Hovari ryyppyluolat...

baarimiika

siis onko niille annettu jokin erityislupa myydä konttaaville juopoille vielä lisää viinaa?? samoin tekee hovarin ärrä! ei siis mitään rajaa, ite en möisi työpaikassani, ostaja voi olla vaik alkon tarkastaja!!!

10

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaukaa Hovarilta

Siis kaatokännissä oleville asiakkaille ja voi olla alkon tarkastajakin. Lähteekö alkon tarkastaja kaatokännissä testaamaan, että saako lisää? Tuskin ne kaatokännissä olevat yksikään on alkon tarkastajia. Eiköhän ne tarkasta aivan muita asioita.

• kyylääjä,,

Kaikkihan on mahdollista!!:)

• 300 euroa kk kaljaa

alkon tarkastajilla ei ole oikeuksia mennä kännissä tarkastamaan R eikä muitakaan kioskeja.

• pöhpöhpöh

ei kyllä pidä paikkaansa. olen monta kertaa nähnyt ettei myydä.

• ,,,

100% pitää paikkansa, jotta myydään, niin paljo ku kykenee nielemään!!

• keijjjjjo

antaa ihmisten juoda jos janottaa

• Sarjassamme huopotte

Hovarille on keskittyneet janoisimmat asumaan. Karkkari kyllä tulee siinä perässä välittömästi.

• ,,,,,,,

nythän on kyse myyjien toiminnasta, sanoohan sen jo laki: selvästi päihtyneelle EI SAA MYYDÄ! kyse ei ole asiakkaan halusta juoda!!

• Paalasenmäki ja vas.
        Sarjassamme huopotte kirjoitti:

Hovarille on keskittyneet janoisimmat asumaan. Karkkari kyllä tulee siinä perässä välittömästi.

Hovinsaari on rauhallinen asuinalue. Ostimme sieltä osakkeen ja muutamme siihen heinäkuussa.

• hyvä karkkari
        Sarjassamme huopotte kirjoitti:

Karkkari voi olla hieman kostea paikka, mutta karkkarin juopot eivät rähise yleisillä paikoilla kuten hovarilla. Kulmilla otetaan hieman pohjia sitten mennään kotiin jatkoille. Tai koloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe