Aina,kun harrastan peppuseksiä sen jälkeen peppureikäni ärtyy monesti moneksi päiväksi niin että ulostaminen sattuu..
ja yleensä menee 2-3 päivää,kun peppureikäni parantuu peppuseksin jäljiltä.
Käytän kyllä mieheni kanssa peppuseksiin tarkoitettua liukkaria mutta siltikin aina käy näin..
peppureikä ärtyy
17
1757
Vastaukset
- Max-Pppppppp
Oletko etsimässä keinoa jatkaa peppuseksin harrastamista mutta vähentää ärsytystä vai ainoastaan kertomassa ongelmastasi? Et kertonut kuinka usein harrastatte peppuseksiä, mitä tietoa ilman on vaikea vastata.
Jos peppuseksi ei ole teille kovin tärkeä asia ja ärsytys on mielestäsi merkittävää niin sinun ei ehkä kannattaisi harrastaa peppuseksiä ollenkaan. Samalla lailla joillakin menee leuka kipeytyy tai menee sijoiltaan aina suuseksiä harrastettaessa ja heille suuseksi ei sovi ollenkaan. - Suzzukk
Jos et nauti siitä, tai se sattuu, älä harrasta sitä ollenkaan. Jos sinusta tuntuu, että miehesi painostaa siihen, vaadi kokeilemaan itse dildolla. Siinäpä oppii miltä se tuntuu. Itse pidän anaaliseksistä vain teoriassa ja fantasioissa. Todellisuuteen tuotuna olen todennut sen kivuliaaksi ja epämiellyttäväksi.
- Max-Ppppppp
"Jos et nauti siitä, tai se sattuu, älä harrasta sitä ollenkaan."
Juuri näin. Tämä pätee kaikkeen seksiin eli jos joku homma ei vain ole sinun juttusi niin jätä se väliin. Sinulla ei ole velvollisuutta harrastaa tai edes kokeilla yhtään kertaa mitään sellaista mikä ei juuri sinusta ole kivaa. Kärttäjälle voi sanoa että homma ei kiinnosta nyt eikä tulevaisuudessa. Sitä dildo - ehdotusta suosittelen vain siinä tapauksessa, että oikeasti aiot kokeilla anaaliseksiä etkä vain lupaile miehelle luottaen siihen että tämä ei uskalla lähteä leikkiin mukaan,.
Itse (m) olen harrastanut toistuvasti anaaliseksiä naisen kanssa sekä antavana että ottavana osapuolena niin että naisella strap-on dildo. Aloite tuli naiselta. Suihinoton yhteydessä vaimo usein työntää liukastetun sormensa peppuuni. Vastaavasti suuseksin aikana hän haluaa että minä laitan sormen hänen peppuunsa eli vuoroin vieraissa... Meillä anaaliseksi ei ollut kivuliasta tai epämiellyttävää vaan varsin mukavaa ja tuottaa lopulta tavallista voimakkaamman orgasmin.
- katie.l
Harrastan noin kerran viikossa peppuseksiä.
Kyllä minä tykkään siis peppuseksistä mutta aina sen jälkeen tulee kipeäksi niin en pysty 2-3päivän antamaan mieheni panna minua peppuun.- Max-Pppppp
Ärtymiseen voi olla joku nimenomaan sinun omaan fysiologiaasi liittyvä syy. Otapa asia puheeksi seuraavan gynekologilla käynnin yhteydessä. Epäilisin syyksi sisäisiä peräpukamia mutta gyne osaa auttaa paremmin ja voi tarkistaa asian.
Yksi tapa jolla paikat voi saada ärtymään on se, että eka sisäänvienti tapahtuu liian nopeasti tai lämmittelemättä. Kokeile joskus miehesi kanssa sellaista, että teette pelkän yhden sisäänviennin ilman muuta toimintaa. Jos pelkästään se rittää aiheuttamaan ärsytyksen niin tiedät ongelman syyn. Siihen auttaa riittävä esileikki ja esimerkiksi lämmittely sormilla tai pitämällä sopivan kokoista pepputappia sisällä ennen varsinaista yhdyntää.
Toinen ärsytykseen liittyvä asia on se kuinka usein harrastatte peppuseksiä. Kokeilkaa vähentää vaikkapa kertaan kahdessa viikossa. Jos ärsytyksen syynä ovat pienet haavaumat peräaukon tietämillä niin tuo pidempi tauko antaa niille aikaa parantua. Kokeilematta tätä ei tiedä.
Voitte myös kokeilla kondomin käyttöä. Se vähentää kitkaa ja saattaa auttaa ärsytykseen.
Liukkarin vaihto saattaisi myös tulla kyseeseen. Kannattaa kokeilla erilaisia vesiliukoisia liukkareita, sillä niiden ominaisuuksissa on tosi isoja eroja. Jotkut sopivat paljon paremmin anaaliseksiin kuin toiset. Itse suosin netistä ostettavaa tuotetta Probe Classic Rich, löytyy http://www.sh-womenstore.com/Sex Toys/Anal Pleasure/Anal lubes & Lotions/Probe_Classic_Lube_250ml.html
Yksi meidän kokeilema ja "laboratorikokeilla" toistuvasti hyväksi todettu ;=) Suomesta löytyvä vaihtoehto on ollut sekoite jossa kaksi osaa RFSU Glid ja yksi osa hajusteetonta Erisan käsivoidetta. Pelkkä RFSU Glide sellaisenaan on aika onnetonta eikä sovi kunnolla peppuseksiin kun se tuottaa "nytkähtelevää" kitkaa eikä tasaista liukumista. Sekoite ei välttämättä sovi kondomien kanssa käytettäväksi turvaseksiin kun käsivoide voi kumia vahingoittaa. Meillä ei ole kyllä hajonneet kumit tälläkään.
- gffgn
tiiättekste et persereikä on luotu sulamis jätteiden poistoon,ei sinne saa tunkee mitään muuta kuin peräpuikon tai optisen tähystimen
- Kön Sorgan
"tiiättekste et persereikä on luotu"
Ei ole persereikää luotu. Tainnut koskaan kuulla evoluutiosta? Joo, niin vähän arvelinkin.
"ei sinne saa tunkee"
Jaa että ei saa vai. Kuka kieltää, sun äiskä vai ope? - gay vm -63
Ei kannata käyttää käsivoiteita tai muitakaan iholle tarkoitettuja voiteita liukkarina, sillä ne ei ole tarkoitettu limakalvolle ja voivat entisestään ärsyttää.
Peräsuoli kannattaa huuhdella pidesuihkulla puhtaaksi ennen sekstaamista, sillä jos suolessa kakkaa, niin se hinkkaa suolen seinämät. - AnalHamster
Että tuli sitten todettua tuo täällä kaiken kansan lukien.
Ja seuraava keskusteluketju... - pimppisexy
miksi panette analiin? aika sairasta ja oksettavaa, tykkääkö miehesi kun kullin varressa on paskaa?nuoletko paskan pois vai peseekö munan?
Oletko ikinä ajatellut kuinka likainen ihminen olet, peppureikä on tarkoitettu ulostamiseen eikä panemiseen - nbnnm.jk
Tuo ärtyminen ja kipu johtuu todennäköisesti vielä piilossa olevista peräpukamista jotka vaivaantuvat kun pannaan perseeseen kovalla kalulla. Kun käyt paskalla kipu johtuu ulos työntyvästä peräpukamasta joka kuroutuu. Oireesi ovat ihan tyypillisiä peräpukamien oireita. Kannattaisi unohtaa anaali tai kohta sinulla on rypäleet perseessä. Peräpukamat voivat myös pahimmillaan vaatia leikkaus hoitoa.
- tahroja paperilla...
No peräpukamat on niin sanotusti "vittumainen vaiva". Harrastin miesystäväni kanssa jokunen aika sitten peppuseksiä seurauksella että peräpukama rupesi vuotamaan. Pylly vuosi kuin pistetty sika ja vuoto ei meinannut tyrehtyä millään. Nukuin loppuyön vanha pyyhe ja nippu käsipyyhkeitä takapuolen alla. Aamulla töihin lähtiessä asettelin pöksyihin kolme kuukautissidettä ja paperia varmistukseksi ja toivoin ettei vuoto ala uudellen töissä. Pääsin onneksi vaivasta kun lääkäri "hirtti" pukamat.
Koitappas rasvata hieman peräaukkoa ja sen ympäristöä perusvoiteella tai muulla rasvalla ennen yhdyntää. Voi nimittäin olla että ihosi on sieltä niin kuivaa, että yhdynnässä siihen muodostuu haavaumia, kun iho venyy.
- KONGERO
Mun naisen nimi on kongero ja ärtyy peppureikä aina kun panen sitä peppuun...
Pistettiin vähän voidetta peppuun niin johan parani :D - kirjaudu sisään
Anaalia voi treenata hieromasauvalla. Kunnolla rasvaa ja aloittaa hitaasti ja varovasti kunnes sauva on sisällä. Siitä sitten hitaasti edestakaisin ja kunnolla rentoutuen. Samalla voi hyvin harjoittaa sulkijalihaksia puristelemalla. Sulkijalihaksilla kestää aina jonkin aikaa se rentoutuminen, joten hätäinen pikapano saattaa hyvinkin tehdä kipeää.
- jkk6uku
"Anaalia voi treenata hieromasauvalla. Kunnolla rasvaa ja aloittaa hitaasti ja varovasti kunnes sauva on sisällä. Siitä sitten hitaasti edestakaisin ja kunnolla rentoutuen. "
Se hieromasauva eikä pepun rentoutuminen ei paranna peräpukamia jotka ovat aloittajan ongelmien syy. Peräpukamat tekevät jopa kovan paskan vääntämisestä kivuliasta joten voit kuvitella kannataako niitä ärsyttää kyrvällä tai hieromasauvalla.
- Max-Pppppp
Venyttäminen voi itse asiassa auttaa peräpukamiin. Tästä on omaa kokemusta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9581423#comment-47724843
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n542802Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1952755Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk382055Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1171543Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.501470- 891290
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To131249Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351217- 771197
- 501036