Moro,
Sattuneesta syystä jouduin irrottamaan edestä vasemman puoleisen (siis ihan vasemmimman puoleisen) polttimon ja kas kivaa, koko polttimoa pidätellyt jousi jäi käteen. Mistähän löytyisi räjäytyskuva kyseisestä kokoonpanosta, vai millä tavalla löytäisi tavan saattaa tuo jousi kiinni ja polttimot paikalleen. Akku on vähän tiellä, mutta kyllä siellä tilaa on.
Vastaustasi kiitollisena odottaen,
Tomppa
Volvo Puraselle (850 Volvo -97)
1
142
Vastaukset
- volvo_puranen
Ota se akku pois että jää työskenteluytilaaa vaihtaa polttimoa .Kun siinä Volvossa on niin yksinkertainen systeemi tuossa polttimon kiinnityksessä.Avonainen jousi jossa on 2 sakaraa ja joka on saranoitu sieltä sivusta.Vasen poltin niin saranapuoli on siellä oikealla puolella polttimon kiinnitysjutussa..Eli tee tilaa sinnee polttimon taakse .ota vaikkaa peili avuksi näet sitteen sen systeemin kunnolla ja varmaakin sen jousen voi ujuttaa siihen kiinnitykseen kun se ei ole mikään kiinteä asennuss varmaakin jokin kieleke pitää sitä paikalla tarkista ettei koko umpiota tarvitse irrottaa ja vaihtaa...Tähän hätään en saa mitään räjäytyskuvaa näytille..Se jousi irtoaa ota se suojakansi pois" pyöritä"liitin irti paina jousesta ja samalla laske sitä lukitus on aukaistu ja vedä jousi auki .Takaisin laitto käänteinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086