Rapu m ja Kalat n ?

Muikkuliina

Meillä ollut noin seitsemän vuoden on-off suhde. Emme ole koskaan asuneet yhdessä, koska Rapumieheni alkon käyttö ja siihen liittyvä käytösmalli arveluttivat. Mies olisi halunnut yhteisen kodin ja yhteisen tilin:)

Laittoi aina suhteen katkolle ja näinä aikoina nappasi saksiinsa heti uuden syötin, muutti muutaman viikon jälkeen yhteen uuden naisen kanssa. Suhteet päättyivät aina siihen, ettei kukaan muu nainen ole niinkuin minä. Olen kuulemma miehelle huumetta, josta ei pääse eroon. Meillä oli jumalaista seksiä ja paljon intohimoa suhteessamme, silloin kun kaikki oli hyvin. Riitelimme tulisesti, mutta ei pitkäaikaista riitaa koskaan. Jäin koukkuun seksiin.

Nyt olemme olleet erossa marraskuusta lähtien. Ensimmäistä kertaa minun aloitteestani. Alkoi kiusaamaan kaikki katkoaikojen pikasuhteet ja kodinleikkimiset, joissa mies oli myös satuttanut niitä toisia naisia... Mies muutti pois paikkakunnalta ja vaihtoi työpaikkaa. Ja kuuden viikon päästä asui jo työpaikaltaan pokaamansa naisen kanssa yhdessä.

Viime yönä hän soitti kännipuhelun. Heräsin siihen, enkä osannut suojata itseäni. Varoittamatta hän oli taas ihan lähelläni, kuin vieressä. Ihoni muisti jokaisen kohdan, johon hän oli minua suudellut ja koskenut. Polvet löivät lukkoon ja lantioon syttyi kuuma tuli. TAAS sama laulu; kukaan ei ole niinkuin minä. Hän on tehnyt virheen. Hän kaipaa hellyyttäni, itsepäisyyttäni ja hassutteluani. Hän kaipaa riitojamme ja rakkauttamme ja pölhöjä juttujani. Uusi nainen oli virhe ja laastari.

Menin puhelusta aivan epäkuntoon. Vihaan häntä ja samalla haluan enemmän kuin koskaan. Onneksi hän asuu 200km päässä, uuden naisensa kanssa...

Vihaan itseäni, että hän herätti kaiken eloon; noin vain. Kuiskimalla korvaani ja kutsumalla minua lempinimelläni. Haluaisin pitää kiinni siitä kiihkeästä, juovuttavasta seksistä, mutta en taida haluta koko miestä...

Jos nyt jätän asian, enkä tee asialle mitään, jättääkö rapumies asian sikseen? Ajattelin kirjoittaa meilin, jossa rohkaisen häntä jatkamaan suhdettaan ja elämäänsä siellä, mutta se olisi valheellista; toisaalta toivon sitä, mutta toisaalta haluan, että hän tulee viivana tänne ja kantaa mut sänkyyn... Oksettaa, jännittää ja haluttaa... Ajattelen häntä jatkuvasti... Haluaisin, että hän tekisi ratkaisunsa itse ja jatkaisi elämäänsä siellä, koska taidan itse olla liian heikoilla...

0

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

        Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
        Suomalaiset julkkikset
        47
        3115
      2. Henkirikos Alakylässä

        Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
        Seinäjoki
        47
        2331
      3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

        Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
        Maailman menoa
        125
        1710
      4. Tidätkö nainen

        että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
        Ikävä
        100
        1563
      5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

        Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
        Ikävä
        38
        1077
      6. Viimeinen reissu tälle kesälle

        Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
        Ikävä
        169
        954
      7. Mikä on kaivattusi etunimi?

        Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
        Ikävä
        44
        911
      8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

        Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
        Kotimaiset julkkisjuorut
        175
        846
      9. En kestä katsoa

        Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
        Ikävä
        71
        801
      10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

        Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
        Suomalaiset julkkikset
        14
        764
      Aihe