Niklas Hagman

Ilves.

En ole ihan 100 varma mutta kuulinkohan oikein kun radio:ssa Kekäläinen sanoin että Niklas Hagman olisi tehnyt sopparin jokereiden kanssa??

35

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vitut!

      Paskapuhetta. Jos Nikke pelaa Suomessa, niin seura on HIFK.

      • 19+1

        Ja vitut.ifkistä lähti aikanaan huonoissa tunnelmissa. Veikkaan Jokereita tai Kärppiä.


      • Lupomir
        19+1 kirjoitti:

        Ja vitut.ifkistä lähti aikanaan huonoissa tunnelmissa. Veikkaan Jokereita tai Kärppiä.

        Ja vitut. HIFK:n kanssa ollut tekemisissä monta kertaa lähdönsä jälkeen. Ja taisi sanoa haastattelussa että hänen seuransa Suomessa on HIFK.

        PS. Kyllä se Hakki sen Pikku-Hakin houkuttelee HIFK:hon takaisin.


      • mää vaan
        Lupomir kirjoitti:

        Ja vitut. HIFK:n kanssa ollut tekemisissä monta kertaa lähdönsä jälkeen. Ja taisi sanoa haastattelussa että hänen seuransa Suomessa on HIFK.

        PS. Kyllä se Hakki sen Pikku-Hakin houkuttelee HIFK:hon takaisin.

        Luulen et, Niklas on jo, niin iso poika, et osaa tehä omat päätökset ilman isiä.


    • 14+13

      YES. Nikke JOKEREIHIN!!!!

      • 14+13

        Ny mä oon nii viksu, ku mä leikin jokrufania (sitte niinku kaikki ifki fanit tulee tänne kiusaamaan jokrujen faneja, ku ne niinku luulee mua jokrufaniks, vaik oikeesti mä seuraan vaan pesistä)! Tää on pakko mennä kertoo iskälle. :D


      • 14+13
        14+13 kirjoitti:

        Ny mä oon nii viksu, ku mä leikin jokrufania (sitte niinku kaikki ifki fanit tulee tänne kiusaamaan jokrujen faneja, ku ne niinku luulee mua jokrufaniks, vaik oikeesti mä seuraan vaan pesistä)! Tää on pakko mennä kertoo iskälle. :D

        Mitä vittua sä oikeen selität? ootko ihan juntti?


      • 14+13
        14+13 kirjoitti:

        Mitä vittua sä oikeen selität? ootko ihan juntti?

        Eiku mä oon vaan tälläinen maalaistollo.


      • 14+13
        14+13 kirjoitti:

        Eiku mä oon vaan tälläinen maalaistollo.

        Ai nii, mä uskon ihan kybällä, et Hagman ja Väinö Kretsky tulee Jokruihin pellaamaan.


      • 14+13
        14+13 kirjoitti:

        Eiku mä oon vaan tälläinen maalaistollo.

        Jep mä huomaan sen kyllä. Ihme pelle.


      • nväkinän1vnnkv
        14+13 kirjoitti:

        Ai nii, mä uskon ihan kybällä, et Hagman ja Väinö Kretsky tulee Jokruihin pellaamaan.

        Ai no. ei se Nikke sit tuu, jos et kerran sä siihen usko.


      • 14+13
        14+13 kirjoitti:

        Jep mä huomaan sen kyllä. Ihme pelle.

        Tarkotatko sä et mä oon narri?


    • mää vaan

      Tällä viikolla julkaistaan Niken sopimus Jokereihin.

      • Jyppi rulettaa!

        Koska se Puman sopimus julkastaan? Niken sopimushan on tehty jo vuosia sitten.


    • Pikku-Hakki?

      Kuulostaa tampesterilaisen paskapuheelta, ja narrifanin märältä päiväunelta. Voin taata, ette tule ikinä näkemään Pikku-Hakkia pelleissä!

    • Juha82222

      Hagman syö paljon budjetista, riskiosto taloudellisesti NHL-kaukaloissa(en sijoittaisi häneen rahojani!!), ,mm viime kaudella änärissä PikkuHakki oli aivan surkea palkkaansa nähden josta seura ei hyötynyt mitenkään ja lopulta he osti ulos hänet tiimistään ilman vastinetta.

      Itse en maksaisi Niklakselle hirveen suurta palkkaa SM-liigassa, jopa maksaisin pienempää palkkaa kuin Peltoselle ja Granlundille mut Jokereissa olisi toki kallein pelaaja.

      Mutta on eri asia kun on kyse SM-liigasta jossa PikkuHakki pääsisi valloilleen.
      En silti maksaisi hänelle ylipalkkaa koska mielestäni ei ole niin huippu kuin mitä muut väittävät.
      Ihan tavallinen rivipelaaja jolla hyvä maalintekopotentiaali MUTTA VAIN HYVÄSSÄ ROOLISSA HYVIEN KETJUTOVEREIDEN AVUSTAMANa.

      • tt66

        Peltonen liksa 310.000, Granlund alle 240.00, Filppula 300.000.

        Mitenhän Pikku-Hakin liksa pitäisi siis olla. 301.000-309.000, otahan selvää asioista ennen kuin kirjoittelet näitä musta tuntuu-tekstejäsi!


      • Juha82222
        tt66 kirjoitti:

        Peltonen liksa 310.000, Granlund alle 240.00, Filppula 300.000.

        Mitenhän Pikku-Hakin liksa pitäisi siis olla. 301.000-309.000, otahan selvää asioista ennen kuin kirjoittelet näitä musta tuntuu-tekstejäsi!

        Ai niin kiitos että toit palkat esille sillä en ole perehtynyt palkkoihin ollenkaan mut mm sen tiedän että nää NHL-tappelijat eivät saa niin suurta palkkaa ku muut.

        Äläkä kritisoi mua, et sentään kiusannut tällä kertaa.
        Älä lähde muitten kelkkaan täällä, saavatpahan muut ansionsa mukaan jotka kommentoi asiattomasti, eli heidän kommentit poistetaan täältä välittömästi.

        MEijän 2 2 niminen vierailijan pari kommenttia poistettiin, mm eräs toinen keskustelupaikka jossa puutuin Poliisin tavoin ongelmakohtaan jossa hän haukkui idiootiksi ja kutsui myös nimellä Urpo erästä henkilöä.


      • hsiimu
        tt66 kirjoitti:

        Peltonen liksa 310.000, Granlund alle 240.00, Filppula 300.000.

        Mitenhän Pikku-Hakin liksa pitäisi siis olla. 301.000-309.000, otahan selvää asioista ennen kuin kirjoittelet näitä musta tuntuu-tekstejäsi!

        Ei ne Arvaajan palkkatiedot pidä paikkaansa.

        Esim. Jokereissa viisi pelaajaa veisi lähes puolet palkkapotista,

        loput 20 jakaisi toisen puolen.

        Ei, ei, ei.....


    • Juha822222

      Granlund on Peltoseen nähden alipalkattu.
      Pikkuhakille maksaisin about 260 000-280 000.
      Sitten nostaisin palkkaa kenties jos pelaisi paremmin....

      mut en oo varma voiko kesken kauden muutella palkkoja, mutta seuravalle kaudelle voi nostaa palkkaa toki, tai alentaa.

      Kyllähän Hakki ois SM-liigassa kova pelaaja, ihan kärkinimiä uskoisin mut mielestäni hän on Suomen yliarvostetuin jääkiekkoilija.

    • tt66

      Siis, anteeksi ymmärränkö nyt oikein?

      Tarkoitatko, että Pikku-Hakki on NHL-tappelija?

      Kysehän oli Hagmanin liksasta. (mm sen tiedän että nää NHL-tappelijat eivät saa niin suurta palkkaa ku muut.)

      Minua vain ärsyttävät tällaiset mielipiteet, joilla ei ole mitään totuuspohjaa. Ota asioista selvää, ennenkuin kirjoittelet niitä faktoina.

      Pidä taso, jos haluat olla sellainen, jota kirjoituksillasi esität. Vähän lisää itsekritiikkiä- Äläkä enää jaksa sortua tuohon kiusaamiskorttiin, jota lähes jokaista erilaista mielipidettä vastaan käytät. Ihan s..tanan lapsellista.

      Kiitos

      • Juha82222

        Siis mitä helevettiä, kyllähän mulla oli totuuspohjaa tuossa ekassa kommentissani
        jossa väitin että Hagman on ylipalkattu NHL:ssä.
        Mm viime kausi, mies veti hyvää liksaa muttei alkuunkaan ollut liksansa arvoinen pelaaja vaan pelasi surkean kauden ja hänet ostettiin ulos joukkueesta.,

        TÄÄ ON KARU FAKTA JA SE PITÄÄ VAIN SINUNKIN YMMÄRTÄÄ ja NIELLÄ.


    • Juha82222

      PikkuHakki ei ole tappelija!!!!!!!!en ole tarkoittanut sitä äläkä pidä mua niin tyhmänä että luulen häntä tappelijaksi,
      älä mustamaalaa mua ja moiti mjun älykkyyttäni.

      no hyvä ettet kiusaa kuitenkaan, PISTE.

    • Juha82222

      SE EI OLE LAPSELLISTA JOS PUUTUN KIUSAAMISEN
      VALITTAMALLA POMOILLE!!! ja huomaa sinä et ole vielä kiusannut mua...joten älä stressaa.

      3 4 oli kiusannut myös erästä toista henkilöä eri palstalla, huomasin sen
      ja otin yhteyttä moderaattoreihin jotka poisti kommentin.

      Eräs tyyppi Youtubessa joka on kaverini niin hän on kertonut tämän samaisen 3 2 henkilön nälvimisestä häntä kohtaan Suomikeskustelu24 sivuilla ja hän on ollut hänen takiaan itsemurhan partaalla.
      Itse olen vähän stressaantunut aika-ajoin teidän useiden tyyppien nälvimisestä ja jatkuvasta kritisoinnista mua kohtaan koska se ei aina ole edes oikeutettua.
      Eihän kukaan tervejärkinen kestä tuollaista kritiikkiä työpaikallaan mitä te annatte mulle koko ajan päivästä toiseen ja antamalla aina miinuksia mun jokaikiselle kommentille josta myös huokuu inho mua kohtaan.

      Mulla on omat mielipiteet miten jääkiekkoa kuuluu pelata ja onko se sitten syy siihen että olen ei-suosittu näillä palstoilla vai kenties se kun olen kiltimpi tapaus ja te ette voi ymmärtää kilttiä hipin kaltaista miestä jääkiekkofoorumeilla joka joskus saattaa olla myös väärässä mielipiteidensä kanssa niin siksi olette ottaneet minut SILMÄTIKUKSI JA ISOKSI SELLAISEKSI.

      • Juha82222

        työpaikan mainitsin siksi että jos työpaikalla saisin jatkuvaa kritiikkiä ja nälvimistä
        ni9in eihän kukaan tervejärkinen kestä sellaista.
        Lopputilin ottaisin hullujen paikasta.,


    • tt66

      Toivotonta...

    • Juha82222

      antaa olla toivotonta ihan miten vaan, mutta ihan faktaa kuitenkin kirjoitin.

      Hagman on mielestäni yliarvostettu ja sillä selvä, ei mikään sateentekijä mut SM-liigatasolla toki huippumies mutta ei mielestäni yhtään sen parempi kuin Peltoset tai Granlundit.

      Jatkossa aion olla samanlainen "Poliisi" ja pitää huolen sivustojen asiallisuudesta., Jos ilmenee asiattomuutta niin puutun siihen kovalla kädellä.
      Jos ei muut yhteiskunnassa kykene koventamaan sääntöjä niin minä ainakin pyrin siihen ottamalla yhteyttä pomoihin.

      jos ite oisin pomo täällä niin kyllä olisin erittäin pilkuntarkka sen suhteen mitä ihmiset kirjoittelee tänne toisilleen jne.
      Huumorin kyllä ymmärtää haha, mutta.....

      Hagman ei ole huono pelaaja, en väitä niin mutta ei mikään huippumies mun mielestä.
      NHL:ssä ura korkeintaan keskinkertainen kun katsoo kokonaiskuvassa, muutama ihan hyvä kausi jolloin muistaakseni teki ne rapiat 20 maalia eli peruspätevä pelaaja.
      Ei siinä mitään.

    • Juha82222

      Ylipäätään Suomen laissa ja koko maailman laissa ei ole asiat oikein jos murhaaja saa vähän kakkua.
      Heti elinkautinen vain mielenvikaisille.,

      Henkinen kiusaaminen, jos se johtaa itsemurhaan niin mielestäni henkisen kiusaajan tulisi joutua tilille eli vankilatuomio kuoleman tuottamuksesta, uusi laki voimaan henkisestä kiusaamisesta.

      Liian helpolla päästetään pahan tekijöitä tässä maailmassa, tiukempi kuri olisi parempi.
      Tämähän ei liity tähän palstaan sinällään....

      Olen monet itkut itkeny elämäni aikana nuoruudessa kun minua kiusattiin ja yllytettiin tekemään itsemurha koska olen kuulemma niin turha jätkä...
      monta unetonta, järkyttynyttä yötä vietin lapsuudessa....eihän se voi johtaa hyvään tulevaisuudessa, yritin työelämää mutta huomasin työelämän raadollisuuden, ainoa juttu missä työelämässä pärjään on jos saan tehä duunia aivan itsekseen omissa oloissani.
      Ihmiset on usein susia lampaitten vaatteissa.
      Eläimet tappaa toisiaan mutta ihmiset tappaa eläimiä, tappavat toisiaan ja myös kiusaavat.

      Jääkiekossa nää tappelut puhuttavat ihmisiä mutta niiden tarkoitus on se että niillä haetaan oikeutta, jos joku on tehnyt väärin jääkiekkopelissä niin tappelu on silloin oikeutettua koska se lukee säännöissä, mutta jatkuva tappelun hakeminen ei johda mihinkään ja se on Idiotismia mielestäni.

      Väkivalta pois kaukaloista ja tällä tarkoitan rumia taklauksia en niinkään tappeluita.
      Kaukalon ulkopuolella kenenkään ei pitäisi tapella.
      Itse en edes omista asetta, mutta en ole sivari vaan olen TOTAALI.
      En käynyt armeijaa enkä sivaripalvelusta koska olin toivoton tapaus, en pystynyt olemaan yhteisössä.
      Asenteeni, mielipiteeni oli toista rataa muitten kanssa, kiusaamisen pelot että joutuu kiusatuksi, hiljainen ja rauhallinen sekä ujo luonteeni niin tuo on semmonen yhtälö että EI ASIAA ARMEIJAAN, SIVARIPAIKKAAN TAI TYÖELÄMÄÄN JOSSA ON PALJON IHMISIä.

      Mieluummin mä urheilen ja kuntoilen itsekseni omaksi huvikseni ja saan olla OMAN ELÄMÄNI HERRA/POMO.

      Mielestäni kaikkien kiusattujen ihmisten ei tarvitsisi mennä työelämään.
      Suomen lakiin pitäisi säätää semmonen laki jossa koulu-ja työpaikkakiusattujen ei tarvitsisi mennä työelämään mutta ne jotka haluaa mennä niin menköön.
      Ite en kaipaa pätkääkään sitä.

      • Juha82222

        MINULLA ON ASIAA, SANOTTAVAA.... kuten Timo Rautiainen Suomalainen muusikko kuvaa biiseissään nykymaailman menoa, eli nykymaailma sucks koska ihmiset on niin ahneita ja ilkeitä.

        Rautiaisella on asiaa mutta niin on minullakin, PISTE. AMEN.
        AMEN.AMEN. AMen.


      • Herää todellisuuteen
        Juha82222 kirjoitti:

        MINULLA ON ASIAA, SANOTTAVAA.... kuten Timo Rautiainen Suomalainen muusikko kuvaa biiseissään nykymaailman menoa, eli nykymaailma sucks koska ihmiset on niin ahneita ja ilkeitä.

        Rautiaisella on asiaa mutta niin on minullakin, PISTE. AMEN.
        AMEN.AMEN. AMen.

        Juha

        Jos tosiaan aiot pitää yllä itsestäsi ihannekuvaa yhteiskunnan epäkohtien kimppuun netin jääkiekkoaiheisilla keskustelupalstoilla hyökkäävänä työttömänä sankarina joka asuu isukkinsa kanssa niin saanen kertoa että jäät vain tahattomaksi trolliksi lopun iäksesi. Ketään ei suhtaudu sinuun suvaitsevaisesti täällä koska sinä et itse suhtaudu muihin suvaitsevaisesti täällä. Hanki terapiaa hanki työ, oma asunto, laajenna sosiaalista rinkiäsi ja sitten vähän tutkiskelet ympäröivää maailmaa tai jatka räyhäämistäsi ja päätöntä sekoiluasi netissä ja vaivu unholaan "tyyppinä joka ragesi jäkispalstoilla".


    • tt66

      toivotonta...

    • Juha82222

      eipä silti ihan hyvin mulla on asiat....
      mikäs tässä on elellessä kun kukaan ei puutu mun elämään ja saan olla vapaa oma itseni.

      mut ärsyttää(ja on väärin) vain teidän hirvee kritisointi ja jotkut on myös kiusanneet mua.
      AMEN.
      AMEN.

      PEACE, RAUHAA..... jos lopetatte kiusaamisen ja kovan kritisoinnin niin en lähetä näitä viestejä mutta jos jatkatte samaa rataa niin en voi olla varma pystynkö olla lähettämättä näitä ....

      • juuuuuuuuuuuuuu

        Koita nyt jo etsiä itsellesi joku palsta missä saat avautua huonosta olostasi. Tämä jääkiekko palsta on väärä paikka siihen. Jos tänne kirjoittelet kommenttejasi, niin varaudu myös negatiiviseen palautteeseen. Useinmiten olet sen ansainnut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Antipellet

      Huhhuh, "pikku-Hakin" soppari 4 kuukautta myöhässä. Tuleeko se sieltä, jokerifanit? Mä epäilen että tulossa on uusi Nylander!

    • Juha82222

      olokaa jo hilijaa ja älkääkä jankuttako aiheesta turhaan "PENNUT"

      mulla on sentään sen verran ikää plakkarissa ja järkeä päässä ettei tarvihe "verissä päin" riidellä teijän kanssa pienistä elämän asioista.

      Minä olen minä vaikka voissa paistaisi niin en muutu, ja te olette mitä olette, aivan sama mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe