Jonkin aikaa sitten lähetin viestin, jossa kysyin neuvoja. Ei valitettavasti tullut mitään uutta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9789583
Olen kuitenkin piirtänyt yhtä kuvaa siitä päivästä lähtien. Sain viimein pään valmiiksi. Olenko tullut paremmaksi? Kuvassa on kyllä mielestäni jotain mätää.....
Osaatteko neuvoa?
Paljonko olen parantunut
5
73
Vastaukset
- rtkk
Schherbeck teki yhden taulun vuodessa jonkun huhun mukaan! Voit verrata tuollaiseen itseäsi!
- Kurja onneton surkim
No suoli24 onnistui hukkaamaan toisen linkin...
http://i53.tinypic.com/jtl3yw.png
Näkyykö tässä välissä? - sdfghjkjhgfds
Riippuu tyylistä mitä haet mutta tuohon tyyllin sopii paremmin jyrkkärajaiset varjot manga tyyliin. Eli, sellaiset joissa varjon rajat seuraa geometriaa.
- Kurja onneton surkim
Mutta kun en tajua geometriasta mitään.
- sdfghjkjhgfds
No, geometriasta ei sinällään noin matemaattisessa merkityksessä tarvitse paljoa ymmärtääkkään voidakseen piirtää. Pitäähän sun silti tajuta muodot noin kolmessa vapaus-aksakselissa, jotta voit piirtää mitään muuta kuin tikku-ukkoja.
Kaikenlainen pinnanmuotojen kuten kasvojen muodon varjostelu on turhaa jos et ymmärrä syvyysvaikutuksesta mitään.
Piirräppä vaikka realistinen rantapallo harjoituksena. Se ei ole ympyrä, se on pallo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437