Ai tästäkö oli kyse

nyt ymmärrän

Siis sä halusit kaiken aikaa oikeasti päästä eroon minusta, tai tunteistasi minua kohtaan. Näinkö mun on asia tulkittava. Ja mä luulin että meillä olisi yhteinen tulevaisuus, ja yhteiset tavoitteet. Siis sä taistelit tunteistasi vastaan, halusit kaiken aikaa päästä eroon minusta.
Arvaa miltä tuntuu??
Arvaa miten paljon itkettää tuollainen.
Enhän mä tajunnut että asia oli noin.
Mä haaveilin yhteisestä tulevaisuudesta ja sä halusit vaan tappaa tunteesi mua kohtaan.

No ilmankos vaikenet. Ehkä mä nyt sitten ymmärrän kaiken. Olisit kertonut niin olisin väistynyt niin olisit päässyt nopeammin eroon.
Eli tästäkö oli sitten kyse??? Uskomatonta.

8

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpöhöpöhöpöhöpö

sarjassamme yksinäänpäättelijöitä...

• s....

älä puhu pa*kaa mies

• =/

Sulla on ehkä miljoona aloitusta samasta aiheesta täällä... Eikö yksi riittäis? Ymmärrän, että pahalta tuntuu jos on jätetty ilman selityksiä, mutta silti...

• ymmärrä jo, en!

et viittis hei jauhaa tota vai sääliäkö kerjäät?

• AP.

Tämä oli ainut aloitukseni tänne tänään. Tunteen purkua, ei muuta.

• ymmärrä jo,en!

ok, anteeksi sitten. Purkaa ihmeessä :) itse sanoisin toiselle kyllä kauniin suorasti, jos eroon haluaisin enkä tekemississä haluaisi olla....

• Skitsofrenia?

Mee hoitoon! Sulla on selkeästi S24 tauti= vainoharhaisuutta ja todellisuudentajun hämärtymistä. Olet rakentanut koko draaman päässäsi anonyymejä postauksia lukiessasi.

• AP.

Tämä tarina tapahtui IRL.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe