Alexandrian mainokset

huvittaa

Alexandria - lisää vaihtoehtoja sijoittamiseen. Jospa toisivat sellaisia tuotteita markkinoille josta asiakaskin hyötyy jotakin. Taitaa olla asiakkaat kiven alla.

14

500

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittävät

      niin ovat Skandia lifen asiamiehiä, joten ihan kusetusta.....

    • varkkinalli

      Vähemmän vaihtoehtoja - eiköhän tämä mene jo harhaanjohtavan markkinoinnin piikkiin..

      Eihän siellä myydä kuin sitä paskaa mistä myyjä tienaa eniten. Aiemmin skandian elluja ja nyt sitten maailman huonoimpia struktuureita.

      Lisäksi tietysti omia sikakalliita ja tuotamattomia rahastoja joissa TER on varmaan 4% vuodessa ja tuotto negatiivinen.

      Ovat vielä hävittäneet 10 vuoden karmaisevan tuotto(tappio)historian kotisivuiltaan ettei kukaan pysty tarkastamaan kuinka huonoja ne on oikeasti olleet.

      Alexandrian kaltainen yritys on kuin lomaosakekauppa tai pyramidihuijaus. Yksikään asioista vähänkään perillä oleva sijoittaja ei tuonne laita senttiäkään.

    • sakkeöstermalm

      ... puhumattakaan kuinka vittumaista siellä on töissä

      Kuulemma vanhoja poislähteneitä työntekijöitä mustamaalataan ja uhkaillaan perään. Etenkin jos sattuu vielä menemään töihin pankkiin/johonkin muuhun finanssialan firmaan.

      Meno on kuulemma pahimmillaan kuin uskonnollisessa kultissa, ternimaitoverkostossa tai wincapitassa.

    • exbookkari

      Itse olin markkinointiassarina siellä muutama vuosi sitten. Homma paljastui orjatyöksi jossa yritetään huijata asiakkaita sisälle valehtelemalla että verolait ovat muuttuneet/muuttumassa ja me kevennetään verotusta.

      Todellisuudessahan siis asiakkaille pakkomyytiin eläkevakuutuksia.

      Palkka oli täysin provisiopohjainen ja oikeasti ahkerakaan työntekijä ei saanut sieltä edes siwan kassan liksaa ja porukka vaihtui ja ovet heilui.

      Tuo viittaus uskonnolliseen kulttiin kyllä pitää paikkansa, jos joku toi esille epäkohtia niin se oli suora henkilökohtainen loukkaus koska kaikki mitä firman omistajat sanovat on totta vaikka alitajuisesti kaikki tiesivät että kusetustahan tämä on koko firma...

      • Tyytyväinen buukkari

        Parhaat ja ahkerimmat buukkarit tienasivat kyllä hyvin - paljon paremmin kuin esim. Siwan kassalla. Itsekin olen ollut buukkarina ja orjatyöksi Alexandrian touhua ei voi sanoa. Ahkeruus palkittiin avokätisesti. Olin buukkarina Alexandrian lisäksi eräällä kilpailijalla ja voin sanoa että Alexandrian palkitsemissysteemit olivat selkeästi paremmat. Työskentelin buukarina nelisen vuotta ja vaihdoin sen jälkeen muihin töihin uusien haasteiden vuoksi. Alexandriasta minulla ei ole kertakaikkiaan pahaa sanottavaa. Erinomainen työpaikka mielestäni!!!


      • orsepeekke
        Tyytyväinen buukkari kirjoitti:

        Parhaat ja ahkerimmat buukkarit tienasivat kyllä hyvin - paljon paremmin kuin esim. Siwan kassalla. Itsekin olen ollut buukkarina ja orjatyöksi Alexandrian touhua ei voi sanoa. Ahkeruus palkittiin avokätisesti. Olin buukkarina Alexandrian lisäksi eräällä kilpailijalla ja voin sanoa että Alexandrian palkitsemissysteemit olivat selkeästi paremmat. Työskentelin buukarina nelisen vuotta ja vaihdoin sen jälkeen muihin töihin uusien haasteiden vuoksi. Alexandriasta minulla ei ole kertakaikkiaan pahaa sanottavaa. Erinomainen työpaikka mielestäni!!!

        Ilmeisesti orjatyön määrittely riippuu kirjoittajan katsantokannasta.. eli kirjoittaako alexandrian piikkiin kehuja kun on vielä uskovainen...


      • kannattaako
        Tyytyväinen buukkari kirjoitti:

        Parhaat ja ahkerimmat buukkarit tienasivat kyllä hyvin - paljon paremmin kuin esim. Siwan kassalla. Itsekin olen ollut buukkarina ja orjatyöksi Alexandrian touhua ei voi sanoa. Ahkeruus palkittiin avokätisesti. Olin buukkarina Alexandrian lisäksi eräällä kilpailijalla ja voin sanoa että Alexandrian palkitsemissysteemit olivat selkeästi paremmat. Työskentelin buukarina nelisen vuotta ja vaihdoin sen jälkeen muihin töihin uusien haasteiden vuoksi. Alexandriasta minulla ei ole kertakaikkiaan pahaa sanottavaa. Erinomainen työpaikka mielestäni!!!

        eli huiputus kannatti taloudellisesti


    • assarijeesus

      No eipä siellä enään assaripuolella vituta kun helsingin markkinointitiimissä on tasan 2 henkeä jäljellä. SIIS ILTA JA PÄIVÄVUORO YHTEENLASKETTUNA.

    • Booggari__

      Kaikkea saa kokkeilla. Alexandriassa on tosi mukavat työkaverit ja pomot, mutt palkkausjärjestelmä on tosi tiukka.

      Jos ei pysty kuukaudessa saamaan yli 30 ihmistä sisään on palkka aivan surkee. (alle 500 euroo). Jos saa yli 30 ihmistä sisään pääsee melkein 1000 euroon. Kyl toi palkka voi olla vaikka 3000 euroo mut se vaatii jo about 60 bookkii kuus. 95% assareista viihtyy lafkassa reilusti alle vuoden eli kertoo aika paljo.

      P.S @Alexandrian pojille ja tytöille: Kantsii kirjoittaa jotain pikku-negatiivista yrityksestä jos ja kun haluaa mainostaa yritystä hyvänä. Muuten on liian selvä Alexandria-mainos :)

    • warranttia pöytään

      ihan hyvinhän siellä sijoituksetkin poikii. Itse olen tähän mennessä hävinnyt vain 100% sijoittamastani rahasta. Harva pystyy samaan eli hävittämään kaiken.

      Saapahan verotukseen vähennettävää :)

      • h.m.m.

        Taito tuokin.


    • Rabbe27

      joo älköön kukaan menkö retkuun! faija sijoitti ja on surkutellu... mitään missä lukee samassa vakutuus sijoitus ei pidä ottaa

      ainut järkevä eläkejuttu lienee ps-tili tai sukan varteen :)

      Ps-tilien tavoitteena on ollut alusta asti kilpailun lisääminen, eläkesäästämisen kustannuksien alentaminen sekä hinnoittelun läpinäkyvyyden parantaminen. Eläkesäästäjille uudistukset ovatkin tervetulleita. Aikaisempia vapaaehtoisia eläkevakuutuksia on arvosteltu niin talouslehdistössä kuin asiantuntijoidenkin taholta kulurakenteiltaan monimutkaisiksi ja kalliiksi.
      Eläkesäästämisen uudistamista aikanaan pohtinut ns. Siva-työryhmä totesi laskelmissaan, että jopa kolmannes säästösummasta saattoi kadota eläkevakuutuksen kuluihin. Ps-tilit antavat tyytymättömälle asiakkaalle myös mahdollisuuden vaihtaa palveluntarjoajaa kesken säästöajan. Aikaisemmissa vapaaehtoisissa eläkevakuutuksissa tämä ei ole ollut mahdollista.

      Lähde: http://www.investori.com/j/artikkelit/ps-tilit/104-ps-tili-elaekesaeaestaejaen-tyoekaluna#ixzz1VTAD5Zwg

    • kokkelilutka

      Mites tuo vaihtoehtojen määrä kun yhteistyökumppanit katoaa ?

    • päämiehiä

      kyllä halukkaita rahan ottajia löytyy,
      ei vakuutuksen myyjällä ole pulaa
      päämiehistä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe