ifk faneille. Mestaruus ja Ruotsi MM-kisojen finaalissa.
Loistava kausi
9
106
Vastaukset
- Roope.
En gång IFK, alltid IFK..
- 12+17
Harmi, että sinun suosikkijoukkueesi putosi B-sarjaan. :(
Meille Ifk faneille tämä kausi on ollut yhtä juhlaa... ensin Suomen mestaruus ja sitten maailmanmestaruus!- 12+17
siis mm-hopeaa. sori.
- 12+17
12+17 kirjoitti:
siis mm-hopeaa. sori.
siis sori ny vaan mutku ei siin hopeajoukkuees ollu yhtään Ifk:n pelaajaa. Saattaisit tietää sen, jos tietäisit edes vähän lätkästä.
- 18+19
Ifk. kaikkien ruotsinsuomalaisten oma jengi. täys hurri porukka.
- 18+19
Hih, mä sain ku kirjotin tota! Iskä työnsi peukaloaan vuoronperään mun peppuun ja suuhun... se maistu ihan apulannalta. Huomenna iskä opettaa kuinka sonni lypsetään, se on varmaan tosi jänskää! Ny mun pittää mennä nukkumaan huomenna on taas kolupäivä.
- bemböle
Faktat:
Suomi Maailmanmestari 2011
Hifk Suomenmestari 2011 - lantavarba
´´Faktat:
Suomi Maailmanmestari 2011
Hifk Suomenmestari 2011´´
Faktat ens kaudella Ilves Suomenmestari ja Suomi maailmanmestari! :) - Hervanta rules
Ilman pienintäkään piruilua, Ilveksen mestaruus on sama kuin se pääsisi säälipleijareihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833