Olen 32 vuotias mies ja elämässä ja parisuhteissa joutunut pettymään Nyt minulla on taas nainen elämässä ja haluaisin hänet pitää itselläni vaikka pelkään että hänkin lähtee ja jättää niin kuin aiemmat.
Eli kysynkin missä vaiheessa seurustelua kannattaa lapsia ehdottaa eli kuinka kauan seukata ennen kuin lopettaa ehkäisyn?
Kuinka kauan yhdessäoloa parisuhteessa ennen lapsia?
5
197
Vastaukset
- kantani asiaan
Te idiootithan nussitte rojut torveen kahden viiion tuntemisen jälkeen, mutta normaalilla itsetunnolla varustettumies seurustelee ensin muutaman puolenkymmentä vuotta ja sitten alkaa harkitsemaan lapsia, jos on mennyt hyvin parisuhteessa molemmilla , eli suhde on tyydyttävä henkisesti sekä fyysisesti.
Hätähousuja riittää juurikin siellä Itä-Lapissa, missä miehillä vähän päävikaa enemmissä määrin. - olinko nopee?
Itse erosin joulukuussa 2008 ja olin pettynyt. 2010 maaliskuussa sain jo lapsen uuden uhrini kanssa.
- akat ruotuun!
Kannattaa nopee panna se emäntä kantavaksi, niin pysyy remmissä.
- anna palaa
Joillekin lapsi sopii kuvioon 5v seurustelun jälkeen. joillekin vaikka 1v seurustelun jälkeen. Jos tunnet että rakastat vastapuolta ja hän tuntee samoin sinua kohtaan ja haluatte olla yhdessä ja sitoutuminen tuntuu hyvältä ja oikealta niin mitä siis pitäis odotella? Tuntuu aika tyhmältä jos ajatellaan että "meidän täytyy odottaa vielä 3v ennenkun on järkevää tehä lapsia". voitte seurustella vaikka 10v ja kaikki voi olla aivan mahtavasti ja tämänkin jälkeen voi mennä vielä pieleen vaikka mitä! Ja ihminen kun EI OLE yksiavioinen, senhän me kaikki tiedämme.
- sossun kanta
ei missään nimessä lapsia ennen kuin 5 vuotta yhteiseloa takana.
MItä aiemmin teette lapsia ja mitä v'ähemmät elätte keskenänne, sitä suurempi on toennäköisyys epäonnistumiseen.
Jos kakskymppisinä alatte seukkaan, niin seukatkaa kolmeenkymmeneen ennen lapsia, koska olette niin nuorina tutustuneet.
Erojahan tulee melkein 80%ssa perheitä ja yleensä nuorille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694