Kävin vikasietotilassa ja sieltä löytyi tällainen käyttäjätili kuin Luoja-omistaja. Minä ajattelin jo, että minulla on yläkertaan myös yhteys luotuna. Netissä oli jotain teksitä,että se liittyisi Javaan. Eli jos sen poistaa tileistä niin mitä mun kone menettää?
Luoja-omistaja?
7
756
Vastaukset
- ämmeli
Ei taida muilla olla omaa Luoja-omistajaa kuin mulla. Hieman virheellisesti tuli ilmoitettua, ei siis käyttäjätilinä vaan jossain siellä missä käyttäjät on lueteltu, esim system jne. Kyllä minä luuulen, että loytyy muiltakin. Kun en muista tarkkaa paikkaa mistä katsoin.
- omistajako?
MULLA SAMA JUTTU, ja samaa oisin mäkin kysyny mutta taitaa eka viesti olla jo vähäsen vanha.. :P
- kjhkjjkhkjhkh
ja sama ongelma täällä, kun zune ei tunnista joitakin kansioita ja niistä juuri löytyy kaiken maailman käyttäjiä kuten: luoja-omistaja ja komentojono, palvelu...
- yläkerran isäntä
>Kävin vikasietotilassa ja sieltä löytyi tällainen käyttäjätili kuin Luoja-omistaja. Minä ajattelin jo, että minulla on yläkertaan myös yhteys luotuna. Netissä oli jotain teksitä,että se liittyisi Javaan. Eli jos sen poistaa tileistä niin mitä mun kone menettää? <
Voi Luoja kun on vanha juttu. Jos se oli isolla kirjaimella niin sinulla on hyvät yhteydet yläkertaan! - 9876.
Älä poista tuota tiliä!
Se on järjestelmänvalvojan oikeuksilla oleva tili, jonka avulla voit operoida koneella mikäli päätilisi ( j-valv. oikeudet ) korruptoituu kelvottomaksi. Ei siis tarvitse asentaa käyttöjärjestelmää uudelleen vaan poistaa tämän Luoja-omistaja-tilin avulla viallisen käyttäjän ja luo uuden tilin.
Tälle Luoja-omistaja-tilille kannattaa laittaa salasana ( jonka tietysti joko varmasti muistat tai tallennat sellaiseen salaiseen paikkaan, jonka varmasti muistat ).
XP Homessa siihen pääsi muistaakseni painaen kirjautumisikkunassa 2 * peräkkäin Ctrl Alt Del.
Javaan se ei liity mitenkään ja/tai Javaan se liittyy samanlailla kuin kaikki muutkin tilit.- 9876.
Olen käpistellyt Homea viimeksi kait 2006 ja mun täytyy ottaa vähän takapakkia tuossa mitä sanoin.
Homessa on mm. Järjestelmänvalvoja-tili, johon pääsi tykittäen F8:a käynnistyksessä valmistajan logon näkyessä ennen k-järjestelmän latautumista.
Luoja-Omistaja tai toisissa Omistaja ei ehkä olleet täysillä oikeuksilla varustettuja.
"XP Homessa siihen pääsi muistaakseni painaen kirjautumisikkunassa 2 * peräkkäin Ctrl Alt Del."
En nyt ole enää varma koskiko tämä Homea vai vain Prota.
Luoja-omistaja-tilin poistamisesta ei ole mitään hyötyä eikä se liity tai vaikuta mitenkään Javan toimintaan.
Tuosta Zunen ongelmasta varmaankin löytyis paremmin tietoa sen käyttäjiltä pelipalstalla
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/12
- Anonyymi
Luoja-omistaja löytyy Ominaisuudet: Windows kansio ja Temp alta. Tempkansion ominaisuudet -suojaus välilehti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672