Avopuolisollani on nyt viikon ajan pohkeen alapuolella ollut 4 tummahkonpunaista n. 6mm kokoista pattia tai rakkulaa, mutta ei ole selvinnyt mistä ne ovat tulleet. Kaikki rakkulat ovat n. 2.5cm päästä toisistaan muodostaen neliön. Hän kertoi että oli töissä ollessaan pihalla kun oli tuntenut pistoksen tuntua jalassa ja oli sen jälkeen ravistanut jalkaansa. Hän valitteli että muutamien päivien ajan kohtaa olisi kutittanut, mutta jäljet ovat edelleen siinä. Hän työskentelee kaupunkialueella lastentarhan hoitajana. Eivät ole hyttystenpistoksia. Tulikuitenkin mieleen, että kusiaisen purema olisi voinut aiheuttaa ne ja siitä olis tullut pienimuotoinen allerginen reaktio iholle.
Muurahaisen purema(ko)?
Hutch83
2
1291
Vastaukset
- lintukirppu
Olettaisin että kyseessä on lintukirpun purema
- pyörylää pukkaa
Lintukirpun puremaa kannattaa tarkkailla, siitä voi saada borrioosin. Myös sääsken ja hirvikärpäsen puremasta, tuo inha vitsaus ei ole vain punkkien yksinoikeudella levittämä tauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358