Miksei kansan tahtoa noudateta.
Tai porvari puolueet / vasemmisto puolueet.
Ei olisi mitään porvari puolella estettä.
Puolueita vaikka jakaa muille.
Miksei ?
Jos olisin vetäjä: ottaisin alkuun jotka vähiten hävisi.
2v päästä sittan yhdellä tai kahdella puolueella vaihto.
Jos persut lipeää niin kaikki muut hallitukseen.
Ensin alku 2 vuotta :
Kokoomus
Persut
Rkp
Krist.
Vihreät
2v päästä keskusta tulee mukaan:
vihreät ja jompi kumpi sivuun loppu 2 vuodeksi. Tai tulee täydennykseksi.
Se on kansan tahto se.
Prantuille persuillekkin voisi jokin näin kelvata-
Vasemmistolla nyt 27,2 % ei sillä mitään hallitusta tehdä.
Kansa on niin äänestänyt.
Oikeisto / vasemmisto
miksei ?
2
<50
Vastaukset
- Itse tekisin näin
kokoomus pääministeri
persut parhaat päältä 2 kpl
muut
Keskusta sivussa parivuotta, tiulisi sitten kokoomuksen tilalle pääministeriksi.
Eli
Suurin häviäjä alkuun sivussa.
Sitten toiseksi suurin.
Ja ministerin vaihtoja mahdollisimman paljon. - Kuin arpajaiset
Vasemmisto / oikeisto
tai mikä nyt akseli onkaan.
Tällä hetkellä ei mitään.
Mikä tarkoitusd eri puolueilla ?
Mikä tarkoitus eri aatesuunnilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469