaverini suhtautuu tähän. Totesin tämän, että nyt mennään...

Pientä väsyttelyä ja puolentunnin sisään vaimoni makasi pää kaverin sylissä ja alapää paljaana. Nuolin pitkän hetken vaimoni pillua kun samalla kaverini keräsi rohkeutta samalla suudellen vaimoani ja hieroen tämän rintoja. Vihdoin tuli se hetki, jolloin vaimoni sanoi, että haluaa kaverini nuolevan itseään. Se hetki kun näki jonkun toisen tekevän jotain vaimolleen oli järisyttävä. Vaimo kiemurteli pelkästä jännityksestä ja minä ajattelin, että ei helvetti.

Silloin lapseni heräsi ja menin häntä rauhoittelemaan. 10min päästä tulin takaisin ja näin kuinka vaimoni tarjosi takapuoltaan kaverilleni ja tämä tikkasi vaimoani hirmuisella tahdilla suoraan anukseen. Niin vain se entinen seurakuntatyttö antoi naida itseään perseeseen vieraan miehen toimesta. Näky oli suunnattoman kiihottava ja jälkeenpäin kaverini on kiitellyt, kuinka ei muuten olisi ikinä saanut mahdollisuutta nussia niin kaunista naista kuin vaimoni on. Oli kuulemma haaveillut tästä aikoja...

Ehdin näkemään vain kun kaverni syöksi spermat vaimoni perseeseen ja kouristeltuun kaiken silitteli vielä vaimoni rintoja ja nousi pois selästä. Minä syöksyin paikalle, työnnyin samaan reikään ja tein seuraavan viiden minuutin aikana omat tarpeeni.

Se oli uskomattoman kiihottava kokemus ja näitä on tapahtunut sen jälkeen muutama ja toistenkin kavereideni kanssa. Kerron toki jos halutaan kuulla.

• döksdöks
        Döks kirjoitti:

Tässä toinen:

Linkki:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8463259

Kaveri pani vaimoani

Tilaa palstan RSS-syöte

aviomies.....
        10.9.2009 19:03
        1
        Lapsemme oli pieniä ja riennot siksi vähässä. Seksikin oli laimeaa, joten siksi kai kehitin ajatuksen siitä, että vieras panisi sydämensä kyllydestä kaunista vaimoani. Kaunis hän oikeasti on, vaaleat pitkät hiukset ja hoikka hoidettu vartalo. Sellainen jota miehet katsoo kadulla ja baarissa katsotaan himoiten... minun kiltti kaunis vaimoni.

Olin hänelle harvan seksin yhteydessä vihjannut siitä, kuinka moni mies häntä panisi varmasti mielellään. Kai hänellä oli huono itsetunto oli, mutta ei uskonut. Jatkoin kiusaamista... selvästi asia häntä kiihotti, kun aina seksi kääntyi siihen. Mistään vieraasta ei oltu sovittu mitään...

Kuukausien päästä tuli ilta, jolloin työkaverini tuli meille itaa viettämään aikomuksena jäädä yöksi. Viiniä kului ja olin huomaavina hiukan mustasukkaisena, kuinka vaimoni istui liian lähellä työkaveriani koko illan. Katselin sitä kyöhnäämistä illan mittaan ja pistin selvästi merkille kuinka kaverini katsoi vaimoni persettä ja tissejä tämän kulkiessa ohi. Olin liian humalassa, mutta ajattelin, että annetaan tytölle sitä mitä ajattelee.

Jossain vaiheessa tuli hetki, että olin kaverini kanssa kaksin ja yllätin hänet kysymällä, että haluaisiko nussia vaimoani. Ei tämä saanut sanaa suustaan, mutta tulkitsin tämän positiiviseksi epäröinniksi. En puhunut vaimollenikaan mitään, mutta siitä se lähti harkitsematon suunnitelma astuttaa vaimoni vieraalla.

Viiniä kului ja vaimoni tuli vielä vapaammaksi. Jossain vaiheessa rupesin hivelemään häntä ja kummakseni sain vapaat kädet. Vaimoni katsoi vain, että miten kaverini suhtautuu tähän. Totesin tämän, että nyt mennään...

Pientä väsyttelyä ja puolentunnin sisään vaimoni makasi pää kaverin sylissä ja alapää paljaana. Nuolin pitkän hetken vaimoni pillua kun samalla kaverini keräsi rohkeutta samalla suudellen vaimoani ja hieroen tämän rintoja. Vihdoin tuli se hetki, jolloin vaimoni sanoi, että haluaa kaverini nuolevan itseään. Se hetki kun näki jonkun toisen tekevän jotain vaimolleen oli järisyttävä. Vaimo kiemurteli pelkästä jännityksestä ja minä ajattelin, että ei helvetti.

Silloin lapseni heräsi ja menin häntä rauhoittelemaan. 10min päästä tulin takaisin ja näin kuinka vaimoni tarjosi takapuoltaan kaverilleni ja tämä tikkasi vaimoani hirmuisella tahdilla suoraan anukseen. Niin vain se entinen seurakuntatyttö antoi naida itseään perseeseen vieraan miehen toimesta. Näky oli suunnattoman kiihottava ja jälkeenpäin kaverini on kiitellyt, kuinka ei muuten olisi ikinä saanut mahdollisuutta nussia niin kaunista naista kuin vaimoni on. Oli kuulemma haaveillut tästä aikoja...

Ehdin näkemään vain kun kaverni syöksi spermat vaimoni perseeseen ja kouristeltuun kaiken silitteli vielä vaimoni rintoja ja nousi pois selästä. Minä syöksyin paikalle, työnnyin samaan reikään ja tein seuraavan viiden minuutin aikana omat tarpeeni.

Se oli uskomattoman kiihottava kokemus ja näitä on tapahtunut sen jälkeen muutama ja toistenkin kavereideni kanssa. Kerron toki jos halutaan kuulla.

Kivat jutut oli, mutta ei mun kokemuksia.. .

• Hän on fiksu

Vaimosi ei ole idiootti!

• pariS&P

Niin meistä se ei ole hullumpaa jos siihen kuuluu muutakin kun pelkkä paneminen.
      Me ollaan oltu jäseninä näissä swingers paikoissa ja sieltä ei ole löytynyt meille sopivaa, siis emme sano että meissä ei olisi myös vikaa.
      Me vaan tavattyiin toinen pari tansilavalta ja tietysti ei heti lähetty panee vaan sit muutaman kerraan jälkee oltiin vaan samas sängys sekasin.
      Ja meistä molemmista pareista se tuntuu kiihottavalta silläkertaa ja nyt taas silloin kun se sopivasti tuntuu et nyt voitas mennä sekasin yhessä sängyssä on se sopivasti kivaa.

• Kolmen kivaa

Muutaman kerran parien seurana olleena olen huomannut sen tuoman kiihoittuneisuuden parin välille kun kolmas on mukana.Myöskin kalun koko on ollut se tärkeä pointti tapaamilleni pareille(20cm/16cm)

• seksistä nauttiva

jeeee.Mikä sen namimpaa kun kolmisin..Tuttu pariskunta ja saunaan.Mies haluaa kahtoa kun kamu omaa rakastelee.Ja vaihto..Aviomies laukee ja sitten jälkiiliukkaalle..aika ihanaa..liukasta..toisen jäliltä..

• seksistä nauttiva

Ja sehän parasta kun noin.Nainen nauttii älytön ja toistekki haluaa...Ainaki mulla kahen pariskunnan kans kokemusta.

• lempileiskuu2011

Sunnuntaina net saa kaikki anteeksi, ei tarvi synneistä huolehtia

• leijona55

kannattaa kokeilla.olemme viriili n,50v pari.kumpikin haluamme että vieras panee vaimoani.ja huomatkaa ,nuoret miehet haluavat vaimoani.ensimmäinen oli vähän ujo,tuli herkästi kun vaimoni imi sen kalua,mutta uudella suuhoidolla homma uusiutui.upea kalu hänellä.ja viikonloppuna 25v nuori mies pani vaimoani vielä paremmalla kalulla.tämä perjantaina ja lauantaina 30v upea,iso paksu kalu upposi vaimooni.vaimo sai viikonlopun aikana useita kymmeniä orgasmeja.vuoronperään ja yhtäaikaa,kalu seisoi koko ajan.ihanaa kiimaa.otamme uusiksi.nuorimies on paras.kokeilkaa parit,suosittelemme.

• Ms.sininen pilleri

Sulla on lääkkeet hukassa...

• k 24 t

50 villitys tapetilla ?

• jhfäoiuvgw

Ryhmäseksi on kivaa... mutta siitä voi tulla addiktio.

• Addiktit

Vaimolleni kävi juuri noin,hän jäi koukkuun kimppaseksiin parin n/2m kokeilun jälkeen ja nykyisin menomme on seksin puolella sellaista että emme ole olleet yli vuoteen viikkoa pidempään ilman kimppaseksiä ja aika usein vaimo haluaa nauttia kimppaseksistä niin että mukana on enemmän kuin yksi vieras mies.
        Jonkinlaisia seksiaddikteja olemme kai olleet molemmat aina ja siksi kai halusimme kimppaseksiäkin kokeilla.mutta emme osanneet mitään tällaista odottaa että vaimon suhtautuminen seksiin muuttuisi tällaiseksi hurjasteluksi.
        Ei se ole suhdettamme kuitenkaan huonompaan suuntaan muuttanut,meillä menee hyvin ja rakastamme toisiamme päivä päivältä enemmän.
        Olen vain hyvilläni vaimon seksihaluistakin,ylpeäkin hänestä,että hän on uskaltanut kertoa toiveistaan ja siitä että hän uskaltaa nauttia seksistä niin kuin se hänestä ihaninta on,että hän uskaltaa olla oma rohkea,rietaskin, kyltymätön itsensä.
        Minusta on todella upeaa katsella vierestä,kun vaimo nai vieraan miehen kanssa,enkä ole kiihottunut koskaan mistään niin paljon,kuin siitä kun olen nähnyt vaimon nauttivan seksistä kiimaisena 5 miehen kanssa,kun miehet ovat naineet häntä kaikissa mahdollisissa asennoissa yhdessä ja vuorotellen.
        Nyt haluaisin kuitenkin tietää,miten tämän palstan lukijat suhtautuvat tällaiseen;
        Vaimo nauttii suunnattomasti siitä,kun saa esitellä miehille alastonta vartaloaan ja kiihotuu valtavasti siitä kun saa naida yleisön edessä ja olemme harkinneet jo pidemmän aikaa sellaista mahdollisuutta,että hän alkaisi pornotähdeksi,eli hän jatkaisi tätä harrastustamme mutta tekisi sen miespuolisten pornotähtien kanssa kameran edessä.
        Noin kuukausi sitten otimme yhteyttä tunnettuun suomalaiseen seksielokuvien tuottajaan ja lähetimme heille vaimon alastonkuvat,jotka otin itse.
        Vaimo on kurvikas seksikäs 32 vuotias brunette,kuppikoko c ja hänellä on todella paksut kookkaat häpyhuulet ja niihin tuottajaryhmäkin oli kiinnittänyt huomionsa; kuvaaja otti meihin puhelimitse yhteyttä muutaman päivän päästä siitä kun laitoimme vaimon kuvat heille ja hän sanoi että vaimolla on upein pillu jonka hän on nähnyt ja kertoi vaimon olevan muutenkin kuin luotu kameran eteen. Samassa yhteydessä hän kysyi,haluaisiko vaimo tulla koekuvauksiin ilman minkäänlaisia sitoumuksia.
        Harkitsimme asiaa viikon ja ilmoitimme sen jälkeen yhtiölle,että vaimo on halukas tulemaan kuvauksiin,jos voin olla kuvauksissa mukana ja sekin sopi.
        Viime viikolla menimme helsinkiin tuotantoyhtiön kuvauspaikalle ja vaimo pääsi siellä tositoimiin melkein heti,tunnettu suomalainen mies pornotähti riisui vaimon kameroiden edessä sohvalla ja nai häntä kookkaalla kalulla monessa eri asennossa kunnes veti kalunsa vaimon pillusta ja roiski spermansa vaimon selälle. Vaimokin tuli miehen käsittelyssä.
        Seuraava kohtaus kuvattiin noin tunnin päästä,silloin kaksi miestä otti vaimon samalla sohvalla,heistäkin toinen on esiintynyt kymmenissä pornoleffoissa.
        Seuraavana päivänä kuvaukset jatkuivat vaimon toivomuksesta niin,että hän pääsi isoon sänkyyn neljän miehen kanssa,samat kolme miestä joiden kanssa vaimo nai ensimmäisenä päivänä,olivat mukana nytkin ja heidän lisäksi täysin tuntematon uusi tuttavuus.
        Vaimo oli päivän aikana kameran edessä kolme kertaa näiden neljän miehen kanssa ja joka kerran miehet saivat vaimon tulemaan kaksi kertaa,todella kiihottavia akteja joista vaimo nautti suunnattomasti.
        Kun kuvaukset olivat ohi,saimme kuulla tuotantoryhmän mielipiteet; Vaimo oli heidän mielestä uskomattoman estoton,uskomattoman seksikäs ja kiimainen ja aito,upea pilluinen nainen.valmis seksitähti.
        He olisivat halunneet valmistaa filmit levikkiin.,mutta emme ole suostuneet siihen vielä. Meillä ei olisi esteitä luvata niitä myyntiin,mutta siihen liittyy niin paljon muita ihmisiä,vanhempia,sisaruksia,sukulaisia,ystäviä,ym
        Miten täällä suhtauduttaisiin,jos joku läheinen ryhtyisi pornotähdeksi?

• Voi tulla

Niinpä, addiktio vai vain muuten kivaa? Jos harrastus ei haittaa normaalia elämää muutoin,kuin ehkä viemällä aikaa muilta harrastuksilta, ei kyseessä ole addiktio.

• Mirka 19
        Voi tulla kirjoitti:

Niinpä, addiktio vai vain muuten kivaa? Jos harrastus ei haittaa normaalia elämää muutoin,kuin ehkä viemällä aikaa muilta harrastuksilta, ei kyseessä ole addiktio.

Olemme parikymppinen pariskunta ja mieheni on paljon matkoilla. Töissä pari vanhempaa miestä pyysi illalla tuomaan saunaan juomaa ja syötävää. Vein ja olivat kalut paljaana, jotenkin kiihotuin ja jäin niiden kanssa juomaan. Sit rupesivat hyväilee ja molemmat nai minua. Siitä jäi sellainen himottava halu että olen mieheni poissaollessa käynyt flittailemassa vanhempia miehiä mitkä ovat heti valmiita. Olen ollut 4-6 den äijän kanssa hotellellissa sessiossa, saan mielelettömiä orkkuja kun panevat kunnolla. En ole miehelleni kertonut että saan ainoastaan kun porukalla naivat pitkään.Välillä himo iskee kun oon vapaalla.

• Anonyymi

Miten tuttua. Sitten viikon päästä rupesi kusella käydessä kirvelemään ja jotain limaa valumaan housuihin. Rouvalla sama. Mentiin sitten käsi kädessä sukupuolitautien poliklinikalle . Vähän myöhemmin mennään hiv testiin. Oli siinä varmaan vaikea olla näytteenottajan vakavana kun varmasti näki nimistä meidän olevan aviopari.

• Anonyymi

Yllätys vieraat innostui vaimosta tulivat naapurimökiltä, vaimo oli sisällä ilman liivejä vain paita peitti pyllyn. Mentiin sisälle oli jo ilta, vaimo kauhistui menkää mulla ei ole vaatteita, rauhoittelin älä nyt ja kaadoin laseihin viinaa . Näin että molemmat vilkuili vaimoa. Vaimo rauhottui olihan juonut jo jonkin aikaa ennen miehiä.
      Vaimolla 45v on pyöreät kunnon tissit ne kiristy nätisti paidan alla. Vaimo sanoi se sauna se on lämmin, riisuttin takan edessä pillu housuille, molemmilla oli etumus aika täynnä ,vaimo vain katseli sohvalla näin että nännit pullottaa, minä riisuin alasti miehet meni ensin.
      Vaimo nousi ja kuiskas ketä nuo on, en tunne mutta ne näyttää haluavan sinua, näyttele humalaista, vaimo kuiskas haluatko että huoraan kosketin rintoja en tiedä nämä aina kin haluaa, laskin vaimon housut hymyilin vien pyykkiin.

Miehet pesi ensin odottelin varsin pitempään. Miehet istui keittiössä pikku housuissa molemmilla näytti olevan iso koho jalkojen välissä, vaimo horjahteli meni taakse noiko vaimolla heittääkö, vaimo nauroi ja käänsi päätään ei ihme kun vieraita on.
      Hyväilin tissejä takaa miehet katsoi kiinnostuneena, vaimo meni sohvalle juotiin kahvit varasin ainoan sohva tuolin.
      Miesten käsi kuin varomattomasti vaimon polvilla vaimo nojasi väillä selkänojaan rinnat pystyssä ja nousi ylös. Miehet katsoi minua näytin kämmenellä vähän hierontaa, toinen oli rohkea hieroi rintaa vaimo huokasi olet rohkea eikä estellyt , molemmat repi paitaa pyllyn alta pois. sitten vaimon rinnat sai kovaa kyytiä vaimo halasi molempien päätä ja katsoi minua näytin kieltä vaimo nautti.
      Isoin mies oli rohkea leväytti haarat leviälle ja nuoli sitten nousi ja työntyi vaimoon kuului voi luoja mikä kyrpä vaimo halusi, lantio nousija kuiski syvälle toinen tuli viereeni haittaako, sanoin ei saapahan kunnolla skoolattin ja katsottiin, kullä saa vaimo kiljui koko ajan kun spemat leni sisään vaimo vapisi hurjasti.

Kaveri antoi lasin mun vuoro , vaimo imi ensin kaukua ja retkahsi odottamaan alko itaas kiljuminen se loppui kun mies käänsi ja pani takaa vaimo tyrkki pyllyään ja kirosi nyt saan kypää kunnolla mies nosti kalua ja työnsi pyllyyn vaimo kiljui voi saatana mutta kalu meni sisään kuului vaan ulinaa mies laski sissään. Vaimo jäi makaamaan kun mentiin saunaan miehet sanoi ei koskaan tämmöitä ole sattunut mitenkähän vaimosi sanoin varmaan sängyssä.
      Kun tultiin pois vaimo nukkui pylly näkyvillä sprmaa valui kummastakin reijästä , käteltiin sanoin kiitos, katsoivat ihmeissään, no kiitos.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      223
      6573
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      109
      4973
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      130
      4721
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      44
      3204
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      104
      2863
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      65
      2309
    7. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      68
      1805
    8. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1787
    9. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1704
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      58