Sitähän tämä on. Luopumisen tuskaa. Luovun unelmista & haaveista koska en kelvannut hänelle. Hän ei välitä minusta.
En minä voi tehdä mitään muuta kuin itkeä ja surra ja sitten hyväksyä tosiasian.
Tänne joskus kirjoittelen, vähän helpottaa.
Minä olisin rakastanut häntä koko sydämestäni, mutta en kelvannut.
Sattuu kovasti.
Luopumisen tuskaa
4
177
Vastaukset
- h
Se sattuu aikansa ja sitten pääset hänen yläpuolelle. Ihastumispuolella oli juuri kirjoitus, jossa kaksi ihmistä rakastavat toisiaan, mutta eivät voi saada toisiaan.
Se on vielä tuskaisampaa. - -tuskainen-
Hän sanoi rakastavansa mutta ei sitten kuitenkaan oikeasti halunnut olla mun kanssani. Se tässä sattuu. Jos tilanne olisikin ollut alun perin se ettei hän ole kiinnostunut niin mulla ei olisi näin tuskainen olo.
Ensin rakastaa ja sitten hylkää vaikenemalla.Se sattuu paljon.
Mä itse olin täysillä mukana ja tunteeni ovat vieläkin tosi vahvat.
Musertunut olo.- jiokpå
Niin minäkin sanoin rakastavani ja koska hän ei vastannut siihen, niin lähdin. Eli jätin rauhaan. Pidin vaikenemista torjuntana.
Miten sinä vastasit hänen tunnustukseen? Rakkaus on vaikea laji. Sattuu aina jossain vaiheessa. Voitko mennä vielä selvittämään asiaa, jos se kerran päättyi noin?
- mie.....
mä lähden aina siitä, että en kelpaa kenellekään, silloin en voi korkealta tippua ja jos jollekin sitten kelpaankin, on se aivan ihastuttava yllätys :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760