Sitten kun lakkaan odottamasta yhteydenottoasi voin varmaan paremmin.
En voi enää pettyä jos en odota mitään.
Kun lakkaisin odottamasta
9
122
Vastaukset
- Helpotusta
Ei ole sun yhteystietoja joten voit lopettaa odottamisen just nyt.
- Ap.
Miksi vastasit ilkeästi kun tiedät ettei viestini ollut sulle?
- Helpotusta
Ihastuneilla ei ole sitten yhtään huumorintajua. Ja yleensäkin ihmiset nauravat vain toisten mokille. Itseironiaa eivät harrasta.
- Ap.
Helpotusta kirjoitti:
Ihastuneilla ei ole sitten yhtään huumorintajua. Ja yleensäkin ihmiset nauravat vain toisten mokille. Itseironiaa eivät harrasta.
Sinä olet yksinäinen, ei muuta.
- täällätoisellapuolen
Se on vähän silleen ,
että kun lopettaa odottamisen
ja yllättäin taas tulee toivoa,
niin sitä on jälleen alkutaipaleella koko prosessissa.
Pettymykset tuntuvat raskaammilta mitä pidemmälle tilanne kehittyy.
Se täytyisi saada loppumaan, tavalla tai toisella.
Eli siis hyvällä tai pahalla - mitä se nyt tarkoittaakin?
Ikävä on - Ap.
En minä ole vielä luovuttanut koska tänne tunteitani puran.
Aloitukseni oli vain tuuleen huutelua, ei kenellekään tarkoitettua.
Kai minä vielä odotan, ainakin toisinaan. Ja petyn.
Tilanne pitäisi selvittää mutta hänen hiljaisuutensa voi olla myös vastaus. Ehkä.- Haloohelsinki!
Ota tilanteesta selvää irl jos sulla on mahdollisuus, silleen se asia selviää... kyl sä tiedät. Hiljaisuus voi tarkoittaa mitä vaan, senkin sä tiedät.
- jfhgjs
Oletko tullut ajatelleeksi, että se toinen odottaa sinulta yhteydenottoa yhtä kuumeisesti. olet ehkä unohtanut että on sinun vuorosi ottaa yhteyttä, jos ylipäätään haluat. Ei hiljaisuus ole koskaan oikea vastaus.
- Arkalikko
Miten jos kerrankin kysyis suoraan ja oikeessa elämässä? ; )
Oisko se ihan mahdotonta? ; ) Itse en siihen kykene mutta rohkelikot kyllä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760