PS3 ei toista DVD-levyjä

hammer_man

Eli pelit sekä BlueRay-levyt toimivat normaalisti. Tavalliset dvd-levyt eivät kuitenkaan näy. Kaikki tieto liikkuu konsolin sekä telvision välillä HDMI-kaapelia pitkin. Konsolin DVD-asetuksia olen myös moneen kertaan selaillut... Kuva vain menee siniseksi ja telkkari toteaa että ei signaalia HDMI:ssä kun käynnistää DVD-levyn toiston.

Eli mistä voisi vika johtua? Vissiin vain joku asetus vielä poskellaan skaalauksissa yms....?? Kun vain tietäisi mikä mättää...

7

4171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viittaa kuin tv:si ei tue jotain minkä PS3 antaa. Onko tv:ssä full-hd tuki? Tulee vain mieleen että PS3:ssa on oma kuvaskaalain käytössä eikä voi siksi näyttää dvd:tä 1080p:nä. Yksi tapa ottaa PS3:n kuva asetuksista 1080p kohdasta ruksi pois.

    • homo hammer

      no aijaa tänää kattoin pleikarilla jackaas 3 ja se on aivan normi dvd niin haista hammer paska

    • hammer_man

      Telkkari on n. 3vuotta vanha HD-ready malli. Oon kyllä yrittänyt vaihdella moneen kertaan asetuksia konsolista juuri liittyen tuohon HD-juttuihin mutta huonolla menestyksellä.

      Telkkarista ei saa säädettyä mitään tuohon liittyviä asetuksia. Täytyy jatkaa kokeiluja ettei tarvis erikseen dvd-soitinta ostaa....

      • Eli hd-ready kyseessä joten ei 1080p -tukea. Joka tapauksessa tuo 1080p täytyy ruksata pois PS3:n näyttöasetuksista tuon tyyppisellä tv:llä. Tv:n asetuksilla ei ehkä ole vaikutusta ongelmaan. Laittaisitko vielä tv:si merkki ja malli niin voin yrittää etsiä siitä jotain?


      • 92174504125

        Levy väärin päin tai HDMI --> suunta joissain kaapeleissa


    • riku691

      homoja jumalautasaatana

    • Nikovainikaine

      Vittu perkele rikuu91 tatun imijä perkele

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe