olen bussikuski stadista ja toinen työni on ruoskia Soinia,olen hyvin älykäs ja älyä se vaatiikin sanoa,että jos Soini olisi mennyt mukaan Portugali pakettiin - niin silloin olisin heti sanonut häntä takinkääntäjäksi.Mutta Soini ei kääntänytkään takkiaan,joten nyt voin sanoa häntä vastuunpakoilijaksi - tällainen vaatii älyä jota minulla on.
En ole turhake ja päihittäisin Soinin koska vaan poliittisessa väittelyssä,minä olisin voinut olla kokoomuksen puheenjohtaja - mutta en ole halunnut,bussikuskina toiminimen on kunnia asia minulle.
Olen miehekäs mies ja hyvin treenattu,sixpäkki näkyy - olen myös suuri monikulttuurisuuden ihailija ja toivonkin että Suomi ottaa tänne lisää muslimeita - minusta voisimme myös ottaa sharia lain käyttöön täällä.
JUMALAN PÄIVÄÄ
5
<50
Vastaukset
- juupa, juu......
Ei kai ARI ole takinkääntäjä?
- älä yritä feikata
kun sinusta ei siihen ole. Jumalan ruoska on jumalan ruoska, eikä sinun kaltaisesi irvistelijä kykene sen aiheuttamia iskuja kumoamaan.
- Ari vaan-
Olisin päässyt vastaavaan asemaan missä Soini on,mutta en ole halunnut - minusta bussikuskin ammatti on tärkeämpi,vaikka ei siinä paljon tienaakkaan.
Olen vaihtanut puoluetta pariin kertaan ja nyt olen siis kokoomuslainen - mutta jos sen suosio hiipuu,niin lähden siitäkin.
Se on hyvä että minulla on ihailijoita - se kertoo heidän älykkyydestään.
- STOP SOLVAILUILLE
BUSSIKUSKIT ON OK...MUTT ARI K:LLA ON PSYYKKINEN TARVE HAUKKUA PERSUJA TÄÄLLÄ JA ETENKIN SOINIA
- Ari vaan-
Niin unohdin sanoa että kannatan myös pakkoruotsia juntti suomalaisille - Ruotsi on äärimmäisen tärkeää,Venäjällä ei ole virkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211360
- 113991
- 20881
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus310784- 42710
- 59637
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on231578- 61553
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38545- 37537